2009-07-17, 11:15
Medlem
turchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Läste någonstans att Barca ville bli av med Eto, men jag vet inte varför.
Kanske han är massa besvär för sin omgivning förutom att han gör det bra på planen.

Pep har väll insett hur jävla osympatisk spelare Eto'o är, + att han bara har 1 års kontrakt kvar och det värkar inte som om han vill skriva på ett nytt, så han kommer gå gratis nästa år.. Men jag tror nog på det första
2009-07-17, 11:16
Medlem
Alex P. Keatons avatar
En övergång till Barcelona kan ju föra med sig både bra och dåliga saker. För Zlatans karriär vore det ju inte konstigt om han lämnar Inter. Chansen till att vinna CL lär ju vara större i Barcelona. Frågan är ju dock om han kan anpassa sig till Barcas spelsätt och hur han reagerar på att inte vara fixstjärnan som allt koncentreras runt. Men om han anpassar sig väl kan det bli ruggigt bra och Barca får en anfallare som kan vara target så att Barca kan ändra spelsätt om de behöver. Något de förr haft problem med.
2009-07-17, 11:17
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eterny
Jag tycker att det är lite överpris faktiskt, Inter får Eto, Hleb och runt 400 miljoner kr, men hur ska man annars få Zlatan? . Varför vill Barcelona sälja Etoo , han gör ju nästan alltid 25+ mål varje säsong.
Han är ju rätt besvärlig att ha i truppen, sen kanske han har för höga kontraktskrav.

Jag betvivlar starkt att Zlatan kommer gå det här transferfönstret för övrigt. Det här rykten är förmodligen bara nonsens.
2009-07-17, 11:19
Medlem
Eternys avatar
Vad kommer Zlatan ha för lön i Barca ifall han kommer? Han skulle ju få 2,7 miljoner i veckan i Inter. Sjukt mycket pengar .
2009-07-17, 11:22
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Vad kommer Zlatan ha för lön i Barca ifall han kommer? Han skulle ju få 2,7 miljoner i veckan i Inter. Sjukt mycket pengar .
Mindre än vad han har nu förmodligen.
2009-07-17, 11:27
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Läste någonstans att Barca ville bli av med Eto, men jag vet inte varför.
Kanske han är massa besvär för sin omgivning förutom att han gör det bra på planen.
Jag jobbade i Barcelona i vintras. Fotbollsgalen som man är blev det mycket fotbollssnack och även ett par matcher.
Det märkliga är att el negro Eto'o inte är vidare populär bland Barcas kritiska supportrar. Trots alla avgörande mål betraktas han av många som divig och en ganska trist typ. Otrolig skillnad mot den respekt Henrik Larsson eller t ex Michael Laudrup på sin tid åtnjöt.
2009-07-17, 11:31
Medlem
N0vaks avatar
klipp om Zlatan i Los Angeles

http://www.youtube.com/watch?v=I-iLvqq4tx4&NR=1
2009-07-17, 11:57
Bannlyst
Citat:

Han får inte tjäna mer än Messi iallafall. Det har Messi i sitt kontrakt inskrivet.
2009-07-17, 12:03
Medlem
selvovics avatar
Tydligen ska Maxwell till Barcelona, då måste ju interfolk också till barcelona för att diskutera, det är kanske vad som dragit igång rykteskarusellen? Jag kan inte tänka mig att en sådan här övergång någonsin kommer att ske, zlatan blir nog kvar i inter många år till...
2009-07-17, 12:43
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selvovic
Tydligen ska Maxwell till Barcelona, då måste ju interfolk också till barcelona för att diskutera, det är kanske vad som dragit igång rykteskarusellen? Jag kan inte tänka mig att en sådan här övergång någonsin kommer att ske, zlatan blir nog kvar i inter många år till...

Förhandlingarna om Maxwell var gjorda för tre dar sen eller nåt. Igår var Barcelonas folk i Milano på nytt och Moratti sa efteråt att mötet berörde Eto'o och Ibrahimovic.
2009-07-17, 12:54
Medlem
neguins avatar
http://img32.yfrog.com/i/dsc00246bzu.jpg/

Bild på Ibra som hämtar upp en kompis (troligen Alexander Östlund, såg inte så bra) på Svågertorps tågstation för några veckor sedan. Det är ju svårt att se att det är han på bilden men jag va faktiskt framme och hälsade på honom när han satt och väntade på tåget. Trodde först inte det va han förrän jag såg hans svarta Harley Davidson stå utanför. Jag gick fram och sa att jag inte kunde missa tillfället att ta i hand med honom och säga till honom att jag tycker han är en jävla king Han verkade måttligt road och lite seg så jag frågade om han va trött, han garva lite och sa han va sliten och då gick jag. När tåget kom sen och folket började välla ut så tog han på sig hjälmen i hopp om att inte bli igenkänd. Jag ringde en polare men han trodde inte på mig så jag tog bilden när de satt på motorcykeln. Ångrar jag inte tog bättre bild på honom men han är väl trött på folk som kommer fram och vill snacka så jag tänkte de va bäst att hålla det kort
2009-07-17, 12:56
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
http://img32.yfrog.com/i/dsc00246bzu.jpg/

Bild på Ibra som hämtar upp en kompis (troligen Alexander Östlund, såg inte så bra) på Svågertorps tågstation för några veckor sedan. Det är ju svårt att se att det är han på bilden men jag va faktiskt framme och hälsade på honom när han satt och väntade på tåget. Trodde först inte det va han förrän jag såg hans svarta Harley Davidson stå utanför. Jag gick fram och sa att jag inte kunde missa tillfället att ta i hand med honom och säga till honom att jag tycker han är en jävla king Han verkade måttligt road och lite seg så jag frågade om han va trött, han garva lite och sa han va sliten och då gick jag. När tåget kom sen och folket började välla ut så tog han på sig hjälmen i hopp om att inte bli igenkänd. Jag ringde en polare men han trodde inte på mig så jag tog bilden när de satt på motorcykeln. Ångrar jag inte tog bättre bild på honom men han är väl trött på folk som kommer fram och vill snacka så jag tänkte de va bäst att hålla det kort

Ingen kommer nånsin tro dig Du failade stort när du inte tog kort på honom utan hjälm Autograf hade hjälpt också Nu är detta ingenting än ett patetiskt försök att säga att man träffat honom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in