2009-07-20, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fressa
Om jag nu har tolkat dig rätt så bjöd du mig just på dagens skratt!

Du menar alltså på fullaste allvar att Real, Barca mfl kastar pengar i sjön när dom lägger 380 miljoner på spelare som Benzema? Ring Florentino illa kvickt! Den idioten sitter i detta nu och spenderar åtskilliga miljarder helt i onödan...

Idioter saker ni snackar om detta var väll ändå en zlatan tråd!!! Sluta snacka värvningar då idetta forum inte bara menat till dig även honom som du kommentera detta på
2009-07-20, 03:14
Medlem
fressas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moggies
Idioter saker ni snackar om detta var väll ändå en zlatan tråd!!! Sluta snacka värvningar då idetta forum inte bara menat till dig även honom som du kommentera detta på

Ok måste bara replikera på detta sen är det slut med OT-inlägg:

Du lyckades i ett helt oförståeligt inlägg med konststycket att inte ens kunna besvara frågan som jag ställde, men jag förlåter dig i och med att du är såpass fotbolls kunnig...

Edit: Tillbaks till ämnet gott folk...
2009-07-20, 06:43
Medlem
Citat:
Ok måste bara replikera på detta sen är det slut med OT-inlägg:

Du lyckades i ett helt oförståeligt inlägg med konststycket att inte ens kunna besvara frågan som jag ställde, men jag förlåter dig i och med att du är såpass fotbolls kunnig...

Edit: Tillbaks till ämnet gott folk...

tror inte han är svensk...
2009-07-20, 11:06
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Det har skrivits vid ett par tillfällen om hur Eto'o och Guardiola inte varit överens om hur han ska spela, bland dessa finns hans numera berömda sekvens där han bryter mot Guardiolas direktiv och efter att ha gjort mål öppet påpeka för allt och alla att han minsan hade rätt. Därtill har han uttalat sig själv men även via sin agent vid ett flertal tillfällen i vad som kan tolkas som negativa åsikter om klubben och Laporta.

Under Rijkaard förekom det vid ett flertal tillfällen att han motarbetade tränarens val av disposition vilket tvingade Rijkaard att flytta runt spelare. Många minns säker hans märklig uttalanden i samband med H. Larssons vistelse i Barca där han pratade om sig själv i tredje person. Vid ett tillfälle beskrev han H. Larsson som en bra spelare men att han själv alltid skulle spela eftersom han var yngre och bättre, och menade att Larsson istället skulle ersätta andra spelare i laget.

Stämmer säkerligen.. han verkar tämligen omöjlig att ha och göra med. Kanske lika bra för honom att gå till Inter och få lite smörj av Mourinho.
2009-07-20, 11:27
Medlem
Suck, eto'os möte skjuts upp pga att han inte "hinner" till Italien idag. Tror Eto'o har någe dåligt i rockärmen.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article5536424.ab
2009-07-20, 12:21
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Suck, eto'os möte skjuts upp pga att han inte "hinner" till Italien idag. Tror Eto'o har någe dåligt i rockärmen.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article5536424.ab

Han kommer skjuta upp det så länge det går, han jävlas ju bara. Kommer han nånsin sätta sig på de där planet så hoppas jag det störtar. Vidrigare spelare får man leta efter
2009-07-20, 12:50
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Om jag nu har tolkat dig rätt så bjöd du mig just på dagens skratt!

Du menar alltså på fullaste allvar att Real, Barca mfl kastar pengar i sjön när dom lägger 380 miljoner på spelare som Benzema? Ring Florentino illa kvickt! Den idioten sitter i detta nu och spenderar åtskilliga miljarder helt i onödan...

Fast Real är ju lite världsmästare i att bränna pengar. 2.5 miljarder lyckades man skrapa ihop i skulder efter Galacticos-eran på bl.a. galna spelarköp. Visst Zidane och gänget är fantastiska spelare men priserna och strategin är helt vansinne ekonomiskt.
2009-07-20, 13:38
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Fast Real är ju lite världsmästare i att bränna pengar. 2.5 miljarder lyckades man skrapa ihop i skulder efter Galacticos-eran på bl.a. galna spelarköp. Visst Zidane och gänget är fantastiska spelare men priserna och strategin är helt vansinne ekonomiskt.

Handla på kreditkortet!
2009-07-20, 15:21
Medlem
Rick Derriss avatar
Vad tror ni Zlatan får för namn på sin tröja? Zlatan? Ibra?

I La Liga verkar det ju vara tabu att ha sitt efternamn på tröjan.
2009-07-20, 15:36
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Sarkasm?
2009-07-20, 15:52
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Vad tror ni Zlatan får för namn på sin tröja? Zlatan? Ibra?

Han kommer att ha ZLATTE på tröjan så klart!

Men för att vara seriös så har han väl själv sagt att han tog Ibrahimovic istället för ZLatan för att hedra sin fucking släkt.
2009-07-20, 16:23
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Han kommer att ha ZLATTE på tröjan så klart!

Men för att vara seriös så har han väl själv sagt att han tog Ibrahimovic istället för ZLatan för att hedra sin fucking släkt.

Är det något fel i att "hedra sin släkt" då? Finns väl inte en svensk som endast använder sitt förnamn på tröjan. (Jo, det finns säkert nån jävel, men skit i att leta upp det)

Känns ganska givet att han ska ha Ibrahimovic.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in