2009-10-28, 23:00
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
I förra CL så frågade man alla mittbackar i de stora klubbarna vilken forward som var mest svårast att möta, tror de flesta svarade Zlatan.
aha, källa?
2009-10-29, 00:04
Medlem
Sunrise01s avatar
Finns bara en riktiga Zlatan och hans efternamn är Muslimovic!

http://paokmedia.com/play.php?vid=172

Grekerna vet vad de snackar om! Ibrahimovic han är en jävla fjolla.
2009-10-29, 02:50
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunrise01
Finns bara en riktiga Zlatan och hans efternamn är Muslimovic!

http://paokmedia.com/play.php?vid=172

Grekerna vet vad de snackar om! Ibrahimovic han är en jävla fjolla.

Ja det är därför Muslimovic bytte ner sig klubbmässigt och Ibra upp sig vid senaste transferfönstret. Det ända Lill-Zlatan varit bättre än Ibra på under sin karriär är att sitta på bänken och högre målsnitt i landslaget (måste vara lite snäll också)
Senast redigerad av serber 2009-10-29 kl. 02:53.
2009-10-29, 10:37
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serber
Ja det är därför Muslimovic bytte ner sig klubbmässigt och Ibra upp sig vid senaste transferfönstret. Det ända Lill-Zlatan varit bättre än Ibra på under sin karriär är att sitta på bänken och högre målsnitt i landslaget (måste vara lite snäll också)
Både Majstorovic och Mellberg har gjort fler mål än Muslimovic i grekiska ligan den här säsongen. Så det så.
2009-10-29, 12:17
Medlem
Sunrise01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Både Majstorovic och Mellberg har gjort fler mål än Muslimovic i grekiska ligan den här säsongen. Så det så.

Ja det är synd att Musli är skadad hela jävla tiden
2009-10-29, 13:34
Medlem
BabyJesuss avatar
Är det bara jag eller ser inte Zlatan ut att vara världens bästa fotbollsspelare i dags läget? Han lyser hur man än vrider och vänder på det mer än självaste Messi i sin fina lilla Unicef-tröja.
2009-10-29, 14:29
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen

Haha aa då ere fan illa, han har ett bra målsnitt i landslaget dock, tänk om Ibra valt Bosnien istället då kanske han fått spela VM i år dock hade EM och VM slutspel uteblivit under tidigare år.
2009-10-29, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
aha, källa?

Jag har ingen källa, det stod på TT och fotbollskanalen om jag inte har fel.
2009-10-29, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BabyJesus
Är det bara jag eller ser inte Zlatan ut att vara världens bästa fotbollsspelare i dags läget? Han lyser hur man än vrider och vänder på det mer än självaste Messi i sin fina lilla Unicef-tröja.

När Zlatan vinner skytteligan i La Liga, CL och VM guld, ja då är han nog bäst i världen. Just nu tycker jag Ronaldo och Messi är före honom.
2009-10-29, 14:57
Medlem
Paulinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
När Zlatan vinner skytteligan i La Liga, CL och VM guld, ja då är han nog bäst i världen. Just nu tycker jag Ronaldo och Messi är före honom.
Sett till dagsform är Ronaldo skadad och Messi inne i en svacka.
2009-10-29, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paulinho
Sett till dagsform är Ronaldo skadad och Messi inne i en svacka.

Så du menar alltså att Zlatan är världens tredje bästa spelare? Eftersom bara Messi och Ronaldo är bättre när dom är i form, men just nu så är Zlatan bäst? Vilket jävla skitsnack. Zlatan kanske kan slå in sig på topp10, men inte mer än det.
2009-10-29, 16:07
Bannlyst
Zlatan får väl börja prestera mot lite bättre lag innan han ens börjar diskuteras som världens bäste. Seriöst, han är bra, men han har knappt gjort något mot större lag i hans position i Barcelona hade tom. Elmander lyckats. Säg en spelare som misslyckats mellan Messi, Henry, Iniesta och Xavi. Eto, Bojan, Ibrahimovic, Larsson...
Senast redigerad av Tvaan 2009-10-29 kl. 16:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in