2009-09-01, 18:39
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongeer
FEL.
Det där är såna här inlägg som man bara hatar och är så onödiga, rätta han istället för att skrika ut FEL som en jävla clown.
2009-09-01, 19:42
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Urusel match som vanligt, att han var trött är egentligen inte konstigt då han inte hänger med helt enkelt, det går för fort. Som någon påpekade så får han dock bollarna på silverfat i Barcelona varför Zlatans prestationer kommer bedömas utifrån vad de andra gör.

Läste Ni förresten Barca-kanalens Knutby-recension av matchen. Höga sekteristvibbar:

http://fotbollskanalen.se/1.1172350/2009/09/01/succe_i_ligadebuten_for_zlatan

Att de fortfarande efter tio år tror att Zlatan ägnar sig åt "nationell tjänstgöring" är lite gulligt, precis som när Anna Brolin i varje andetag nämner han som svensk. Måste de skriva och säga det så ofta som möjligt för att skyla över sina tvivel?

Att du bara orkar.

Dessutom står det att texten kommer från TT. Men de kanske är invandrar-älskande svin de också?
2009-09-01, 20:51
Medlem
Citat:
Jag tycker att det är ganska roligt med alla nya tittare till spansk fotboll.
Vad är det som är så roligt?
Det Trillske skriver stämmer ju bra.
2009-09-01, 21:05
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Vad är det som är så roligt?
Det Trillske skriver stämmer ju bra.

Jag tror han menar att snygga passningar och framspelningar hör till vardagen i spansk fotboll. Kort sagt, spansk fotboll är generellt läckrare för ögat än vad engelsk fotboll är.

Det är vad jag tror.
2009-09-01, 21:26
Medlem
Trillskes avatar
Och FYI snappade jag upp de flesta matcher när Ronaldinho var som bäst också, så ny vettefan.
2009-09-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headnod
Jag tror han menar att snygga passningar och framspelningar hör till vardagen i spansk fotboll. Kort sagt, spansk fotboll är generellt läckrare för ögat än vad engelsk fotboll är.

Det är vad jag tror.
Jo det kan jag ju iofs hålla med om att spansk fotboll kan innehålla mer finlir.
Men nu diskuterades ju iofs Zlatans insats i gårdagens match och målet var ju skickligt och framspelningen direkt efter var fan magisk.
2009-09-02, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headnod

Det är vad jag tror.
Tack för att jag slapp förklara. Men man får ju hoppas att den vanligtvis engelsk-älskande opinionen svänger nu när betydligt fler tittare lockas till la liga.

Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Jo det kan jag ju iofs hålla med om att spansk fotboll kan innehålla mer finlir.
Men nu diskuterades ju iofs Zlatans insats i gårdagens match och målet var ju skickligt och framspelningen direkt efter var fan magisk.
Lite sent att diskutera matchen fortfarande kanske, men jag menar att allt zlatan gör på planen nu kommer förstoras av kommentatorerna som så klart är i extas efter zlatans övergång. Tex slog xavi en minst lika underbar boll minuten efter som gick obemärkt förbi.
2009-09-02, 01:27
Medlem
cerns avatar
Tror ni att Zlatan någonsin kommer att bli en riktig Campione?
2009-09-02, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Tror ni att Zlatan någonsin kommer att bli en riktig Campione?

Har du ngn psykisk sjukdom?
2009-09-02, 02:45
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Lite sent att diskutera matchen fortfarande kanske, men jag menar att allt zlatan gör på planen nu kommer förstoras av kommentatorerna som så klart är i extas efter zlatans övergång. Tex slog xavi en minst lika underbar boll minuten efter som gick obemärkt förbi.
Xavi slog förståss många fler bra bollar än zlatan, men kan inte hålla med om att någon ens var i närheten av den han lyckades med. En sån där kan landa i en highlight-video när karriären summeras trotts att det inte blev mål.
2009-09-02, 12:29
Medlem
NirvanAs avatar
Stabilt att han åkt på en knäskada nu
2009-09-02, 12:34
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Stabilt att han åkt på en knäskada nu

Äh, det där känns bara som en bluff

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera