2009-06-14, 15:32
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Jo, har väl varit så hela tiden. Platsar knappast i Barcelona.

Tror han skulle passa bra i Barca. Men när jag såg denna så kändes det som att han blir kvar i Inter..

http://fotbollskanalen.se/1.1042155/2009/06/10/tv_zlatan_om_flyttryktena_jag_vet_hur_det_blir

Men har känts så tidigare också..han kommer fastna i Italien och tappa mer och mer motivation för varje år
2009-06-14, 15:34
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Tror han skulle passa bra i Barca. Men när jag såg denna så kändes det som att han blir kvar i Inter..

http://fotbollskanalen.se/1.1042155/2009/06/10/tv_zlatan_om_flyttryktena_jag_vet_hur_det_blir

Men har känts så tidigare också..han kommer fastna i Italien och tappa mer och mer motivation för varje år

Han ser ju förvisso rätt så glad ut i den videon, så jag förstår inte riktigt vad du menar.
2009-06-14, 15:38
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Han ser ju förvisso rätt så glad ut i den videon, så jag förstår inte riktigt vad du menar.

Ja dom hade ju precis slagit Malta. Mourinho verkar ju säker på att Zlatan stannar också och han om någon borde ju veta hur det ligger till
2009-06-14, 15:50
Medlem
vinbras avatar
Aftonbladet hävdar att Zlatan stannar i Inter, Expressen att han flyttar. Frågan är vilken tidning som är ute och cyklar? Det brukar vara Expressen som gör det, blir intressant att se om de för en gångs skull inte yrar i nattmössan.

Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/italien/article5378969.ab

Expressen: http://fotboll.expressen.se/Internationell%2Bfotboll/1.1606144/inter-forbereder-zlatan-flytt
2009-06-14, 16:56
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Aftonbladet hävdar att Zlatan stannar i Inter, Expressen att han flyttar. Frågan är vilken tidning som är ute och cyklar?

Jag tror att den som har fel är sossetidningen vars skribenter rent språkligt uttrycker sig såhär:
Citat:
Ursprungligen postat av journalistutbildadviadennunerlagdaaftonbladetchatten
Men i går kom flera faktorer samtidigt, som pekar åt vartåt det lutar i nuläget.

Att de helt plötsligt kan vara bombsäkra på en i internationella medier helt obekräftad sak gör ju det än mer trovärdigt.
2009-06-14, 17:07
Medlem
pirates avatar
Svensk media är ju inte direkt kända för att vara de mest pålitliga med sin jävla journalistik. Tror vi ska det dom skriver med en nypa salt.
2009-06-14, 18:17
Medlem
vittands avatar
Jag kan ju knappast vara ensam med den tanken att det förmodligen är bäst om Ibra stannar i Inter.
Balotelli kommer utvecklas grymt mycket, och kommer leverera Zlatan med grymma bollar och vise versa. Jag tror dessutom att Inter kommer gå långt i CL nästa år. Titta bara på returmatchen mot Man Utd. på Old Trafford det här året, Inter var inte alls långt ifrån att dra in ett par tre bollar. En nick i ribban, att ruggigt skott tätt tätt utanför och den gången då Ibra blir totalt frispelad av Balotelli är tre grymma chanser jag kan räkna upp på rak hand.
Nej, det här blir bra om Ibra stannar!
Sorry for OT
2009-06-14, 18:22
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittand
Jag kan ju knappast vara ensam med den tanken att det förmodligen är bäst om Ibra stannar i Inter.
Balotelli kommer utvecklas grymt mycket, och kommer leverera Zlatan med grymma bollar och vise versa. Jag tror dessutom att Inter kommer gå långt i CL nästa år. Titta bara på returmatchen mot Man Utd. på Old Trafford det här året, Inter var inte alls långt ifrån att dra in ett par tre bollar. En nick i ribban, att ruggigt skott tätt tätt utanför och den gången då Ibra blir totalt frispelad av Balotelli är tre grymma chanser jag kan räkna upp på rak hand.
Nej, det här blir bra om Ibra stannar!
Sorry for OT

Vore det inte bättre om han gick till ett lag som faktist slog Man Utd och som är betydligt bättre än Inter?
2009-06-14, 18:35
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Brittiska The Independent är mindre förtjusta i Ibra:

"The Milanese house of Inter are also in the mix, with Barcelona’s reported offer of £30m plus Samuel Eto’o for Zlatan Ibrahimovic, a Serie A myth who should not be allowed anywhere near the new European champions."

Det där tycker jag är ganska kul och smått träffande.
2009-06-14, 18:46
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Gillespie

"The Milanese house of Inter are also in the mix, with Barcelona’s reported offer of £30m plus Samuel Eto’o for Zlatan Ibrahimovic, a Serie A myth who should not be allowed anywhere near the new European champions."

Är de månne griniga för att Zlatan inte vill till PL?
2009-06-14, 18:54
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Man måste garva åt Brittiskmedia.
De tror fortfarande Engelska landslaget är bäst i världen.
De tror Peter crouch är en bra fotbollspelare. osvosv
2009-06-20, 13:48
Medlem
Ännu ett rykte om en övergång till Real Madrid.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/italien/article5407307.ab

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in