2009-09-01, 00:53
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
jaså? Zlatan gjorde en halvtaskig match men ändå mål, i den takten gör han 30 mål, dom spelar ju massa matcher i spanien
Dom spelar många matcher men inte särskilt många mot ett så visset motstånd som Sporting Gijón.
2009-09-01, 00:54
Medlem
Tre är svarets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Om vi tar Ronaldo då, han har väl inte gjort ett spelmål för Real Madrid än?

Bara i en träningsmatch.

Helt okej debut av Zlatan nu i efterhand. Första halvlek - Njaaaa... Andra var bättre. Men att Zlatan gör mål även fastän det inte är mycket som klickar för honom än så länge bådar gott inför framtiden!

Forza Zlatan!
2009-09-01, 00:56
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tre är svaret
Bara i en träningsmatch.

Helt okej debut av Zlatan nu i efterhand. Första halvlek - Njaaaa... Andra var bättre. Men att Zlatan gör mål även fastän det inte är mycket som klickar för honom än så länge bådar gott inför framtiden!

Forza Zlatan!
Är du säker? Jag har för mig att han har ett straffmål i en träningsmatch och ett i ligan.
2009-09-01, 01:00
Medlem
Tre är svarets avatar
Citat:
Är du säker? Jag har för mig att han har ett straffmål i en träningsmatch och ett i ligan.

Jag antar då det. Snubblade på denna: http://www.youtube.com/watch?v=rRHXFnnpcbE tidigare idag iaf
2009-09-01, 01:03
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tre är svaret
Jag antar då det. Snubblade på denna: http://www.youtube.com/watch?v=rRHXFnnpcbE tidigare idag iaf
Ah ja USA turnén, glömde bort den totalt
2009-09-01, 01:07
Medlem
Alladins avatar
Underbart att han fick näta till sist, man såg verkligen lättnaden i hans ögon när han låg där i gräset.
Killen såg knappt glad ut, utan det var mer av "puh, fan vad skönt..."
2009-09-01, 01:14
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Nej men ingen har väl sagt att Zlatan fick en drömdebut heller?
Han spelade bra idag, blixtrade till ett par gånger, gjorde mål och börjar mer och mer lära sig barcas spel.

Nej, men funeral, som jag citerade först, verkade vilja att folk skulle tycka det. Eller han trodde åtminstone att andra svenska spelare hade fått bättre kritik för samma insats, och det tror inte jag.
2009-09-01, 01:26
Medlem
Jullsans avatar
Glöm inte heller att spelare som Touré, Messi, Iniesta och Henry saknades i matchen. Med spelare av den kalibern runt sig kommer Zlatan få bollar serverade på ett silverfat.
2009-09-01, 01:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Glöm inte heller att spelare som Touré, Messi, Iniesta och Henry saknades i matchen. Med spelare av den kalibern runt sig kommer Zlatan få bollar serverade på ett silverfat.
Ingen Marquez heller.. så långt ifrån den ultimata barca uppställningen.
2009-09-01, 02:02
Medlem
motvalls avatar
Zlatan är bättre på att passa än E´to. Hemligheten med värvingen
2009-09-01, 02:05
Bannlyst
30 mål i barca,som Meho Kodro på sin tid.Det är lätt göra mål i lag som Barca,som någon skrev ovan
2009-09-01, 02:48
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Zlatan är bättre på att passa än E´to. Hemligheten med värvingen

Jo bättre vägg och passningsspelare i övrigt, bättre fysik och troligtvis lite bättre huvudspel däremot tappar dom lite annat som press på bollhållare, avslutare men det jämnar nog ut sig när Zlatan kommit in i Barca och Barca kommit in i hur Zlatan gör.

Trevligt att han gjorde mål, satte min Zlatanaffisch (bränna upp) på att han skulle göra mål

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in