2009-07-17, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Direkt kommer alla nya barca-fans. Var var ni när barca bara vann ligan och CL? Patetiskt. Ni kan kalla mig Rickelme.

Vad är det som är patetiskt Rickelme?
2009-07-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldpaket
Suck, nu kommer man få höra att man bara följer Barca för att Zlatan spelar där
Ja men det fick man även höra när Henke Larsson spelade där.
Inget ont om Zlatan han är grym men jag hade faktiskt hellre sett David Villa där och ändå sälja Eto'o och tjäna lite pengar på honom.
2009-07-17, 18:29
Medlem
Gillar hur tidningarna blossar upp övergången som KLAR när det inte är bekräftat.

Antingen är man KLAR eller så är man det inte, idioter..
2009-07-17, 18:30
Medlem
Basies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Se bara på Mike Tyson i hans matcher mot Holyfield och Lewis. De anspelade båda två mycket på Tysons längd och "promenerade" honom runt ringen, för att komma åt honom psykologiskt. Och bevisligen fungerade det.
Lite off topic, men.. Tyson hade spöat längre och tyngre snubbar utan problem innan dess. Mot Holyfield var han otränad och långt ifrån sin 'prime' + att Holyfield körde fult i båda matcherna. Lewis-machen var ett skämt. Tyson insåg själv att han inte hade en chans och gick matchen för pengarnas skull. Det hade alltså inget med längd och psykning att göra.

Tillbaka till Zlatan!
2009-07-17, 18:31
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Gillar hur tidningarna blossar upp övergången som KLAR när det inte är bekräftat.

Antingen är man KLAR eller så är man det inte, idioter..
Du förstår inte mycket när det kommer till tidningar/media va?
2009-07-17, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Du förstår inte mycket när det kommer till tidningar/media va?

Jag sa att jag inte gillar det, det betyder att jag inte förstår.
2009-07-17, 18:47
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Det är inte jämnt nånstans, Zlatan har rankats som en bättre spelare nästan varje år trots att dom inte gått lika långt som Barca i CL och trots att Inter som lag inte presterat lika bra eller gjort lika många mål.
Menar du att Ibra och Eto`o är likvärdiga spelare?
Helt olika spelare där barcaspelaren är en renodlad striker medans Ibra är en targetspelare och har ett helt annat register. Visst kommer jag sakna Eto`o men jag tror det är en bra deal för båda lagen. Han kommer göra runt 20 mål i Inter om han får lira med Baloteli och inte Milito. tror inte han passar ihop med Milito, båda är utprägalde strikers. Det är dags for den gode Samuel att dra vidare.
Zlatan som är en mkt bättre spelare kommer nog passa ganska bra i barcas ajax influerade totalfotboll.

Hur mycket bevakning drar inte Ibra till sig? Hur många assist gör han varje år? Kommer funka bättre för honom i ett lag som Barca där motståndarna inte behöver lägga all energie och bevakning på honom. Man har Messi, Henry, Xavi och Iniesta att fokusera på också.
Du påstod att Zlatan rankats som top-5 målgörare varje säsong vilket jag visade var rena påhittet. Märk väl, rankats av expertis, inte av dig. Det har i själva verket endast inträffat en gång, 2007, då Zlatan hade Ronaldo, Messi, Drogba och Nistelrooy bland utpräglade målskyttar före sig.

På den punkten är Eto'o vassare eftersom han 2006 rankades som näst bäst efter Henry i fotbollsjournalisternas Ballon d'Or-omröstning. Detta pga ditt felaktiga påstående att Eto'o aldrig rankats högt.

Detta om omröstningar. Rent konkret att göra mål har jag redan visat att Eto'o är snäppet vassare än Ibrahimovich.

Varken du eller jag vet idag ett skit om hur Zlatan kommer att lyckas i Barca eller Eto'o i Inter.
2009-07-17, 19:06
Medlem
Skall bli intressant att se hur Zlatan kommer att att spela i Barca..
2009-07-17, 19:08
Medlem
kthxbyelols avatar
Henry - Zlatan - Messi

Iniesta - Xavi kommer vara så överlägset så det är äckligt...
2009-07-17, 19:12
Medlem
Va kostar biljetter till el classico?
2009-07-17, 19:13
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pcw
Skall bli intressant att se hur Zlatan kommer att att spela i Barca..
Jag tror faktiskt Henry & Messi kommer göra mer mål än tidigare med Ibra som lagkamrat. Frågan är dock hur Zlatan hanterar det faktum att han inte är lagets enda riktiga superstjärna som han va i Inter.
2009-07-17, 19:15
Medlem
NirvanAs avatar
Hur stor sannorlikhet är det att han går till Barca? 50-75% nånting? hans kärring lär ju vilja stanna i milano, tror knappast zlatan är man nog att säga nej till henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in