Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Blev förresten utskälld och förlöjligad här av 4522 när jag sa att Zlatan ville till Barca i våras. Föga oväntat hade jag rätt medan den hysteriska gnocciätaren åter står med byxorna nere. Läge för en ursäkt, ett medgivande att jag återigen visade sig ha rätt? Återstår att se om snubben är man nog till detta.
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Haha. Nu mår han, nu mår han. Att du ständigt måste krydda och höja ditt ego på ett forum säger en hel del om din sorgliga figur. Är det inte CL-finalen som ältas, kanske det är Spanien i EM eller Zlatan också för den delen. Klimatet på forumet hade blivit rätt tråkigt om man ständigt skulle vädja om ursäkter när någon tyckt eller trott annorlunda. Då hade det snarare liknat Bikt.se mer än ett diskussionsforum.
Det är tråkigt att Zlatan lämnar Italien, det kan jag ge dig. Men nu kommer någon annan (läs: Diego) axla hans roll istället.
Om man "skällt" och "förlöjligat"? Absolut inte. Mer liknat ett vuxet civiliserat forum.
Citat:
Tycker mer det handlar om värdighet. Skulle jag totalsåga någon så gruvligt som du gjorde mot undertecknad och sedan visa sig ha råfel, då hade jag nog försökt medge det i efterhand. Just för att behålla sin värdighet och trovärdighet. Men du kanske vill hålla diskussionerna på en annan, lägre nivå? Fine, men trist ändå tycker jag. Vi är väl trots allt vuxna människor?
Nu vet jag inte hur "diskussionen" gick mellan er två men jag känner en del fotbollsälskare med mycket intressanta ståndpunkter och tankar kring fotbollsspelets tillstånd som värjer sig för att diskutera här på FB pga fjantigt hård ton, förlöjligande och personangrepp.
---------------------------------------
Citat:
Citat:
Det är ju numera allmänt känt att Zlatan gjorde klart för Moratti att han tänkte stanna, såvida inte Barcelona ville ha honom. Det var den enda klubben han ville byta till. Föga underligt dessutom.
Citat:
Ursprungligen postat av Macheda
Yeah right...
Det finns 5-6 klubbar i Europa som har en betydligt större chans att vinna CL än Inter, jag tror Zlatan hade tackat ja till alla de klubbar om budet kommit. Möjligtvis han kanske valt Barca före tex Liverpool, men hade han haft chansen att välja mellan Inter och Liverpool så hade han garanterat flyttat.
För Zlatan handlade det nog mer om att få en ny utmaning och ha större chans att vinna CL.
Spekulationer? Oavsett så verkade pojken tala från hjärtat när han luftade hur diskussionerna gått mellan honom och Moratti.