2009-10-11, 09:26
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviled
kanske en ointressant fråga i sammahanget men Zlatan hade adidas skor på sig mot danmark idag, har han fått ett nytt reklamkontrakt med dem eller?
Vad snackar du om? Zlatan hade Nike-skor igår.
2009-10-11, 14:16
Medlem
Revileds avatar
Ok då kanske jag såg fel då, men jag är hyffsat säker på att jag såg adidas-skor
2009-10-11, 14:40
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviled
Ok då kanske jag såg fel då, men jag är hyffsat säker på att jag såg adidas-skor
Det gjorde du kanske på andra spelare men Zlatan bar Nike-skor.

http://www.fifa.com/worldcup/photo/111/619/6/picture.html#1116196

http://www.fifa.com/worldcup/photo/111/611/4/picture.html#1116114

Bendtner hade likadana skor.
2009-10-14, 23:59
Medlem
NirvanAs avatar
Såg ej matchen men han blev knäskadad.. hur pass allvarlig var det? är det samma knäproblem som innan? Är chansen liten att han spelar i helgen med barca?
2009-10-15, 00:01
Medlem
Trillskes avatar
Tippar att det inte är allvarligt alls. Men säker kan man ju inte vara med sånt där.

Fan va bedrövligt dålig han var idag.
Längesedan man såg en sån här plattmatch från honom.

_____

Sen stör det mig också att det ultimata vore att bygga ett svenskt lag "som vanligt" och ha zlatan som jokern, ofta inhopparen men ibland från start, den som avgör, den som Sverige mer eller mindre alltid har saknat.

Det går förståss inte riktigt. Ska vi flyga in en av världens största från Barcelona till matcherna håller det inte. Det gick ett tag, fram till typ 2004. Sen blev han för stor internationellt.
Senast redigerad av Trillske 2009-10-15 kl. 00:04.
2009-10-15, 00:04
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Ja han var helt uppgiven, gick ju inte för fullt vilket är skandal eftersom han var kapten. Såvida han inte hade känning i knät men då borde han tagit ansvar och signalerat för byte tidigt
2009-10-15, 00:05
Medlem
NirvanAs avatar
Han längtar väl tillbaka till Barcelona och att få lira med spelare på samma nivå, kan inte vara roligt för honom i landslaget fan.
2009-10-15, 00:05
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ja han var helt uppgiven, gick ju inte för fullt vilket är skandal eftersom han var kapten.
Håller med. Han såg inte ut som en lagkapten i andra halvlek.

Citat:
Han längtar väl tillbaka till Barcelona och att få lira med spelare på samma nivå, kan inte vara roligt för honom i landslaget fan.
Dåligt motstånd och Sverige spelade riktigt bra idag. Med andra ord fanns det mycket bollar att jobba på. Men för en gångs skull var det bara Zlatan som misslyckades med att göra något med bollen.

Ärligt talat tycker jag rätt många i Sverige höll internationell hög klass idag. Synd att inte Zlatan hade en bra match, kunde blivit häftigt att se.
Senast redigerad av Trillske 2009-10-15 kl. 00:07.
2009-10-15, 00:18
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Han borde väl ändå ha lite jävla stolthet i kroppen? Även om han inte spelar i laget där alla är på samma nivå ska han inte behöva vara så här bedrövlig. Det är för mig ett under att han får vara lagkapten.
2009-10-15, 09:50
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Pinsamt att utse den bortskämda divan till lagkapten. Var det månne ett krav för att han skulle orka ta sig till landslagssamlingarna?

Han är urusel mot Albanien, och fejkar dessutom skada på slutet för att slippa spela.

Skicka ut idioten ur landslaget, vi presterar bättre utan honom.
2009-10-15, 10:08
Medlem
torkelmannens avatar
Jag är en riktig zlatanist och har varit det sedan länge, men hans insats igår var bedrövlig. Man förväntar sig att en kapten ska motivera medspelarna och vara ett gott föredöme. Igår gjorde han tvärtom och var snarare en belastning för hela laget.

Visst, matchen igår var nästintill betydelselös men han har fan en skyldighet mot laget, fansen och i synnerhet lagerbäck & co att göra sitt bästa.

Han må vara en bolltrollare, ibra, men någon lagkapten är han inte...
2009-10-15, 12:15
Medlem
swebarbs avatar
Nej konstigt det går som det går när lagkaptenen dont give a fuck really.. synd att henke var skadad igen.. hellre han än sopzlatan..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in