2009-09-06, 12:29
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Mindre smickrande slang för jude har jag för mig, vad kan man förvänta sig på fb

Annars funderar jag över varför Zlatan fortfarande är så långt från fysisk toppform, han tränade för fullt innan handskadan med Inter och har vart i full träning med Barca ett tag också. Har han nått virus i kroppen eller?

Visst tränade han för fullt innan skadan men när han kom till Barca så efter operationen fick han inte delta i spelet på träningarna och då tappar man tempot och så fort han var redo så har han spelat en hel del matcher på kort tid vilket har säkert gjort att han är rätt så sliten.
Sen vet man ju inte om han kände av skadan mer än vad han säger.
2009-09-06, 18:50
Medlem
Trillskes avatar
Han var fumlig som fan första halvlek igår, sen blev han riktigt bra. Förutom i avsluten, som sett riktigt dåliga ut varje match sedan han kom tillbaka, även när han spelat bra i övrigt.

Påminner om den där dåliga säsongen han hade i Juventus när han hade varit skadad. Fortfarande fantastisk playmaker och target, men det är liksom som om han missar bollen varje gång han ska avsluta själv.
2009-09-06, 19:36
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Mindre smickrande slang för jude har jag för mig, vad kan man förvänta sig på fb

Annars funderar jag över varför Zlatan fortfarande är så långt från fysisk toppform, han tränade för fullt innan handskadan med Inter och har vart i full träning med Barca ett tag också. Har han nått virus i kroppen eller?

Men jag e ingen jude. Eller menade han kanske Zlatan... Inte han heller dock.
2009-09-06, 19:48
Medlem
NirvanAs avatar
En sak som jag funderat på senaste dagarna, borde inte zlatan kommit i form nu, tiden han missade pga skada har han ju lätt tagit igen med alla dessa matchminuter ändå säger han att han är 60-70%, va fan, nu BÖR han vara iform, vad fan sitter det i egentligen?
2009-09-06, 20:14
Medlem
Reggie Hamonds avatar
För några dagar sedan tittade jag igenom spanska El Pais och hittade det här om Zlatan:

Zlatan Ibrahimovic:"El gitano está de vuelta" Typ, Zlatan Ibrahimovic: Zigenarens återkomst.
http://www.elpais.com/fotogaleria/Liga/estrellas/6699-2/

Tänk om en svensk tidning skulle uttryka sig så där om Zlatan.

I dagens aftonbladet nämner Olle Svenning om hur spanksa tidningen El Pais brukar beskriva Zlatan.

Olle Svenning:
"I spanska El País kallas gårdagens hjälte Zlatan ständigt och med Jimmie Åkesson-språk för El Gitano, zigenaren"
2009-09-06, 20:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
För några dagar sedan tittade jag igenom spanska El Pais och hittade det här om Zlatan:

Zlatan Ibrahimovic:"El gitano está de vuelta" Typ, Zlatan Ibrahimovic: Zigenarens återkomst.
http://www.elpais.com/fotogaleria/Liga/estrellas/6699-2/

Tänk om en svensk tidning skulle uttryka sig så där om Zlatan.

I dagens aftonbladet nämner Olle Svenning om hur spanksa tidningen El Pais brukar beskriva Zlatan.

Olle Svenning:
"I spanska El País kallas gårdagens hjälte Zlatan ständigt och med Jimmie Åkesson-språk för El Gitano, zigenaren"
Haha sjukt klockrent
2009-09-06, 23:37
Medlem
Ari.Golds avatar
Jimmie Åkesson-språk? Vad är det för jävla skit?
Har du någon länk?
2009-09-07, 00:37
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jimmie Åkesson-språk? Vad är det för jävla skit?
Har du någon länk?

Längst ner i artikeln:
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/ollesvenning/article5748158.ab?service=print
2009-09-07, 05:47
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Längst ner i artikeln:
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/ollesvenning/article5748158.ab?service=print

Tack.
2009-09-07, 16:42
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
En sak som jag funderat på senaste dagarna, borde inte zlatan kommit i form nu, tiden han missade pga skada har han ju lätt tagit igen med alla dessa matchminuter ändå säger han att han är 60-70%, va fan, nu BÖR han vara iform, vad fan sitter det i egentligen?

VIsst han har spelat mycket på kort tid, vilket han kanske har blivit sliten av. Kanske därför han inte är i toppform.
2009-09-07, 17:44
Medlem
själv tycker jag 2002-2003 zlatan var snabbare och mer alert. Om du kollar var han tanig på den tiden, men också väldigt explosiv.

idag är zlatan mer rutinerad, mer tyngd och mindre snabbhet.
2009-09-08, 13:42
Medlem
Zlatan på konferansen idag.

Citat:
Zlatan har en tidigare intervju sagt att han kanske lägger ner landslaget för att koncentrera sig på klubblaget.

På en direkt fråga hur han ser på det säger han så här:

”Jag vet inte, vi ta den diskussionen efter VM”.

Jaha, det var ju lite diffust...
Vad händer om Sverige inte tar sig till VM då?
Ska Zlatan sluta i landslaget?

zlatan är väl bara 27/28? Slutar zlatan snart, så kommer jag fan inte följa landslaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in