2009-09-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Ja, det är ju i alla fall ett steg upp från den tystnad man vanligtvis bemöts med här på forumet när jag vinner en diskussion.

När du vinner en diskussion? Grattis

Det här känns inte som ett ställe där folk ger sig eller överger sina ursprungssynpunkter.
Det är troligast att folk inte orkar med dig längre.
Senast redigerad av TbWW3ift 2009-09-18 kl. 00:31.
2009-09-18, 01:09
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Det här känns inte som ett ställe där folk ger sig eller överger sina ursprungssynpunkter.

Precis, därför är det bekvämast att tillämpa tystnad när argumenten tryter.
2009-09-18, 09:17
Bannlyst
Älskar Zlatan, men ni som inte kan ta att folk tvivlar på hans storhet måste ju tänka om. Det finns faktiskt en hel del sanning i att han inte gör mål mot de stora lagen, och de viktiga matcherna. Om sanningen ska fram så har det hitills bara blivit många snygga mål mot motstånd som heter Cagliari.

Men att han är en av världens bästa anfallare är inget att hymla om, men att folk tvivlar är inget konstigt.
2009-09-18, 10:12
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ja, det är ju i alla fall ett steg upp från den tystnad man vanligtvis bemöts med här på forumet när jag vinner en diskussion.

Att du anser dig ha vunnit diskussionen säger mycket om dig som debattör. Men jag ger dig det tillfredsställandet, du verkar vara i ett stort behov av det.
2009-09-18, 11:22
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerFederer
Älskar Zlatan, men ni som inte kan ta att folk tvivlar på hans storhet måste ju tänka om. Det finns faktiskt en hel del sanning i att han inte gör mål mot de stora lagen, och de viktiga matcherna. Om sanningen ska fram så har det hitills bara blivit många snygga mål mot motstånd som heter Cagliari.

Men att han är en av världens bästa anfallare är inget att hymla om, men att folk tvivlar är inget konstigt.
Enda sättet att göra alla zlatan dissare tysta vore om han gjorde minst 1, helst två mål i varenda CL och VM kval match. Helst ska det vara volleyskott eller klacksparkar annars rankas det som tur. Zlatan har både vunnit skytteligan i serie A och nätat i avgörande matcher där, så även i landslaget, alla målskyttar har dock "dippar" i produktionen så även ibra.
Många i Sverige har helt enkelt orimliga krav förmodligen beroende på att det är vår enda riktiga stjärna.
2009-09-18, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Enda sättet att göra alla zlatan dissare tysta vore om han gjorde minst 1, helst två mål i varenda CL och VM kval match. Helst ska det vara volleyskott eller klacksparkar annars rankas det som tur. Zlatan har både vunnit skytteligan i serie A och nätat i avgörande matcher där, så även i landslaget, alla målskyttar har dock "dippar" i produktionen så även ibra.
Många i Sverige har helt enkelt orimliga krav förmodligen beroende på att det är vår enda riktiga stjärna.
Men samtidigt har hans mål varit mot mindre begåvade lag, om man bortser från spanien i EM. I Champions-League har han spelat helt ok, men mot de bästa lagen har han helt enkelt inte presterat, eller producerat.
2009-09-18, 14:16
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerFederer
Men samtidigt har hans mål varit mot mindre begåvade lag, om man bortser från spanien i EM. I Champions-League har han spelat helt ok, men mot de bästa lagen har han helt enkelt inte presterat, eller producerat.
Du påstår alltså han aldrig har gjort mål mot bra lag förutom Spanien i EM?

Antingen har du väldigt dålig koll eller så har du en rätt märklig definition av ett "bra" lag.
2009-09-18, 14:49
Medlem
Klimovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Du påstår alltså han aldrig har gjort mål mot bra lag förutom Spanien i EM?

Antingen har du väldigt dålig koll eller så har du en rätt märklig definition av ett "bra" lag.
Han har avgjort många viktiga matcher i Serie A, men det är ju ett faktum att han har svårt i CL. Inte ett enda mål i de avgörande omgångarna, trots att han spelat i Seria A:s bästa lag - och oftast varit den bästa spelaren i det laget - de senaste fem säsongerna är ett svagt facit.
2009-09-18, 15:01
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimov
Han har avgjort många viktiga matcher i Serie A, men det är ju ett faktum att han har svårt i CL. Inte ett enda mål i de avgörande omgångarna, trots att han spelat i Seria A:s bästa lag - och oftast varit den bästa spelaren i det laget - de senaste fem säsongerna är ett svagt facit.
Onekligen. Han har spelat bra i många av de matcherna men som sagt inte lyckats göra mål. Jag anmärkte bara på påståendet att han aldrig gjort något mål mot ett bra lag.
2009-09-18, 15:11
Medlem
Klimovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Onekligen. Han har spelat bra i många av de matcherna men som sagt inte lyckats göra mål. Jag anmärkte bara på påståendet att han aldrig gjort något mål mot ett bra lag.
Jaha, jag trodde du invände mot påståendet om hans svaga prestationer i CL. Slarvigt av mig.
2009-09-18, 17:28
Bannlyst
Klart han har gjort mål mot bra lag några gånger, men det var längesen. Han har ju inte saknat chanser direkt, förjävla svagt av honom att inte göra mål mot inter häromdan. Sen förra året mot Manchester United hade han alla möjligheter i världen att visa sin storhet, men såklart bollen går i ribban.

Han gör det ju förjävla bra att komma till bra lägen, men det är just det sista som fattas mot världslagen. Det är inte långt ifrån, han kan lika gärna sätta den nästa gång, men det går inte att kritisera de som tvivlar, för de har ju delvis rätt.
2009-09-18, 17:43
Medlem
uainds avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av The Internet
Arguing on the internet is like the special Olympics, even if you win, your still a retard.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in