Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR
Haha, du menar att jag inte har rätt? Ni är endast sura för att jag berättar det som stämmer för er. Ni vet själva att Ribery och Diego är bättre än Zlatan. Dessutom har jag redan berättat för er varför Zlatan inte är något speciellt.
Mest roliga är ändå de Sverigekramande patrioterna som inte fattar att Zlatan pissar på Sverige och endast vill spela fotboll. Hade Bosnien tackat ja först hade Zlatan inte spelat i Sverige.
Lite kuriosa: Ribery och Diego är yttermittfältare och på vilket sätt är de bättre? snabbare, visst. Men Man behöver inte vara snabb för att vara bland de bästa, i sådana fall skulle walcott vara en av världens bästa spelare. Zlatan har bättre bollsinne, bättre teknik, bättre skott, han är starkare, bättre på att nicka, gör fler mål och är viktigare för sitt lag.
Och de "sverige kramande" patrioterna du talar om, åk till Milano så får du se tio meter höga plakat med Zlatan ansikte på. Och att Zlatan "pissar" på Sverige, tja, världens kanske bäste spelare är nog lite för bra för svensson och co.