2009-08-04, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitizenBobby
Zlatan är överskattad. Mourinho gjorde honom bra, utan honom kommer han inte kunna klacka så mkt. The Special one är större än spelaren.

zlatan har haft han 1 säsong
2009-08-04, 02:21
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitizenBobby
Zlatan är överskattad. Mourinho gjorde honom bra, utan honom kommer han inte kunna klacka så mkt. The Special one är större än spelaren.

Du med dina små ögon tror Zlatan är överskattad, varför var han då en av världens bäst betalda? Barcelona som är en utav världen mest framgångsrika och för tillfället världens bästa klubblag punga ut stora pengar för honom? Experterna är nästan helt eniga om att Zlatan är den största fotbollspelaren vi haft osv...Tror alla dom som arbetar inom fotbollen har lite större koll eller vett nog att inse att Zlatan är bra.
Alla framför tvn är experter men i själva verket är ni bara enögda idioter som säger att Zlatan är överskattad etc..
2009-08-04, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serber
Du med dina små ögon tror Zlatan är överskattad, varför var han då en av världens bäst betalda? Barcelona som är en utav världen mest framgångsrika och för tillfället världens bästa klubblag punga ut stora pengar för honom? Experterna är nästan helt eniga om att Zlatan är den största fotbollspelaren vi haft osv...Tror alla dom som arbetar inom fotbollen har lite större koll eller vett nog att inse att Zlatan är bra.
Alla framför tvn är experter men i själva verket är ni bara enögda idioter som säger att Zlatan är överskattad etc..

precis, om någon är överskattad på senare år är det henke larsson.
2009-08-04, 09:07
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Blev förresten utskälld och förlöjligad här av 4522 när jag sa att Zlatan ville till Barca i våras. Föga oväntat hade jag rätt medan den hysteriska gnocciätaren åter står med byxorna nere. Läge för en ursäkt, ett medgivande att jag återigen visade sig ha rätt? Återstår att se om snubben är man nog till detta.

Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Haha. Nu mår han, nu mår han. Att du ständigt måste krydda och höja ditt ego på ett forum säger en hel del om din sorgliga figur. Är det inte CL-finalen som ältas, kanske det är Spanien i EM eller Zlatan också för den delen. Klimatet på forumet hade blivit rätt tråkigt om man ständigt skulle vädja om ursäkter när någon tyckt eller trott annorlunda. Då hade det snarare liknat Bikt.se mer än ett diskussionsforum.

Det är tråkigt att Zlatan lämnar Italien, det kan jag ge dig. Men nu kommer någon annan (läs: Diego) axla hans roll istället.

Om man "skällt" och "förlöjligat"? Absolut inte. Mer liknat ett vuxet civiliserat forum.

Citat:
Tycker mer det handlar om värdighet. Skulle jag totalsåga någon så gruvligt som du gjorde mot undertecknad och sedan visa sig ha råfel, då hade jag nog försökt medge det i efterhand. Just för att behålla sin värdighet och trovärdighet. Men du kanske vill hålla diskussionerna på en annan, lägre nivå? Fine, men trist ändå tycker jag. Vi är väl trots allt vuxna människor?

Nu vet jag inte hur "diskussionen" gick mellan er två men jag känner en del fotbollsälskare med mycket intressanta ståndpunkter och tankar kring fotbollsspelets tillstånd som värjer sig för att diskutera här på FB pga fjantigt hård ton, förlöjligande och personangrepp.

---------------------------------------
Citat:
Citat:
Det är ju numera allmänt känt att Zlatan gjorde klart för Moratti att han tänkte stanna, såvida inte Barcelona ville ha honom. Det var den enda klubben han ville byta till. Föga underligt dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av Macheda
Yeah right...

Det finns 5-6 klubbar i Europa som har en betydligt större chans att vinna CL än Inter, jag tror Zlatan hade tackat ja till alla de klubbar om budet kommit. Möjligtvis han kanske valt Barca före tex Liverpool, men hade han haft chansen att välja mellan Inter och Liverpool så hade han garanterat flyttat.

För Zlatan handlade det nog mer om att få en ny utmaning och ha större chans att vinna CL.

Spekulationer? Oavsett så verkade pojken tala från hjärtat när han luftade hur diskussionerna gått mellan honom och Moratti.
2009-08-04, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Spekulationer? Oavsett så verkade pojken tala från hjärtat när han luftade hur diskussionerna gått mellan honom och Moratti.

Gör vi något annat här än spekulerar?

Nåja, jag tycker bara det är ganska löjligt att påstå att han Barca var den enda klubben han kunde tänka sig att lämna Inter för. Jag tror helt enkelt att Zlatan var less på få respass av Engelska lag i åttondelsfinalen i CL, i Barca har han större chans att vinna den titeln, men samtidigt tror jag som jag tidigare sagt att han hade valt att lämna Inter om ett tillräckligt intressant bud hade kommit från andra storklubbar.

Ytterligare ett sätt att på ett löjligt sätt försöka vinna över fansen på sin sida, likt hans snygga "kyssaklubbmärket" trick. Eftersom han själv påstått att Inter är hans favoritklubb så tycker jag det är ganska dåligt gjort mot hans förra klubb också.
2009-08-04, 19:03
Medlem
Beräknas han var spelklar till ligastart?
2009-08-04, 19:34
Medlem
Shuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
när börjar ligan
Söndag, 30 Augusti, 2009:

Mallorca v Xerez
Málaga v Atlético Madrid
Real Madrid v Deportivo La Coruña
Osasuna v Villarreal
Racing Santander v Getafe
Athletic Bilbao v Espanyol
Real Zaragoza v Tenerife
Valencia v Sevilla FC
Almeria v Valladolid

Måndag, 31 Augusti, 2009
Barcelona v Sporting Gijon

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.M
Beräknas han var spelklar till ligastart?
Zlatan kommer förmodligen att göra sin Första match mot Manchester City den 19:e.
2009-08-04, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Tittarsiffror - TVpengar. Går ju inte att ha Real och Barca spelandes samtidigt nu med dessa två monsterlagen dom har.
Jo fattar jag också. Begriper dock inte varför man inte spelar som vanligt dvs lördag/söndag utan helt omotiverat kör på söndag/måndag istället för första gången någonsin.
2009-08-04, 21:01
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah
Tittarsiffror - TVpengar. Går ju inte att ha Real och Barca spelandes samtidigt nu med dessa två monsterlagen dom har.

De spelar aldrig samtidigt i vilket fall. Det stod inte vilken tid på dygnet det är?
2009-08-04, 21:01
Medlem
Citat:
Jo fattar jag också. Begriper dock inte varför man inte spelar som vanligt dvs lördag/söndag utan helt omotiverat kör på söndag/måndag istället för första gången någonsin.
Nej det kan jag hålla med om, sjukt skumt.

La ligas upplägg tidigare har varit sjukt skönt med eftermiddags/kvälls-matcher lördag & söndag. Då man har chansen att njuta av fotboll som mest.
2009-08-05, 18:09
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Anledningen är att Barca spelar supercupfinal mot UEFA-cupvinnarna Shakhtar Donetsk på fredagen den 28/8. Hade blivit lite väl tight att ha seriepremiär två dagar efter
2009-08-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Anledningen är att Barca spelar supercupfinal mot UEFA-cupvinnarna Shakhtar Donetsk på fredagen den 28/8. Hade blivit lite väl tight att ha seriepremiär två dagar efter
Aha, då förstår jag Känns rätt logiskt får jag medge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in