2010-01-03, 12:22
Medlem
Masingas avatar
fel.
2010-01-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serber
Ang Man C så kommer Zlatan aldrig byta dit, Zlatte vill bli bäst inte rikast i världen för Inter hade varit ett bättre alternativ om man vill vinna CL för dom kommer dit varje år iaf.
Robinho ville bli bäst i världen och gick till Man City. Så varför ska inte Zlatan kunna gå dit och bli bäst i världen?
2010-01-03, 12:56
Medlem
Har väldigt svårt att se Zlatan byta till MAN C, med tanke på att han nyss bytte klubb och som ni redan har nämnt vill han bli bäst i världen inte rikast. Dock har han ju en del pengar så att han klarar sig hyfsat redan nu
2010-01-03, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Meriter

Ratt dalig sammanstallning da du mest fokuserar pa annat an individuella utmarkelser, som i sin tur inte har nagon betydelse nar vi diskuterar en enskild spelare. Notera, ingen alls. De individuella prestationer du tar upp handlar mest om svenska och darmed meningslosa utmarkelser, du glommer aven balloon d'or och fifas priser dar han varit bubblare varje gang de senaste aren, vilket borde vara enkelt att komma ihag. Jag tycker att du i alla fall kan borja med att lagga till att han varit pa delad forstaplats som varldshistoriens bast betalde fotbollsspelare, bland de meriter som ar konkreta, det ar svart att ge en utmarkelse till Zlatan som ar vart namnet da det handlar om magi och inte vetenskap.
2010-01-03, 16:06
Medlem
Zlatan var inte jättebra igår, och som grädden på moset stämplade han en motståndare riktigt fult.
2010-01-09, 16:01
Medlem
Marweens avatar
Någon som vet ifall han får spela nästa match mot Tenerife? Han har ett par gula kort nu, men vet ej var gränsen går för avstängning.
2010-01-09, 16:07
Medlem
uniteders avatar
Han har fem gula kort och är därmed avstängd i helgen.
2010-01-10, 09:11
Medlem
Cules avatar
Zlatan skulle ändå vilas i kvällens match mot Tenerife, Bojan tillsammans med Messi och Henry kommer att bilda anfall.
Jag tror inte heller att Zlatan går till Man C, han verkar trivas i Barca och hela staden Barcelona älskar honom. Pengar har han gått om, har mer chans att vinna den efterlängtade CL titeln med Barca än Man C så jag ser inga som helst anledning att han skulle lämna.

Spanska domarkåren håller lågklass och jävligt mediakåta, de ska synas och vifta med kort.
I senaste matcherna Zlatan har fått många felaktiga domslut emot sig, ett exempel är Bojans mål mot Villarreal som inte blev godkänd!
2010-01-10, 11:36
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkonto
Ratt dalig sammanstallning da du mest fokuserar pa annat an individuella utmarkelser, som i sin tur inte har nagon betydelse nar vi diskuterar en enskild spelare. Notera, ingen alls. De individuella prestationer du tar upp handlar mest om svenska och darmed meningslosa utmarkelser, du glommer aven balloon d'or och fifas priser dar han varit bubblare varje gang de senaste aren, vilket borde vara enkelt att komma ihag. Jag tycker att du i alla fall kan borja med att lagga till att han varit pa delad forstaplats som varldshistoriens bast betalde fotbollsspelare, bland de meriter som ar konkreta, det ar svart att ge en utmarkelse till Zlatan som ar vart namnet da det handlar om magi och inte vetenskap.

Föreslår att du läser igenom mina inlägg innan du beter dig som en pajas. De individuella meriterna är inte enbart svenska. Att han blivit Italiens bästa spelare har inte röstats fram av aftonbladets läsare. Anledningen att jag inte tog med Ballon d'Or eller FIFAs priser va att jag ville presentera hans meriter, dvs vad han vunnit, inte vad han varit nära att vinna.

Individuella utmärkelser

* Guldbollenvinnare (4 gånger): 2005, 2007, 2008 och 2009
* Årets spelare i Juventus 2005 (Utsedd av klubbens fans)
* Utsedd till Italiens bästa utländska spelare 2005, 2008
* Årets bästa spelare i Serie A för säsongen 2007/2008 (Framröstad av tränarna i Serie A)
* Årets forward vid Fotbollsgalan 2007 och 2008
* Uttagen till UEFA Årets lag 2007
* Årets manliga idrottare 2007 vid Idrottsgalan 2008
* Jerringpriset 2007
* Årets spelare i Serie A 2008
* Årets mål i Serie A 2008
* Skyttekung i Serie A säsongen 2008-2009 (25 mål varav 2 på straffspark)
2010-01-13, 19:40
Medlem
Marweens avatar
Hur många tror ni han sätter dit idag då ? (:
2010-01-13, 19:40
Medlem
uainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marween
Om han spelar som sist så 0. Hoppas dock på 2
2010-01-13, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marween

Ett mål tror jag på eller inget alls, upp till bevis för Z att näta på lagen som är lite mer slagkraftiga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in