2009-06-12, 02:52
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
Det är ju därför att zlatan är lite dryg som det vore oerhört coolt om han nu äntligen skippar landslaget

Kan nån som är mer insatt än jag i hur det funkar med klubbfotboll bakom kulisserna förklara varför inter vill sälja honom? han van skytteligan och Mourinho har ju geniförklarat honom i media ett flertal ggr? är det för stålarna eller?

Zlatan vill gå, det är så enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Petrucci
De kan ju givetvis inte tvinga Eto att skriva på ett kontrakt med Inter så det är ju en punkt som evetuellt kan få allt att skita sig. Men hur kul skulle det vara för Eto att vara kvar i Barcelona efter att ha "förstört" Zlatan-dealen och veta att de inte vill ha honom där? Inter lär säkert kunna matcha hans lön i Barca också.

Eto'o kan nog få en rätt saftig löneförhöjning om han går till Inter. Zlatan är väl världens bäst betalde fotbollsspelare (om nu ingen har gått om honom nu på sistonde) med en årslön på 9 miljoner euro (http://www.futebolfinance.com/en/os-50-maiores-salarios-de-jogadores-de-futebol-20082009/)och om de säljer honom får de mycket utrymme i lönebudgeten, plus att de har gjort sig av med Adriano och Figo har ju slutat som knappast hade låga löner. Eto'o kan mycket väl få en löneförhöjning med XX miljoner SEK om året.
2009-06-12, 06:42
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulinho
Bosnien är väl inte så mycket bättre

Har jag skrivit det?

Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Eto'o kan nog få en rätt saftig löneförhöjning om han går till Inter. Zlatan är väl världens bäst betalde fotbollsspelare (om nu ingen har gått om honom nu på sistonde) med en årslön på 9 miljoner euro (http://www.futebolfinance.com/en/os-50-maiores-salarios-de-jogadores-de-futebol-20082009/)och om de säljer honom får de mycket utrymme i lönebudgeten, plus att de har gjort sig av med Adriano och Figo har ju slutat som knappast hade låga löner. Eto'o kan mycket väl få en löneförhöjning med XX miljoner SEK om året.

Läste något om att Eto'o krävde 650 millar för 5 år.
2009-06-12, 15:24
Medlem
spleendids avatar
Var kan jag se videon där Zlatan sågar Källström efter matchen? "Han har spelat för mycket vänsterback"?
2009-06-13, 14:31
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Var kan jag se videon där Zlatan sågar Källström efter matchen? "Han har spelat för mycket vänsterback"?

Nä juste, för den finns inte. Alltså har han aldrig sagt det. Förbannade myter.
2009-06-13, 14:37
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:

Japp aftonbladet tog in den här snubben..

http://www.youtube.com/watch?v=D8J7kpBqPaE

..som låtsades vara Zlatan och snackade skit om Kim. Den riktige Zlatan har inte sagt nånting om Kim

2009-06-13, 19:31
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Den finns på aftonbladet.
2009-06-14, 15:04
Medlem
NoTruces avatar
Kom just på att det kommer att bli grymt att se el clásico med Zlatan och Ronaldo mot varandra!
2009-06-14, 15:10
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Kom just på att det kommer att bli grymt att se el clásico med Zlatan och Ronaldo mot varandra!

Nu går du händelserna lite i förväg.
2009-06-14, 15:19
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Nu går du händelserna lite i förväg.

Det är i princip klart att Zlatan kommer att gå till Barca. Allt annat är tramserier.
2009-06-14, 15:20
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Zlatan kommer stanna i Inter tyvärr, detta bygger jag på en stark magkänsla
2009-06-14, 15:22
Medlem
Hakapelitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Zlatan kommer stanna i Inter tyvärr, detta bygger jag på en stark magkänsla

Jo, har väl varit så hela tiden. Platsar knappast i Barcelona.
2009-06-14, 15:32
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Platsar knappast i Barcelona.
Vakna upp.. dom byter troligen bort ETO'O, vem har dom som skulle ersätta ETO'o?!
Just ja, Ibra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in