2007-06-01, 00:28
Medlem
oooops..felpost
2007-06-01, 00:39
Bannlyst
Jag tycker det är fel om han får starta på lördag!
2007-06-06, 01:00
Medlem
Om ni inte har sett det så har Zlatans La Manga-mål kommit upp på tuben.

http://www.youtube.com/watch?v=CvNt5Z6x9Js&mode=related&search=
2007-06-06, 03:22
Medlem
91:an Karlssons avatar
Synd att kvalitén var så dålig. Men nog fan är jag säker på att det var ett showtime-mål alltid.
2007-06-06, 03:27
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Jag tycket faktiskt inte han behöver uppföra sig så jätte bra så länge han levererar på plan vilket han gjort iaf i klubblagen. Fast självklart är det det bästa om man uppför sig på ett korrekt sätt som Del Piero eller något...

Som person är han ju en idiot/Rosengårds blatte... Det finns ju massa stjärnor som inte uppför sig det är ju en del av att vara stjärna, ett jätte ego.
Han är ju iaf inte ute och drar koks med Adriano
Det är bara det att i Sverige finns inga stjärnor och då blir allt så uppförstorat.
Och sen känns det löjligt när folk säger att han inte platsar i landslaget osv. Han är ju den enda spelaren vi haft som verkligen är given i en toppklubb.
Ljungberg har också varit ifrågasatt i landslaget och inte presterat något men det verkar alla ha glömt...

Men självklart är det förjävligt att säga till Inters supportrar att han vann ligan med Juventus etc trots att Inter blivit bestulna på ligasegern i närmare 20 år... Och att han behandlar Mancini och Mihajlovic som skit. Dom tog honom till klubben och trodde på honom...

Och om han sagt grejerna om Lagerbäck så var det ju bara bra han är ju helt bränd han också

Zlatan är varken en idiot eller ett stort ego. Zlatan säger och gör som han vill, jag respekterar honom för det. Jag blev inte särskilt glad efter Moggi-historien nu senast. Har fortfarande svårt att fatta varför han hänger ihop med den gubben. Samtidigt, vissa har svårt att förstå varför jag ibland umgås med vissa personer. Jag tycker att Zlatan den gågna säsongen visat att han mognat både på och av planen, han blir äldre han med. 26 år i höst, fan, känns som att det var igår man såg honom i svenska landslaget för första gången. Mot Azerbadjan va?
2007-06-06, 14:14
Medlem
Icecubes avatar
När har Zlatan gjort som mest mål i en och samma landslagsmatch? Vilken match var det? Hur många mål gjorde han?
2007-06-06, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
När har Zlatan gjort som mest mål i en och samma landslagsmatch? Vilken match var det? Hur många mål gjorde han?

Mot Malta. VM-kval 2006. 4 mål.
2007-06-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Jag tycker att Zlatan den gågna säsongen visat att han mognat både på och av planen, han blir äldre han med. 26 år i höst, fan, känns som att det var igår man såg honom i svenska landslaget för första gången. Mot Azerbadjan va?

Nja, var det inte i en träningsmatch mot Schweiz?

Det lustiga med Zlatan är att han hela tiden har sagt, "jag är bara 19", "jag är bara 21" osv. Han har sagt så varje år! Nu när han har fyllt 25 och inte är en talang längre trodde jag att han skulle sluta, men så läste jag i en DN-intervju: "Jag är bara 25 år"
Undrar om han säger nästa år att "Jag är bara 26"...
2007-06-06, 14:28
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Mot Malta. VM-kval 2006. 4 mål.

Tack!
2007-06-06, 17:53
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Zlatan är varken en idiot eller ett stort ego. Zlatan säger och gör som han vill, jag respekterar honom för det. Jag blev inte särskilt glad efter Moggi-historien nu senast. Har fortfarande svårt att fatta varför han hänger ihop med den gubben. Samtidigt, vissa har svårt att förstå varför jag ibland umgås med vissa personer. Jag tycker att Zlatan den gågna säsongen visat att han mognat både på och av planen, han blir äldre han med. 26 år i höst, fan, känns som att det var igår man såg honom i svenska landslaget för första gången. Mot Azerbadjan va?

Det var första tävlingsmatchen, den första matchen med landslaget var som någon skrev mot Schweiz, om jag inte är helt ute och cyklar.
2007-06-06, 18:40
Bannlyst
Zlatan game over. Bänkad och förnedrad
2007-06-06, 20:00
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Zlatan game over. Bänkad och förnedrad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto