2009-11-09, 20:12
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Ja det var på tiden att han lägger skorna på hyllan från landslaget.
Att dra på sig en landslagströja och representera sitt land i världens största sport ska man göra med stolthet,hjärta och engagemang ovasett om man spelar i Malta,Sverige eller Brasilien.
Gör man inte det till 100% då ska man inte vara med heller.
Och då ska man fan inte stå över landskamper och tro att man kan glida in på en räkmacka när det vankas EM-kval.
Hoppas Hamrén är stenhård på det!!!
Det spelar ingen roll om man heter Zlatan,spelar i Barcelona och leder alla jävla skytteligor och passningsligor och allt vad det heter.

Va fan, Henke och Ljungan kom och gick som dom behagade och hade respass i gräddfilen.
2009-11-09, 20:19
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256
Va fan, Henke och Ljungan kom och gick som dom behagade och hade respass i gräddfilen.
Ja,det var lika illa det.
Men jag tog inte upp det eftersom det är Zlatan som diskuteras i tråden.
2009-11-09, 20:24
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Tid har han absolut. Har man dock vare sig ork eller trivsel behöver man inte bli utestängd för alltid för att förstå att man inte har något i landslaget att göra.

Ja precis kanske därför han själv väljer att sluta. Men hans situation kanske förändras och känner att han trivs igen och har orken i kroppen att fortsätta.
2009-11-09, 20:26
Medlem
sunepilosners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256

Fredde var en av de få linjespringare som fanns vid den tiden, och han utövade utpressning pga sin kapacitet.
Ledningen ville ställa honom åt sidan, men vågade inte, pga hans popularitet bland de halvkunniga gaphalsarna.
Henke hade problems av helt annan art.

Ska vi återgå till att snacka Zlatan, eller dra upp hur Einar Ask vägrade spela i bandylandslaget 1945?
2009-11-09, 20:53
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
För Sveriges skull hoppas jag han slutar i landslaget.

Jag håller typ med. Zlatan är rätt kass i landslaget, men samtidigt har vi ju inte ett skit att fylla upp luckan med Därför behöver vi Zlatan även om han knappast glänst.
2009-11-09, 20:55
Bannlyst
Sverige förtjänar inte Zlatan, bra att han nobbar oss.

Ingen ide att ha han i laget då vi har så dåliga mittfältare som inte ens kan ge honom en riktig pass.
2009-11-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grizly

Ingen ide att ha han i laget då vi har så dåliga mittfältare som inte ens kan ge honom en riktig pass.
Skulle spelarna tänka som dig skulle vårt landslag vara alkoholiserade gubbar i 60årsåldern om ens det...
2009-11-09, 21:22
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizly

Jävligt korkat sagt, men tror att Sverige kommer lyckas bättre utan honom.
2009-11-09, 21:24
Medlem
AntonioMontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davveboy
Hur många gånger har man inte sett Zlatan bli arg för att någon snodde hans mål är frågan? Det är inte första gången det händer, dessutom är han känd för den typen av attityd.
Jag tror den uppfattningen du har om Grande Z säger mer om dig än Zlatan. Jag har aldrig sett han bli förbannad för att någon "snodde" ett mål.
2009-11-09, 21:29
Medlem
Her0ins avatar
Men Hallå?!

HAn har ju inte bestämmt sig än!
2009-11-09, 21:38
Medlem
Vill han inte va med ska han inte vara det heller. Men tycker det är pinsamt att han inte kan ställa upp för landslaget, han kommer nog tappa i popularitet om han står fast vid detta beslut. Men det kanske är lika bra han sitter hemma och spelar tv-spel istället.
2009-11-09, 22:01
Medlem
FreddeCMs avatar
Med allt att döma efter tacktalet till guldbollen är att han helt klart inte är nöjd med tränarbytet. Vad är hans problem? Lagerbäck är ju den tråkigaste tränaren man kan hitta.

Jag kommer sakna Henke...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in