2009-09-05, 22:22
Medlem
cellels avatar
Värsta jag sett! Gudomligt!
2009-09-05, 22:26
Bannlyst
Tur mål av bosniern
2009-09-05, 22:28
Medlem
Någon som har "koll" på hur lång han egentligen är?

Barca's hemsida listar honom som 1,95 men jag har sett andra siffror som 1,92?

Edit: t.o.m på Barca's hemsida så står det både 1,95 och 1,92 så de verkar ju inte veta heller
Medlem
-AgamemnoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pcw
Någon som har "koll" på hur lång han egentligen är?

Barca's hemsida listar honom som 1,95 men jag har sett andra siffror som 1,92?

Lustigt, i DN jämförde dom honom med en ungrare som var 1.93...
Medlem
Sanctuss avatar
Det är väldigt typiskt av Zlatan att snubbla in ett sånt här mål på övertid och vips så är han Gud för alla. Hade vi haft en bättre, målfarligare forward hade matchen redan varit avgjord långt innan den billiga straffen.
2009-09-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Det är väldigt typiskt av Zlatan att snubbla in ett sånt här mål på övertid och vips så är han Gud för alla. Hade vi haft en bättre, målfarligare forward hade matchen redan varit avgjord långt innan den billiga straffen.

det är inte tur utan skicklighet....utan zlatan hade sverige varit det mediokra lag dem egentligen är.
2009-09-05, 22:32
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Sverige hade inte vart ett skit utan Zlatan, han är långt från toppformen men ändå är det han som kliver fram och avgör så klart
2009-09-05, 22:33
Medlem
-AgamemnoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Sverige hade inte vart ett skit utan Zlatan, han är långt från toppformen men ändå är det han som kliver fram och avgör så klart

Tänkte också det, det är lite av ett slumpmål, men tycker att det säger något om zlatan att det är just han som gör det..
2009-09-05, 22:34
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonwa
det är inte tur utan skicklighet....utan zlatan hade sverige varit det mediokra lag dem egentligen är.

Det där är skitsnack, bara att titta på statistiken. Sverige har klarat sig utmärkt utan Zlatan. Jag säger inte att han är dålig, han har unika egenskaper och det finns givetvis ingen bättre forward i Sverige men alla dessa hysteriska hyllningar är verkligen patetiska.
2009-09-05, 22:43
Medlem
Krokofils avatar
Citat:
Det där är skitsnack, bara att titta på statistiken. Sverige har klarat sig utmärkt utan Zlatan. Jag säger inte att han är dålig, han har unika egenskaper och det finns givetvis ingen bättre forward i Sverige men alla dessa hysteriska hyllningar är verkligen patetiska.

Det spelades bättre på boll på Markus Allbäcks tid!
2009-09-05, 22:43
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:

Det är väldigt typiskt av just Jesus att vara den som återuppstår på den tredje dagen, vandrar på vatten osv. Eller för att ta ett mindre kontroversiellt ämne: Det är väldigt typiskt av Detroit att spela grymt bra i NHL med alla sina bra spelare och det är otroligt typiskt av Usain Bolt att slå världsrekord igen på 100 m. Idiot.
2009-09-05, 22:45
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:

Spekulationer är intressanta INFÖR matcher. Fakta är intressanta EFTER matcher. Zlatan äger. Tyst idiot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in