2009-05-22, 14:29
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill
En kompis och jag satt nyligen och drog en gås och filosiferade lite om hur zlatan skulle kunna göra sig ännu mer odödlig och det vi kom fram till var detta.

Drömmen för mig personligen är att han stannar i Inter några säsonger till. Vinner CL-titeln med Inter, givetvis är det just Zlatan som avgör finalen och är tunga på vågen under hela säsongen. Dessutom att han tar Sverige till minst semi i kommande VM- eller EM-slutspel. För att sedan flytta hem till Malmö och spela skjortan av spelarna i Allsvenskan och ta hem guldet till MFF.

Det där med att ta Sverige till semi är väl en utopi, men de två andra drömmarna är inte helt omöjliga.
2009-05-22, 15:26
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
http://www.youtube.com/watch?v=CV0Nf3LdqCo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=2cPUi3NOUSc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=DcwVnWlNJxc&feature=related

Kan du/någon ta sig en titt på dessa videor och säga vad Zlatan saknar för att bli bäst i världen? Gärna en motivering...

Behöver inte titta på dem. Jag håller Zlatte som en top5 STRIKER i världen. Däremot i England, där skulle han som jag sa inte ens ta en plats på top1000-listan. (I England är Zlatte väldigt illa omtyckt, han är det mest överskattade som finns enligt dem)
2009-05-22, 16:24
Medlem
Eastons avatar
Zlatan är utan tvekan en väldigt bra fotbollspelare med en talang som få har, men att bli utsedd till världens bästa spelare är rätt svårt då han spelar i en lingon serie och åker ur CL i åttondelsfinalen år efter år.
2009-05-22, 17:45
Medlem
elds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Behöver inte titta på dem. Jag håller Zlatte som en top5 STRIKER i världen. Däremot i England, där skulle han som jag sa inte ens ta en plats på top1000-listan. (I England är Zlatte väldigt illa omtyckt, han är det mest överskattade som finns enligt dem)

Jasså, vart har du fått den information ifrån? Jag spelar rätt mycket Fotball Manager Live, där har jag diskuterat med ganska många engelsmän om fotboll och även zlatan, vet ingen som inte tyckt zlatan är en världs striker.
2009-05-22, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eld
Jasså, vart har du fått den information ifrån? Jag spelar rätt mycket Fotball Manager Live, där har jag diskuterat med ganska många engelsmän om fotboll och även zlatan, vet ingen som inte tyckt zlatan är en världs striker.

Han menar stjärnor som lyckas i PM. Ronaldo och Rooney har båda uttalat sig om att Zlatan aldrig kommer nå upp till nivån som dom har i PM, Terry har sagt att det krävs att Zlatan flytter ifrån Serie A om han ska bli någon världsstriker överhuvudtaget och Drogba tycker att italiensk fotboll inte håller måttet, men vet däremot inte vad han tycker om Zlatan.
2009-05-22, 17:48
Medlem
sebbesebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Zlatan är utan tvekan en väldigt bra fotbollspelare med en talang som få har, men att bli utsedd till världens bästa spelare är rätt svårt då han spelar i en lingon serie och åker ur CL i åttondelsfinalen år efter år.

År efter år? Lagen i serien eller bara Inter? Milan vann ju för bara 2 år sen
2009-05-22, 17:49
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeseb
År efter år? Lagen i serien eller bara Inter? Milan vann ju för bara 2 år sen
Det var Inter jag tänkte på
2009-05-22, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton

Nja, att man förlorar mot Panathenakios (stavning) och får Man U i en åttondelsfinal säger sig självt. Mourinho medger att Inter har mycket till att bli ett bra lag i Europa, så där håller jag med om att Inter floppar i CL år efter år. Kanske kan bli ändring nästa år, viljan är så stark hos Zlatan så skulle inte förvåna mig ifall han gör mest mål nästa år i CL (vilket troligtvis inte händer, men bara att hålla tummarna )
2009-05-23, 20:58
Medlem
Paulinhos avatar
Citat:
Han menar stjärnor som lyckas i PM. Ronaldo och Rooney har båda uttalat sig om att Zlatan aldrig kommer nå upp till nivån som dom har i PM, Terry har sagt att det krävs att Zlatan flytter ifrån Serie A om han ska bli någon världsstriker överhuvudtaget och Drogba tycker att italiensk fotboll inte håller måttet, men vet däremot inte vad han tycker om Zlatan.

Konstigt av Rooney att säga så då Zlatan är mycket bättre än honom, han (ronney) behöver ju bara luta sig tillbaka medans ronaldo, tevez, giggs, scholes, anderson, park, carrick, Berbatov och Fletcher gör jobbet åt honom. Zlatan är en världsstriker, han kommer bara inte att vinna cl om han är kvar i Inter.
2009-05-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulinho
Konstigt av Rooney att säga så då Zlatan är mycket bättre än honom, han (ronney) behöver ju bara luta sig tillbaka medans ronaldo, tevez, giggs, scholes, anderson, park, carrick, Berbatov och Fletcher gör jobbet åt honom. Zlatan är en världsstriker, han kommer bara inte att vinna cl om han är kvar i Inter.

Var det meningen att bevisa hur lite du kan om fotboll? Det var i alla fall bara det man kunde utläsa av det du skrev.
2009-05-23, 21:48
Bannlyst
Många påpekar att zlatan är en världsstriker men ändå värderar han som top 10 eller top 1010101010. Zlatan är så dålig så att ens få en tråd uppkallad efter sig är ju bara totalt skämmigt, zlatan tillför inte nåt i svenska landslaget för den delen heller och har baaaara gjort 22 mål i serie a, eller hur ni övriga?
2009-05-23, 21:51
Medlem
pirates avatar
Citat:
Många påpekar att zlatan är en världsstriker men ändå värderar han som top 10 eller top 1010101010. Zlatan är så dålig så att ens få en tråd uppkallad efter sig är ju bara totalt skämmigt, zlatan tillför inte nåt i svenska landslaget för den delen heller och har baaaara gjort 22 mål i serie a, eller hur ni övriga?

Hmm om nu du verkligen ogillar spelaren så varför skriver du i denna tråd?
Det är enkelt, du behöver inte bry dig om tråden så är problemen ute ur världen.
Bara 22 mål...hmm hur många är tillräckligt enligt dig då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in