2007-05-27, 20:59
Medlem
Jag förstår mig verkligen inte på vissa av Zlatanhatarna. Ogilla personen hur mycket ni vill men ni måste fan ge han credd för den säsongen han har gjort. 15 mål på 27 matcher är ett mycket bra målsnitt, dessutom har han varit viktig för Inters anfallspel och även legat bakom många mål. Zlatan är en av Serie As absolut bästa anfallare och topp 10 i världen (bland anfallare), så enkelt är det. Jag vill påstå att bara Totti har varit bättre i år i ligan.

Citat:
Ursprungligen postat av conz
Zlatan har gjort något mål mer än Crespo men inte är han bättre för det. Om vi säger såhär; Jag tycker att Zlatan har varit mer beroende av Crespo i anfallet än vad Crespo behövt Zlatan för att anfallsspelet ska fungera.

Du har nog inte sett matcherna då Inter spelade med Adriano och Zlatan på topp.
2007-05-27, 21:00
Medlem
Zlatan gör fler mål i Serie A än Allbäck gör i Danmark. Vi har 3 anfallare som är bättre än MA.
2007-05-27, 21:03
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isglass
Jag förstår mig verkligen inte på vissa av Zlatanhatarna. Ogilla personen hur mycket ni vill men ni måste fan ge han credd för den säsongen han har gjort. 15 mål på 27 matcher är ett mycket bra målsnitt, dessutom har han varit viktig för Inters anfallspel och även legat bakom många mål. Zlatan är en av Serie As absolut bästa anfallare och topp 10 i världen (bland anfallare), så enkelt är det. Jag vill påstå att bara Totti har varit bättre i år i ligan.

Du har nog inte sett matcherna då Inter spelade med Adriano och Zlatan på topp.

Det är inte lönt att förklara för dom.. Jag tänkte skrivit ett inlägg till Conz men kom på att hatet är för stort och oavsett vad han gör på planen kommer dom släpande med att Allbäck är bättre...

iaf lite av vad Zlatan gjort...

http://www.youtube.com/watch?v=rMkQMYXu34M
http://www.youtube.com/watch?v=zRCWJFmsQVU
http://www.youtube.com/watch?v=9ChUfSJVC0o&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=-xue5RXcGj0&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=-ejDl0uFj94
http://www.youtube.com/watch?v=_fbD7RnhQCk
http://www.youtube.com/watch?v=HLVf5ugQNYc
http://www.youtube.com/watch?v=DI6dbBzUKpA&mode=related&search=
2007-05-27, 21:12
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Jag förstår mig verkligen inte på vissa av Zlatanhatarna. Ogilla personen hur mycket ni vill men ni måste fan ge han credd för den säsongen han har gjort. 15 mål på 27 matcher är ett mycket bra målsnitt, dessutom har han varit viktig för Inters anfallspel och även legat bakom många mål. Zlatan är en av Serie As absolut bästa anfallare och topp 10 i världen (bland anfallare), så enkelt är det.

Absolut, inget snack. Men jag hatar karljävlen och tycker att han är totalt värdelös i svenska landslaget där det krävs lite laganda och moral. Hellre Allbäck än Zlatan i landslaget. Fan, hellre Tomas Brolin i nuvarande form än Zlatan...
2007-05-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Det är inte lönt att förklara för dom.. Jag tänkte skrivit ett inlägg till Conz men kom på att hatet är för stort och oavsett vad han gör på planen kommer dom släpande med att Allbäck är bättre
Som sagt: Zlatan är bättre än Allbäck. Jag har inte påstått något annat men skiljelinjen mellan våra uppfattningar om Zlatan är att jag inte tycker att han hör hemma i genren världens bästa fotbollsspelare, eller bland potentiella europeiska guldbollen-vinnare där de senaste vinnarna har varit Cannavaro, Ronaldinho och i år blir det säkerligen Kaká.

Inter vann förvisso ligan i år men för att vara en av de stora tycker jag att man även ska prestera i europacupspel och i landslaget.
2007-05-28, 09:12
Medlem
Jag hatar honom inte, däremot tycker jag att han verkar tappad i vissa lägen. Är han begåvningssvag som det heter?

Självklart får han träffa vem han vill på sin fritid... självklart får han göra vilka uttalanden han vill. Är det värt det?

Zlatan är en grym lirare. Hoppas han lyckas peta in ett par bollar i landslaget...vore nice med lite medvind på den fronten.
2007-05-28, 09:14
Bannlyst
Citat:

Ja... visst kan jag ge divan credds för vad han gjort denna säsong. Men spelar man i den nivån som divan gör så handlar det inte enbart om vad man presterar på plan, således även utanför plan. Och det har han sannerligen visat den sista tiden.

Fotboll är religion i Italien, och vissa saker gör man helt enkelt inte.
2007-05-28, 10:50
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Ja... visst kan jag ge divan credds för vad han gjort denna säsong. Men spelar man i den nivån som divan gör så handlar det inte enbart om vad man presterar på plan, således även utanför plan. Och det har han sannerligen visat den sista tiden.

Fotboll är religion i Italien, och vissa saker gör man helt enkelt inte.

Det är just där du har fel, det handlar bara om vad han gör på plan. Speciellt i Italien (Moggi-intervjun är ett undantag, men frågan är hur mycket substans som finns i den). är du någon reporter från Hänt Extra eller? Bara i Sverige bedömmer supportrar (Jag antar att dom flesta håller på landslaget) en spelare för vad han gör utanför plan istället för på.

Och det är inte bara en säsong han varit bra nu... Hans mest misslyckade säsong i Juventus gjorde han trots allt 7 mål och 19 assist.
Och både första året i Juventus och iår har han varit en av ligans bästa spelare.
2007-05-28, 20:55
Bannlyst
Citat:
Det är just där du har fel, det handlar bara om vad han gör på plan. Speciellt i Italien (Moggi-intervjun är ett undantag, men frågan är hur mycket substans som finns i den). är du någon reporter från Hänt Extra eller? Bara i Sverige bedömmer supportrar (Jag antar att dom flesta håller på landslaget) en spelare för vad han gör utanför plan istället för på.

Och det är inte bara en säsong han varit bra nu... Hans mest misslyckade säsong i Juventus gjorde han trots allt 7 mål och 19 assist.
Och både första året i Juventus och iår har han varit en av ligans bästa spelare.

Nej... jag är ingen reporter från hänt extra
2007-05-28, 23:16
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Nej... jag är ingen reporter från hänt extra

Ja ni undercover-reportrar brukar väl hävda det...
2007-05-29, 06:49
Bannlyst
Citat:
Ja ni undercover-reportrar brukar väl hävda det...

Jag har varit här i ungefär 2 år och 7000 inlägg vad får dig att tro jag är en undercover reporter?

Sen, precis som huliganernas regler finns det även regler en fotbollsspelare bör hålla sig till beroende det lag man spelar i. Och i divans fall gäller det

1. Uttalandet om Moggi

2. Flörta med ärkerivalen Milan

Antagligen är man älskad eller hatad. Det ska till så lite att bli hatad, men det kanske du förstår? Varför är Totti så hatad fast han gjort 23 mål något? Du snackar ju om att prestera på plan?
2007-05-29, 07:37
Medlem
Nahibos avatar
Citat:

skämtar du med mig? speciellt där fotboll ses som kultur så är det väl viktigt för spelarna att uppföra sig på Och utanför planen då dom ses som några ikoner för resterande folk.

annars så håller jag med dig i det mesta du skriver.. om än att du verkar lite väl zlatankåt som inte kan ta att andra har en annan uppfattning än dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in