2009-07-19, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Säger du att han är bra bara pga spelarna i Inter?
Till största del. JA
2009-07-19, 21:32
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
Till största del. JA
Han bär Inter på sina axlar, så nej det där är felaktigt. Zlatan lyckas vart han än spelar det fattar vilken idiot som helst, han kan inte misslyckas han är för bra för det.
2009-07-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ah håller med mannen!! Menar min farmor hade också kunnat vinna skytteligan i Italien och bli den stora stjärnan där..och med dom lirarna barca har blir det ännu lättare att vinna skytteligan i La Liga, men inte fan är han bättre för det eller?????

fyllo
Haha du har fattat poängen "fyllo" Min farmor också
2009-07-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Han bär Inter på sina axlar, så nej det där är felaktigt. Zlatan lyckas vart han än spelar det fattar vilken idiot som helst, han kan inte misslyckas han är för bra för det.
För bra för det Ja ja lev du i din lilla värld, det mår du ju uppenbarligen bra av.
2009-07-19, 21:38
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Till största del. JA
Haha, ja ja. Inter har ju fullkomligt briljanta och kreativa mittfältare. Mycket bättre än i andra topplag. Förklara gärna hur du tänker.

Och apropå att lyckas överallt. Har han inte gjort det eller?
2009-07-19, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Haha, ja ja. Inter har ju fullkomligt briljanta och kreativa mittfältare. Mycket bättre än i andra topplag. Förklara gärna hur du tänker.
dom håller samma klass som Juggen
2009-07-19, 21:39
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:
För bra för det Ja ja lev du i din lilla värld, det mår du ju uppenbarligen bra av.

Du verkar inte må så bra iaf, stolpe...
2009-07-19, 21:40
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Nej det gör de verkligen inte.
2009-07-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
Du verkar inte må så bra iaf, stolpe...
Lilleman, jag mår alldeles utmärkt. Det är så jävla skönt, att gå emot alla Svenskar som är så jävla kåta på Juggen. Jag är inte det, that's it. Det har inget med avundsjuka eller något sånt tjafs att göra. Jag älskar fotboll, men jag älskar inte Juggen.
2009-07-19, 21:45
Medlem
hbys avatar
Citat:
Till största del. JA

Ännu en idiot som inte sett en enda match med Zlatan och har förutfattade meningar. Du har ingen koll på någonting, gå och lägg dig.
2009-07-19, 21:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Lilleman, jag mår alldeles utmärkt. Det är så jävla skönt, att gå emot alla Svenskar som är så jävla kåta på Juggen. Jag är inte det, that's it. Det har inget med avundsjuka eller något sånt tjafs att göra. Jag älskar fotboll, men jag älskar inte Juggen.
Jag gillar inte juggefolk rent generellt heller, men snackar vi fotboll och hans kvalitér på planen är det yppersta världsklass, det går inte att förneka hur du än gör.
2009-07-19, 21:46
Medlem
Shuzs avatar
Citat:
Vänta nu, var det inte hans lagkamrater i Inter som gjorde honom bra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in