2009-07-17, 21:47
Medlem
Även om den italienska ligan inte har hållit så bra klass på senare år så är det ju allmänt känt att det är svårare att göra mål där än i den spanska ligan så jag tror nog att Zlatan kommer lyckas ganska bra i Spanien.
Men frågan är ju om han klarar av att skjuta Barca långt i Champions League, där har han ju en del kvar att bevisa.
2009-07-17, 21:48
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Såklart han kommer acceptera det och signa med inter, vart ska han annars spela? Dom i barca vill inte ha honom, särskilt inte management och tränaren...varför skulle han vilja lira i ett lag som inte tror på honom och vill ha bort honom?

Det är en väldigt envis spelare och han kan mycket väl vägra bara för att jävlas. Sen kanske inte Inter är villiga att betala den lön han begär heller..han kanske inte ens vill spela i Inter utan vänta ut sitt kontrakt och gå till en annan klubb. Mycket kan hända ännu. Minns hur det lät bara för nån månad sedan:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/article5340765.ab
2009-07-17, 21:50
Medlem
(Virus)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anoxida
Jag är villig att äta upp min egen sko och lägga upp bilder på eventet om du har rätt. Jag antar att du gör detsamma om du har fel? Betalar man så mycket för en spelare så kommer han få spela så mycket som möjligt i åtminstone två säsonger, spelar nästan ingen roll hur dåligt man gör ifrån sig. Zlatan kommer lyckas utmärkt. Vissa spelare är helt enkelt för bra för att göra bort sig, vart de än spelar. Visst, zlatan kan vara ojämn ibland men jag tror det kommer gå hur bra som helst.. han kan göra mål med båda fötterna (både fram och bak), på huvet, på frisparkar och på straffar, dessutom kan han göra passningar som ytterst få i världen kan göra.. det är rätt svårt att misslyckas med de egenskaperna och det enda som kan göra Zlatan till en flopp i barcelona är den mentala biten..men jag tror han klarar det. Känns som att man hyllar killen lite för mycket.. tycker absolut han är en av världens bästa anfallare men han är kanske inte riktigt värd all den deg + eto'o.

Överdrift naturligtvis att det skulle bara bli 6 matcher men blir det magplask vågar jag påstå att det inte blir två hela säsonger heller. Angående den mentala biten som den enda nackdelen är det just för Zlatan en stor sådan.... Utöver detta är han lat till sin natur vilket lär inte gå hem med krävande Barcafansen. Vi får se som sagt.
2009-07-17, 21:52
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det är en väldigt envis spelare och han kan mycket väl vägra bara för att jävlas. Sen kanske inte Inter är villiga att betala den lön han begär heller..han kanske inte ens vill spela i Inter utan vänta ut sitt kontrakt och gå till en annan klubb. Mycket kan hända ännu. Minns hur det lät bara för nån månad sedan:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/article5340765.ab
Det tror jag inte är något problem alls.
2009-07-17, 21:53
Medlem
wernblom88s avatar
Brukar ha bra magkänsla och den säger att Eto'o aldrig kommer finna sig i detta och han kommer göra allt för att jävlas med barca
2009-07-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av (Virus)
Överdrift naturligtvis att det skulle bara bli 6 matcher men blir det magplask vågar jag påstå att det inte blir två hela säsonger heller. Angående den mentala biten som den enda nackdelen är det just för Zlatan en stor sådan.... Utöver detta är han lat till sin natur vilket lär inte gå hem med krävande Barcafansen. Vi får se som sagt.

Hehe jo, jag förstod det. Däremot så kommer de ju satsa stenhårt på killen. Men som någon sa innan så har Zlatan det bättre mentalt än vad Eto'o har så jag ser inga problem. Eto'o är också rätt lat, men jag tror framförallt att detta kan vara en nytändning för Zlatan.. han vill bevisa att han är en världspelare och tror att han kommer jobba hårt för att bevisa sitt värde i Barcelona.. tror han dessutom får jobba mindre i Barcelona än i mourinhos inter där han ibland var tvungen att hjälpa till på mittfältet.. här behöver han bara gå ner hämta boll och köra full fart framåt.
2009-07-17, 21:58
Bannlyst
Tur att Real köpte inte han skulle blivit besvikelse för klubben
Bajsa tänker inte med hjärnan
2009-07-17, 21:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Vad skrev du just nu?
2009-07-17, 22:16
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Börja gå på svenska lektionerna..... kom tillbaka när du fyllt 18.
2009-07-17, 22:21
Medlem
Luffsens avatar
Lysande agerat av Moratti. Nu blir det scudettoparty i Turin.
2009-07-17, 22:25
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
– I går (torsdag) efter träningsmatchen fick jag reda på att Laporta och Moratti hade träffats. Om de menar allvar är jag intresserad, säger Zlatan Ibrahimovic innan han skyndade iväg till spelarbussen som tog honom tillbaka till lyxhotellet där Inter bor.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Zlatan är för rolig! Om Laporta och Moratti menar allvar? Nä, de skojar bara med oss alla Zlatte!
2009-07-17, 22:37
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Börja gå på svenska lektionerna..... kom tillbaka när du fyllt 18.
Så synd att du skolkade från dina.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in