2009-07-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hby
Ännu en idiot som inte sett en enda match med Zlatan
Det är just det jag har gjort alltför många ggr. Han är en diva som ska serveras hela tiden. Tacka vet jag, dom "riktiga" lirarna. Dom hittar man fan inte i Juggeland
2009-07-19, 21:49
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
För bra för det Ja ja lev du i din lilla värld, det mår du ju uppenbarligen bra av.
I vilken klubb har han misslyckats din stjärna? Du kan uppenbarligen inget om fotboll eftersom du inte kan känna igen kvalite.
2009-07-19, 21:51
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Det är just det jag har gjort alltför många ggr. Han är en diva som ska serveras hela tiden. Tacka vet jag, dom "riktiga" lirarna. Dom hittar man fan inte i Juggeland
Ja, han gör ju alla mål på lätta målchanser Sluta trolla nu.
2009-07-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
I vilken klubb har han misslyckats din stjärna? Du kan uppenbarligen inget om fotboll eftersom du inte kan känna igen kvalite.
Blir du serverad, hela ditt liv så behöver du ingen kvalite. Kvalite för mej hittar man framförallt i Brasilien, men också i Portugal, Argentina, England.
2009-07-19, 21:55
Medlem
Citat:
Blir du serverad, hela ditt liv så behöver du ingen kvalite. Kvalite för mej hittar man framförallt i Brasilien, men också i Portugal, Argentina, England.
Och där sa du England före Spanien. Det avslöjade obönhörligen dina fotbollskunskaper. Zlatan är inte överskattad, sina långa näsa till tots. Seså, pys nu tillbaka till sten i Nässjö.
2009-07-19, 21:56
Medlem
hbys avatar
Citat:

Ditt problem verkar vara vilken härkomst han har, sen att han är en av världens bästa anfallare spelar inte så stor koll.

Du motsäger dig själv hela tiden, har bevisligen ingen koll på fotboll och är uppenbarligen här bara för att hata. Lågvattenmärke på dig.
2009-07-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Och där sa du England före Spanien. Det avslöjade obönhörligen dina fotbollskunskaper. Zlatan är inte överskattad, sina långa näsa till tots. Seså, pys nu tillbaka till sten i Nässjö.
Den tar jag på mej absolut. Spanien definitivt, skriver så jävla snabbt vet du Nässjö vad är det????
2009-07-19, 22:05
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Barca har historiskt haft som policy att göra sig av med spelare som inte faller in i leden

Vilket knappast är en fördel för Zlatan, även om han blivit mindre individualistisk och mer foglig de senaste åren (ungefär i samband med att han fick Maximilian).
2009-07-19, 22:05
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/italien/article5534468.ab
2009-07-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Källa på det där med positionen? Alla uttalanden jag läst, mest i samband med att Henry värvades, var att Eto'o spelar där tränaren sätter honom. Henry däremot gick ut i media flertalet gånger och skyllde sina dåliga prestationer på att han fick spela på kanten.

En kontrovers var ju annars när han precis kommit tillbaka från skada och fick sitta på bänken, men vägrade bytas in med typ 5 minuter kvar i en avgjord match. Helt förståeligt imo.

Det har skrivits vid ett par tillfällen om hur Eto'o och Guardiola inte varit överens om hur han ska spela, bland dessa finns hans numera berömda sekvens där han bryter mot Guardiolas direktiv och efter att ha gjort mål öppet påpeka för allt och alla att han minsan hade rätt. Därtill har han uttalat sig själv men även via sin agent vid ett flertal tillfällen i vad som kan tolkas som negativa åsikter om klubben och Laporta.

Under Rijkaard förekom det vid ett flertal tillfällen att han motarbetade tränarens val av disposition vilket tvingade Rijkaard att flytta runt spelare. Många minns säker hans märklig uttalanden i samband med H. Larssons vistelse i Barca där han pratade om sig själv i tredje person. Vid ett tillfälle beskrev han H. Larsson som en bra spelare men att han själv alltid skulle spela eftersom han var yngre och bättre, och menade att Larsson istället skulle ersätta andra spelare i laget.
Senast redigerad av Gincan 2009-07-19 kl. 23:07.
2009-07-20, 01:08
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Just nu spelar Inter träningsmatch och Zlatan är tydligen med, ska vi gissa på att han skadar sig?

Edit: Sitter på bänken ser jag nu, men är på plats med laget fortfarande iaf
Senast redigerad av Fyrkantig_boll 2009-07-20 kl. 01:20.
2009-07-20, 02:40
Medlem
fressas avatar
Citat:

Om jag nu har tolkat dig rätt så bjöd du mig just på dagens skratt!

Du menar alltså på fullaste allvar att Real, Barca mfl kastar pengar i sjön när dom lägger 380 miljoner på spelare som Benzema? Ring Florentino illa kvickt! Den idioten sitter i detta nu och spenderar åtskilliga miljarder helt i onödan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in