2008-07-22, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Var har du fått att Zlatan är uppkäftig ifrån? Släng fram lite förslag på hur du tycker Zlatan ska agera för att inte uppfattas som uppkäftig.

Han är väl ganska spänd, vet inte riktigt om man kan kalla det uppkäftig. Men en stor mun har han, med all rätt också, kanske?
2008-07-22, 22:20
Bannlyst
Citat:
Var har du fått att Zlatan är uppkäftig ifrån? Släng fram lite förslag på hur du tycker Zlatan ska agera för att inte uppfattas som uppkäftig.

Som att acceptera när han blir utbytt?
2008-07-22, 22:34
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes

Så att även du förstår så skriver jag på ett "Klartext i P4"-aktigt sett:
Besvikelse och vinnarmentalitet = frustration. Frustration = känsloyttringar. Känsloyttringar = mänsklighet.
2008-07-22, 22:36
Bannlyst
Citat:
Så att även du förstår så skriver jag på ett "Klartext i P4"-aktigt sett:
Besvikelse och vinnarmentalitet = frustration. Frustration = känsloyttringar. Känsloyttringar = mänsklighet.

Och? Det är ingen hemlighet att Zlatan har ett typisk jugoslaviskt humör. Han har ganska dålig attityd.
2008-07-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Och? Det är ingen hemlighet att Zlatan har ett typisk jugoslaviskt humör. Han har ganska dålig attityd.

Äh, han har en vinnarskalle till skillnad från de flesta andra svenskar. Hade vi haft fler med Zlatans attityd i landslaget hade vi kanske lyckats nångång, men laget lider av att ha mesar som Anders Svensson osv som inte vet vad det innebär att vinna. Skulle aldrig kalla Zlatans attityd för dålig.
2008-07-22, 22:44
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Du har aldrig sett att någon har blivit besviken när de har blivit utbytta?

Han må ha en rätt dålig attityd stundtals utanför planen, men han har förbättrat sig mycket under de senaste åren. Finns många spelare som är betydligt värre.
2008-07-22, 23:08
Medlem
Zlatan har balkanmentaliteten, det kan man inte förneka. Problemet
är att det är i stort sett omöjligt att växa i från den.

Balkanmentalitet och storhetsvansinne går hand i hand. Zlatan har dock
växt i från storhetsvansinnet eftersom han bevisligen kommer nån vart
i livet och kan räkna sig själv som en av världens absolut största
fotbollsstjärnor.
2008-07-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desert Island
Tycer att Z är ganska överskattad. Har inte gjort mål i landslaget på 2 år. Det är bara i Sverige vi håller igång mediafenomenet zlatan som framställs som världens bäste spelare. Lustigt nog håller inte Fifa med om den saken. Zlatan hamnade inte inte ens på de 30 främsta på fifas ranking i oktober. Han är hyfsad i Inter dock. I Landslaget har han årskilligt att bevisa innan jag ens anser att han är en tillgång. För övrigt ser jag sällan någon springa offside så ofta som Zlatan

Sånna idioter som du vill se ett landslag med allbäck längst fram och taco som ska leverera passar, gå hem o lägg dig
2008-07-23, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredo_N
Sånna idioter som du vill se ett landslag med allbäck längst fram och taco som ska leverera passar, gå hem o lägg dig
Det är ju ett koncept som fungerat de senaste 8 åren rätt bra. Det är inte Allbäcks fel att han levererar mer än Zlatan i landslaget.
2008-07-23, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Du har aldrig sett att någon har blivit besviken när de har blivit utbytta?

Han må ha en rätt dålig attityd stundtals utanför planen, men han har förbättrat sig mycket under de senaste åren. Finns många spelare som är betydligt värre.

Jo jag har sett någon bli besviken, men inte så ofta och lika mycket drama som med zlatte

De få gånger han blivit utbytt hade han sportsligt kunnat applådera och tacka publiken i stället för att peta upp fingret i näsan på någon vid sidlinjen i stället
2008-07-23, 18:32
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Jo jag har sett någon bli besviken, men inte så ofta och lika mycket drama som med zlatte

De få gånger han blivit utbytt hade han sportsligt kunnat applådera och tacka publiken i stället för att peta upp fingret i näsan på någon vid sidlinjen i stället

Brukar inte Zlatan applådera publiken?

Minns jag fel om jag kommer ihåg att han har gett Mancini några kramar?
2008-07-23, 19:01
Medlem
zzwampens avatar
Citat:

Han har gjort detta merparten av gångerna han har blivit utbytt. Applåderat publiken och skakat hand med tränaren. Har bara hänt några gånger att han har pekat finger mot någon presschef (eller vad det nu var i Juventus) eller ignorerat tränaren (senaste incidenten). Sen har det hänt att han bara går av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in