2009-08-28, 16:08
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Hur dags är matchen?

20.45
2009-08-28, 22:56
Medlem
someuses avatar
Älskar Z, men hans positionering i straffområdet idag liknade hans sämre säsong i Juve.
Fattar fan inte hur han tänker ibland. Vad fan lockar med den där jävla skuggan bakom bortre stolpen?
För övrigt blir det säkert lättare fötter om ett par veckor.
2009-08-28, 23:00
Medlem
uainds avatar
Ja matchen idag var ingen höjdare. Z:a kändes väldigt anonym... dags att börja bli orolig?
2009-08-28, 23:02
Bannlyst
Såg verkligen hur otränad Zlatan var idag, tog fel löpningar, kom helt fel i duellerna och skotten på mål var ingen höjdare. Kommer nog ta en månad tills Zlatan verkligen är på topp.
2009-08-28, 23:08
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uaind
Ja matchen idag var ingen höjdare. Z:a kändes väldigt anonym... dags att börja bli orolig?
Äh, han ska bara komma i toppform samt vänja sig vid det högre tempot och det rörligare spelet. Blir fint.
2009-08-28, 23:09
Medlem
uainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Äh, han ska bara komma i toppform samt vänja sig vid det högre tempot.

Hoppas du har rätt!
2009-08-28, 23:12
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uaind

Det kommer ta tid detta..och det måste han få också. Sen undrar jag om det inte är jobbigt för Z att gå från att vara den stora stjärnan i ett lag och liga till att vara en i gänget bara? Han har ju en viss personlighet
2009-08-28, 23:20
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det kommer ta tid detta..och det måste han få också. Sen undrar jag om det inte är jobbigt för Z att gå från att vara den stora stjärnan i ett lag och liga till att vara en i gänget bara? Han har ju en viss personlighet

Jag tycker inte att Zlatan verkar vara en spelare som har svårt att passa in i ett lag, ok visst har han vissa egenskaper som kan reta medspelarna men det finns ju många betydligt sämre spelare som uppvisar betydligt mer divaliteter. I dagens match så var han ganska kass dock.
2009-08-28, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Jag tycker inte att Zlatan verkar vara en spelare som har svårt att passa in i ett lag, ok visst har han vissa egenskaper som kan reta medspelarna men det finns ju många betydligt sämre spelare som uppvisar betydligt mer divaliteter. I dagens match så var han ganska kass dock.

Låt han vara kass några matcher till framöver. Henry lyckades inte heller så snabbt med att komma in i laget och hans insats idag var mer än bedrövlig. Z var verkligen inte på topp idag, det såg man varje gång han fick bollen. Sitt boll tempo måste han förändra, det behövdes inte i Italien men det behövs i Spanien. Förövrigt tippar jag på en misslyckad premiär på måndagen och Z gör inte heller bra ifrån sig.
2009-08-29, 01:02
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll

Som jag har förståt på han så tror jag att han tycker det är skönt att allt inte hänger på han, typ landslaget och inter. Utan går det inte bra så är det inte bara han som lastas.
Hade det varit för en massa år sen så hade han nog velat vara mer i centrum.
2009-08-29, 03:16
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Som jag har förståt på han så tror jag att han tycker det är skönt att allt inte hänger på han, typ landslaget och inter. Utan går det inte bra så är det inte bara han som lastas.
Hade det varit för en massa år sen så hade han nog velat vara mer i centrum.

Ja men å andra sidan var det väldigt länge sedan han hade så här mycket att bevisa, han kostade ju Barca en del så han måste leverera ganska omgående. Vi får se om han kliver fram i premiären nu när Messi inte är med
2009-08-29, 04:21
Medlem
Yays avatar
Det är nu i spanska ligan Zlatan kliver fram och visar att han är inget mer än en medioker spelare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in