2009-08-26, 16:13
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
men man har inte kanalen.
Åjo, det har man.
2009-08-26, 16:17
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=JO_OUZ0XFw0&feature=related

Highlights från matchen. Spola till 3:13, känns som att klackar har blivit Zlatans vardag, han lyckas ju med det i stort sett hela tiden.
2009-08-26, 18:13
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slooth
kan inte alla svenskar acceptera att vårat land har en gud

...som inte är svensk.
2009-08-26, 18:21
Medlem
NS_14s avatar
Zlatan var riktigt kass i första matchen. Han har tur som kommit till ett spelande lag där hans medelmåttiga prestationer oftast kan komma i skymundan av den övriga briljansen.
2009-08-26, 18:22
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
...som inte är svensk.

Enligt WT slöddret ja, men vanliga människor vet att han är svensk
2009-08-26, 18:59
Medlem
uainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Måste säga att filmen var fan bra, längesen jag kollade på en fotbollsfilm på youtube från start till slut.
Han har många ess i sin kortlek den där zlatan.

Bara för att du skrev så var jag tvungen att kolla filmen. Håller med, han har ett ess eller två.
2009-08-26, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
men man har inte kanalen.

Var glad att du har tv4 sport. Fy fan vad jag saknar den kanalen nu när man flyttat utomlands och enda kanalen som visar La Liga här är en betalkanal med kommentatorer som pratar ett språk som jag förstår oerhört begränsat.

VARFÖR KAN INTE TV4 SPORT SÄNDA WEBBSTREAMS ARGHH! Hade lätt betalat för en högkvalitativ laglig stream.

OnTopic måste man väl vara med också hm... Jo, jag är faktiskt fortfarande lite rädd att Zlatan ska bli förbannad för något. Såg ut som han mumlade väldigt missnöjt över att bli utbytt i 70:e minuten senast. Fast å andra sidan har jag aldrig sett han ta ett sådant defensivt ansvar som han gjorde.
2009-08-26, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
OnTopic måste man väl vara med också hm... Jo, jag är faktiskt fortfarande lite rädd att Zlatan ska bli förbannad för något. Såg ut som han mumlade väldigt missnöjt över att bli utbytt i 70:e minuten senast. Fast å andra sidan har jag aldrig sett han ta ett sådant defensivt ansvar som han gjorde.

Tyckte han såg missnöjd ut för att inte ha gjort mål än. Måste ju svida att han inte gjorde mål på den fenomenala passningen han fick ifrån Messi.
2009-08-26, 22:57
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest[B
]Var glad att du har tv4 sport. Fy fan vad jag saknar den kanalen nu när man flyttat utomlands och enda kanalen som visar La Liga här är en betalkanal med kommentatorer som pratar ett språk som jag förstår oerhört begränsat. [/b]

VARFÖR KAN INTE TV4 SPORT SÄNDA WEBBSTREAMS ARGHH! Hade lätt betalat för en högkvalitativ laglig stream.

Amen broder! Fan det svider verkligen att vara i grannlandet och höra kompisar som laddar för en La liga-säsong utan dess like
2009-08-28, 15:24
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Matchen sänds säkert på bet365.

Jag var inne och kollade men hittade inget. Någon som har en aning om de kommer sända matchen?
2009-08-28, 15:27
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Jag var inne och kollade men hittade inget. Någon som har en aning om de kommer sända matchen?

Matchen kommer, med största sannolikhet, inte sändas på bet365. Enligt tvmatchen.se sänds den endast på Viasat Fotboll. Det får bli stream, helt enkelt.
2009-08-28, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Matchen kommer, med största sannolikhet, inte sändas på bet365. Enligt tvmatchen.se sänds den endast på Viasat Fotboll. Det får bli stream, helt enkelt.

Hur dags är matchen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in