2009-07-20, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Sarkasm?

Det får vi hoppas.
2009-07-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Han kommer skjuta upp det så länge det går, han jävlas ju bara. Kommer han nånsin sätta sig på de där planet så hoppas jag det störtar. Vidrigare spelare får man leta efter

Me too!

Edit: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/italien/article5539178.ab

– Ibrahimovic har alltid varit professionell och jag kommer inte att glömma att vi har vunnit titlar tack vare hans mål, säger Moratti till Gazetta dello Sport.

– Förhandlingarna fortsätter och jag har inga exakta siffror, säger Moratti.

Interpresidenten har också uttalat sig i spanska El Mundo Deportivo.

– Förhandlingarna går framtå. Eto'o kommer att bli vår. Till slut kommer han att acceptera Inters villkor, säger Moratti.

Låter ju så gott som klart, fint
Senast redigerad av xeilon 2009-07-20 kl. 22:18.
2009-07-20, 22:53
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Me too!

Edit: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/italien/article5539178.ab

– Ibrahimovic har alltid varit professionell och jag kommer inte att glömma att vi har vunnit titlar tack vare hans mål, säger Moratti till Gazetta dello Sport.

– Förhandlingarna går framtå. Eto'o kommer att bli vår. Till slut kommer han att acceptera Inters villkor, säger Moratti.

Låter bra!
2009-07-20, 23:19
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Me too!

Jo det har man ju sagt några gånger..men det svänger fram och tillbaka hela tiden så jag väntar på "Eto'o tvekar" rubrikerna Eller att han kräver kompensation av Barca också vilket det ryktats om, då är vi tillbaka på ruta ett igen
2009-07-20, 23:21
Medlem
Kenny Kuks avatar
Eto bör tänka på att hans beteende avgör om han blir populär eller ej i Inter! Men så långt tänker väl inte noggern!
2009-07-21, 00:40
Medlem
Niths avatar
långa namn ser så jävla fult ut på tröjorna, "Ibra" räcker gott och väl
2009-07-21, 00:45
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
långa namn ser så jävla fult ut på tröjorna, "Ibra" räcker gott och väl

Äh, Ibrahimovic är ju inga problem, Vennegoor of Hesselink däremot blir en fin triumfbåge ;P

http://www.football-shirts.co.uk/images/0809/venegoorofhesselink
2009-07-21, 01:10
Medlem
selvovics avatar
Börjar fan bli otålig...

Men ärligt talat nu, finns det något som helst tvivel om att den här affären kommer att gå igenom? Känns som att zlatan sagt adjö, hleb gjort sig redo, tränarna, fansen och ledningen alla ställt in sig på en flytt. Blir om inte annat jäkligt konstig stämning om de till slut stannar i sina nuvarande lag
2009-07-21, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av selvovic
Börjar fan bli otålig...

Men ärligt talat nu, finns det något som helst tvivel om att den här affären kommer att gå igenom? Känns som att zlatan sagt adjö, hleb gjort sig redo, tränarna, fansen och ledningen alla ställt in sig på en flytt. Blir om inte annat jäkligt konstig stämning om de till slut stannar i sina nuvarande lag

haha ja, jag blir faktiskt lite irriterad att dom skriver så himla mycket precis som allt är helt klart vilket det ju inte är, skulle bli riktigt konstigt om det inte blir något, framför allt för spelarna osv.
2009-07-21, 06:54
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Äh, Ibrahimovic är ju inga problem, Vennegoor of Hesselink däremot blir en fin triumfbåge ;P

http://www.football-shirts.co.uk/images/0809/venegoorofhesselink
det där måste ju kännas konstigt, texten drar ju ihop tröjan

om ni fattar
2009-07-21, 13:42
Medlem
Dom i Sverige som kommer jubla mest över det här när det är klart lär ju garanterat vara TV4. Satans vad deras tittarsiffrorna över La Liga kommer stiga då...
2009-07-21, 13:48
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Eto

Eto'o.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem