Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Första intervjun med BarcaTV
Ingen som är sugen på att leta upp lite citat från när han signade t.ex för Inter? Alla vet ju att det var hans favoritklubb innan han slog igenom ordentligt, så det känns ju lite som att han snackar en del skit. Å andra sidan förstår jag att han är riktigt sugen på att komma till de här spelarna och den här filosofin, kanske rankar han det högre än vilken hans favoritklubb var som barn... Skulle dock vara intressant att läsa ifall uttalandena stämmer överens med varandra.
Angående att kyssa klubbmärket så är ju det inget ovanligt, men jag håller med om att det känns jävligt falskt och lismande. Henry t.ex gjorde samma sak vid sin presentation, och det verkar ju inte ha legat honom i fatet, fansen i stort har ju haft ett oerhört tålamod med honom. Även om jag alltid tappar lite respekt för spelare som gör så, så tycker jag att Zlatan gjorde det med tillräcklig klass och tillräckligt odramatiskt för att det nästan ska vara acceptabelt.
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Nu har även Laporta uttalat sig om att Zlatan är världens bästa striker. Inget jag tvekar på då han är en riktigt komplett spelare.
För en vecka sen sa han att Eto'o är det, börjar tappa respekten för honom.