2007-05-29, 07:48
Medlem
Über_menschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes

Antagligen är man älskad eller hatad. Det ska till så lite att bli hatad, men det kanske du förstår? Varför är Totti så hatad fast han gjort 23 mål något? Du snackar ju om att prestera på plan?
Utveckla gärna.
Och nej, svenskars åsikter räknas inte
2007-05-29, 10:36
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:

Antagligen är man älskad eller hatad. Det ska till så lite att bli hatad, men det kanske du förstår? Varför är Totti så hatad fast han gjort 23 mål något? Du snackar ju om att prestera på plan?

Nu finns det förmodligen ingen spelare som är mer älskad än just Totti, av sina egna supportrar. Det är de enda som betyder något.
2007-05-29, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Utveckla gärna.
Och nej, svenskars åsikter räknas inte

Trots att ibrahimobitch gjort en sån bra säsong så möttes han ändå av bu rop och en flygande flaska... Hur kommer det sig? Var det inte vad han presterade på plan som gällde?
2007-05-29, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Nu finns det förmodligen ingen spelare som är mer älskad än just Totti, av sina egna supportrar. Det är de enda som betyder något.

Och är ibrahimobitch lika älskad av sina egna supportrar vad han har gjort utanför planen den senaste veckan? Hmm... undrar varför man kräver ursäkt efter en sådan säsong?
2007-05-29, 11:44
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
skämtar du med mig? speciellt där fotboll ses som kultur så är det väl viktigt för spelarna att uppföra sig på Och utanför planen då dom ses som några ikoner för resterande folk.

annars så håller jag med dig i det mesta du skriver.. om än att du verkar lite väl zlatankåt som inte kan ta att andra har en annan uppfattning än dig.

Jag tycket faktiskt inte han behöver uppföra sig så jätte bra så länge han levererar på plan vilket han gjort iaf i klubblagen. Fast självklart är det det bästa om man uppför sig på ett korrekt sätt som Del Piero eller något...

Som person är han ju en idiot/Rosengårds blatte... Det finns ju massa stjärnor som inte uppför sig det är ju en del av att vara stjärna, ett jätte ego.
Han är ju iaf inte ute och drar koks med Adriano
Det är bara det att i Sverige finns inga stjärnor och då blir allt så uppförstorat.
Och sen känns det löjligt när folk säger att han inte platsar i landslaget osv. Han är ju den enda spelaren vi haft som verkligen är given i en toppklubb.
Ljungberg har också varit ifrågasatt i landslaget och inte presterat något men det verkar alla ha glömt...

Men självklart är det förjävligt att säga till Inters supportrar att han vann ligan med Juventus etc trots att Inter blivit bestulna på ligasegern i närmare 20 år... Och att han behandlar Mancini och Mihajlovic som skit. Dom tog honom till klubben och trodde på honom...

Och om han sagt grejerna om Lagerbäck så var det ju bara bra han är ju helt bränd han också
2007-05-29, 12:03
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Och är ibrahimobitch lika älskad av sina egna supportrar vad han har gjort utanför planen den senaste veckan? Hmm... undrar varför man kräver ursäkt efter en sådan säsong?

Ännu en gång ditt utvecklingsstörda kioskmongo.
Vart har någon skrivit att "ibrahimobitch" (har du verkligen slutat mellanstadiet?) skulle bli älskad för de han gjort utanför planen den senaste veckan?
2007-05-29, 12:11
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Som person är han ju en idiot/Rosengårds blatte... Det finns ju massa stjärnor som inte uppför sig det är ju en del av att vara stjärna, ett jätte ego.

Ord!

Så länge han leverar för sverige skiter jag i att han är dum i huvudet(det enda som alla i tråden verkar vara fullständigt överens om) .
2007-05-29, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Ännu en gång ditt utvecklingsstörda kioskmongo.
Vart har någon skrivit att ibrahimobitch (har du verkligen slutat mellanstadiet?) skulle bli älskad för de han gjort utanför planen den senaste veckan?

Jag gör en jämförelse som du uppenbarligen inte fattade pucko
2007-05-29, 15:04
Medlem
Quorthons avatar
Nu rapporteras det att Sir Alex är ute efter Zlatan
Hoppas det är bullshit! Han vill jag ha ungefär lika lite som jag vill ha Eto'o.
2007-05-29, 15:14
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Nu rapporteras det att Sir Alex är ute efter Zlatan
Hoppas det är bullshit! Han vill jag ha ungefär lika lite som jag vill ha Eto'o.

Känns som såna där sillyseason rykten dyker upp hela tiden nu...
Du behöver nog inte oroa dig för varken Zlatan eller Eto'o
Men dom är ju helt klart bättre spelare en Huntelaar som det gått rykten om, dock är väl priset i en annan nivå också.

Ibrahimovic/Eto'o------Rooney känns tyngre en Huntelaar/Saha-------Rooney

United värvar nog Berbatov istället.
2007-05-29, 16:40
Medlem
Quorthons avatar
Huntelaar är nog dock inte lika självgod som Eto'o eller Zlatan. Fast jag antar att man uppskattar det mer om de är på ens egen sida. Berbatov blir nog för dyr och han verkar ju ändå trivas utmärkt.
2007-05-31, 20:00
Medlem
Linkzies avatar
Skön presskonferens idag;

http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_15615887.asp
http://fotbollskanalen.se/552821.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in