2008-11-16, 17:20
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
För övrigt verkar Rydström helt slut i huvet

Jag har aldrig läst hans blogg eller så men tyckte han var lite smårolig innan. Men nu har man så klart tappat respekten för honom helt. Antar att det är sån här smörja han brukar släppa ut...
2008-11-16, 17:27
Medlem
Nemans avatar
".. hata för att han inte har någon känsla för spelets rytm, för taktikens puls.." - Signerat Rydström.

Det var bland det roligaste jag läst. Ungefär som att sitta på bussen och höra 2 idioter snacka om något de inte har en susning om.
2008-11-16, 17:42
Medlem
P.Gs avatar
Rydström har skrivit en hel del vettiga saker, men nu är han helt ute och cyklar. Att anklaga Zlatan för att inte besitta någon känsla för spelets rytm och taktikens puls var bland det löjligaste jag hört, både för att det är helt felaktigt och att för att det är så fjantigt skrivet (är Simon Bank Rydströms spökskrivare måntro?). Landsortshybris?
2008-11-16, 19:42
Medlem
wootens avatar
Haha ja! låter lite som man kan tänka sig att det skulle låta då en fjortonåring recencerar 100 år gammalt vin.
2008-11-16, 22:52
Medlem
Zlatan återvänder INTE till Allsvenskan som aktiv spelare

http://fotbollskanalen.se/1.723315/2008/11/16/zlatan_atevander_inte_till_allsvenskan
2008-11-17, 05:10
Medlem
buffalos avatar
Skönt att vi slipper honom.

En person som bara ser till pengarna han får genom sin plats i landslaget är inte värd tröjan.
2008-11-17, 09:21
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
men jag tycker att Rydström lyckas peka på vad det är som skiljer honom från att vara en av de bästa.
Glömde göra hemläxan va?
Han rankades som 7e bästa spelare för ett tag sedan. Sen blev han mycket bättre.
2008-11-17, 09:22
Medlem
RobbingHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Rydström har skrivit en hel del vettiga saker, men nu är han helt ute och cyklar. Att anklaga Zlatan för att inte besitta någon känsla för spelets rytm och taktikens puls var bland det löjligaste jag hört, både för att det är helt felaktigt och att för att det är så fjantigt skrivet (är Simon Bank Rydströms spökskrivare måntro?). Landsortshybris?

Zlatans fel är väl att han inte jobbar så mycket, utan han väntar mer på bollar. Att han inte vill spela i allsvenskan finner jag logiskt det var inte en postiv tid för honom, mycket beroende på hans "ego".

Personligen finner jag Zlatan underhållande och han är min favo. Det beror mycket på att jag inte gillar fotboll, därav är jag bara intresserad av sådant som ger ett underhållningsvärde.
2008-11-17, 11:16
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo

En person som bara ser till pengarna han får genom sin plats i landslaget är inte värd tröjan.

Haha, jag tror nog de pengar Zlatan får i landslaget bara är struntsumma jämfört med vad han får i Inter.
2008-11-17, 11:31
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Haha, jag tror nog de pengar Zlatan får i landslaget bara är struntsumma jämfört med vad han får i Inter.
Man får väl inte betalt för att spela i landslaget? Ev är det klubben som kompenseras om det skulle ske en skada tror jag. Fast det kanske inte införts ännu. Har iallafall varit g14 klubbarnas hjärtefråga ett tag.
2008-11-17, 11:53
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Man får väl inte betalt för att spela i landslaget? Ev är det klubben som kompenseras om det skulle ske en skada tror jag. Fast det kanske inte införts ännu. Har iallafall varit g14 klubbarnas hjärtefråga ett tag.

Betalt i sig vet jag inte, men bonusar får de.
2008-11-17, 17:38
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo

Och på vilket sätt får han pengar för att spela i landslaget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in