2009-01-19, 22:13
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossoneri
Vilket mål var det som blev årets snyggaste?

Starkt att plocka hem 3 priser!

Klacksparken mot Bologna...
2009-01-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Klacksparken mot Bologna...

Det är så jag också har förstått det:

http://video.aol.com/video-detail/6-giornata-04-10-08-inter-bologna-2-1-zlatan-ibrahimovic/1333121894/?icid=VIDURVSPR03

Framröstat av fansen.
2009-01-19, 22:31
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det är så jag också har förstått det:

http://video.aol.com/video-detail/6-giornata-04-10-08-inter-bologna-2-1-zlatan-ibrahimovic/1333121894/?icid=VIDURVSPR03

Framröstat av fansen.

Kaxigt hur han tittar på spelaren som ligger ner sen...hehehe.
"Jahapp, det blev mål"

Tycker man ska faktiskt säga att hans skorpion spark/pass är oxå utav världsklass.
2009-01-19, 23:28
Medlem
thakiings avatar
Kul att se hur Zlatan slaktar den italienska fotbollsgalan på priser och här hemma får han varken jerringpriset eller blir årets manliga idrottare. Istället går det sistnämnda till nån jävla golfare. Patetiskt, enligt mig.
2009-01-19, 23:32
Medlem
Rossoneris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thakiing
Kul att se hur Zlatan slaktar den italienska fotbollsgalan på priser och här hemma får han varken jerringpriset eller blir årets manliga idrottare. Istället går det sistnämnda till nån jävla golfare. Patetiskt, enligt mig.

Han har helt enkelt blivit för bra för de där priserna. Blir liksom ingen match om han ska få dem varje gång. Sverige har ju inga andra världsstjärnor.
2009-01-20, 05:05
Medlem
Citat:
Han kanske kan bli årets idrottare när han gjort sig förtjänt av det, exempelvis genom att börja leverera i det svenska landslaget för det har han fanimig inte gjort hittills.
2009-01-20, 06:22
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Han kanske kan bli årets idrottare när han gjort sig förtjänt av det, exempelvis genom att börja leverera i det svenska landslaget för det har han fanimig inte gjort hittills.

Suck...
2009-01-20, 06:25
Medlem
Khapis avatar
Citat:

Det är svensk mentalitet, allt ska delas lika. Därför får någon inte överrösas med priser trots att personen gjort sig förtjänt av det tio gånger om. Lyckligtvis är resten av världen mer rättvis, bland annat Italien. Go Zlatan!
2009-01-20, 08:20
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Jo det har han.
2009-01-20, 12:30
Medlem
torkelmannens avatar
Citat:
Jag antar att du missade EM i fotboll nu i somras. Trollvarning!
2009-01-20, 12:33
Bannlyst
Citat:

Så han fick inte guldbollen då? Det finaste en svensk fotbollspelare kan få i Sverige, sedan så finns det ju bra många världstjärnor inom olika sporter i Sverige. Bara för att man gillar fotboll bäst innebär det ju inte att det är den enda sporten som får uppmärksamhet i Sverige.
2009-01-20, 13:51
Medlem
Linkzies avatar
Vad har han gjort med håret...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in