2009-07-22, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Visserligen 295 sidor men om du orkar leta så är jag nästan 100 på att den finns tidigare i denna tråd.

Hittade inte den jag tänkte utan bara med musik men denna var ju inte helt dum heller. Helt jävla otroligt egentligen..

http://www.youtube.com/watch?v=mhviDk4GxW8&feature=fvsr
2009-07-22, 18:45
Medlem
Ja det finns en stor risk för det, han är nog tänkt som backup i förstahand med tanke på priset. Han har ju inte bevisat så mycket ännu, tror aldrig han kommer bli något eftersom han har så taskig attityd och gör turliga mål. :yes

Instämmer till 100%.
Senast redigerad av brazilman 2009-07-22 kl. 18:50.
2009-07-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 010f
Ja det finns en stor risk för det, han är nog tänkt som backup i förstahand med tanke på priset. Han har ju inte bevisat så mycket ännu, tror aldrig han kommer bli något eftersom han har så taskig attityd och gör turliga mål.

Edit: Nån som har länk till complication videon med alla hans mål i år? Helst den med kommentatorer och inte musik, såg den för någon månad sedan men hittar inte den nu
Instämmer så jävla mycket.
2009-07-22, 19:06
Medlem
Shuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
Instämmer så jävla mycket.
Haha, fan du är gullig ju!
2009-07-22, 19:07
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Hmen frågan är om han gör det 75 miljoner euro bättre än Eto'o...
Tror du missförstår värdet lite. Alltså, en stor del av av prislappen stavas underhållning och anfallsglädje. Där Eto´o är en fyrkant som iaf petar in varannat öppet mål han bjuds på så är Zlatan helt underbar att se för någon som gillar fotboll. En av världens absolut mest underhållande spelare. Sånt ger klirr i klubbkassan.

Hur kul är det att köpa en tröja det står Etoó på? Det är lite som att älska en tjongande mittback som får jobbet gjort.
Senast redigerad av Trillske 2009-07-22 kl. 19:09.
2009-07-22, 19:17
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Tror du missförstår värdet lite. Alltså, en stor del av av prislappen stavas underhållning och anfallsglädje. Där Eto´o är en fyrkant som iaf petar in varannat öppet mål han bjuds på så är Zlatan helt underbar att se för någon som gillar fotboll. En av världens absolut mest underhållande spelare. Sånt ger klirr i klubbkassan.

Mjo, det är sant att Zlatan är mer underhållande. Håller inte med om att Eto'o skulle vara fyrkantig på något sätt, men förstår vad du menar. Lite trött dock på bilden av att Eto'o "petar in varannat öppet mål", majoriteten av målen skapar han själv, antingen genom sin snabbhet, kroppsfinter eller ettrighet. Målet i senaste CL-finalen tycker jag är ett typiskt Eto'o-mål.

Jag är jävligt glad att det verkar bli Zlatan som ersätter iaf, och inte Forlan som det ryktats en hel del om.
2009-07-22, 19:36
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Jag är jävligt glad att det verkar bli Zlatan som ersätter iaf, och inte Forlan som det ryktats en hel del om.
vadå, har du något emot forlan?

han är ju prins!
2009-07-22, 20:03
Bannlyst
Zlatan är överskattad för att han är så bra helt enkelt. Folk som säger att denna säsongens mål är fula är helt sjuka i huvudet. Varenda mål har genomtänkts i Zlatans huvud.
2009-07-22, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Zlatan är överskattad för att han är så bra helt enkelt. Folk som säger att denna säsongens mål är fula är helt sjuka i huvudet. Varenda mål har genomtänkts i Zlatans huvud.
Mmmm sure mannen
2009-07-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuz
Haha, fan du är gullig ju!
Ja visst e jag det
2009-07-22, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
Ja visst e jag det

Sötnos.
2009-07-22, 20:50
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
yes. Kraven och Konkurrensen som existerar i den där klubben är stenhård. Det är en av världens bästa klubbar. Zlatan är långt från självklar där. Det är skillnad på det Svenska landslaget och Barcelona. Det är skillnad på Barcelona och Inter.

Så, säg mig - vem ska konkurrera ut Zlatan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in