Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Den som inte anser att Zlatan är både arrogant & divig, är uppenbarligen både synskadad, döv & dum.
Sverige spelar bättre utan Zlatan, han passar helt enkelt inte in. Han förstör stämningen bara genom att "finnas", när gjorde han sist en riktigt bra landskamp??
Jag bryr mig faktiskt inte om vad du tycker om honom som person. Som sagt detta är fotbollsforumet och här diskuterar vi hans fotbollsmässiga insatser med mera.
Jag vet inte om Sverige spelar bättre med eller utan någon generell spelare, fotboll är ett lagspel så att lasta en person för att ett lag spelar dåligt känns lite hårt.
Jag tror inte att han förstör någon stämning genom att 'finnas', möjligtvis för motståndarnas backlinje kanske, så lät de på nordirländarna innan match i alla fall.
Eftersom han hade en otroligt lång svacka från januari ifjol fram till årets seriestart i Serie A så var det ett tag sedan.
Men det är inget snack om att kvalité finns där, det har han visat hur många gånger som helst.
Citat:
Shuyin->
Kan vi inte ignorera kioskmongon som Cracker-Jack och co, så kanske vi en vacker dag slipper läsa deras skitinlägg?
Det är ju helt omöjligt att föra en vettig debatt med dom.
Möjligt, det blir mycket icke-fotbollsrelaterat som får avhandlas vilket gör att person(erna) ser lite pinsamma ut, men jag är villig att ge alla en andra chans. Kanske är det fel..