2009-06-01, 17:50
Bannlyst
Heja Zlatan!

Go Zlatan! Fan vad kul att han blev skyttekung. Det gjorde min dag!
2009-06-04, 12:06
Medlem
Masingas avatar
Jag gillar spelare som tror på sig själv, men i det här fallet så tycker jag detta uttalande bara är komiskt.

"Bendtner: Jag är bättre än Zlatan om tre år" Har jag väldigt väldigt svårt att se.
2009-06-04, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Jag gillar spelare som tror på sig själv, men i det här fallet så tycker jag detta uttalande bara är komiskt.

"Bendtner: Jag är bättre än Zlatan om tre år" Har jag väldigt väldigt svårt att se.

Såna uttalanden brukar alltid komma innan en landskamp från Bendtner. Han har inte uträttat speciellt mycket i Arsenal. Vi får väl se på andra bullar om en vinst för Sverige kommer, skulle inte förvåna mig om nån satt och skrev att Zlatan är bäst i världen bara för att han gör någon balja i matchen.
2009-06-04, 12:27
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Haha, den killen kommer spela i något bottenlag i PL om 2 år.
Han är helt fantastiskt dålig och missar fan det mesta som går att missa på plan.
2009-06-04, 12:51
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga

Att Bendtner fått spela så pass mycket i Arsenal är att han har en hållhake på Wenger....nåt annat är helt uteslutet.
2009-06-04, 15:44
Medlem
fusiliers avatar
Pele har gått ut och sagt att Zlatan inte är en smart spelare
2009-06-04, 15:47
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Att Bendtner fått spela så pass mycket i Arsenal är att han har en hållhake på Wenger....nåt annat är helt uteslutet.
Wenger kanske får stjärt av Bendtner?
2009-06-04, 15:52
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Wenger kanske får stjärt av Bendtner?

Kanske därför han försvarade honom när dansken fotades med byxorna nere, Wengers uttalande lydde ju;

"Det var inte han själv som drog ner byxorna.."

fortsättningen skulle förmodligen vara; "..det var jag!"
2009-06-04, 16:18
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral

Tror inte Bendtner kommer få speciellt mycket speltid nästa säsong, känns som att han fick det iår tack vare för att Arsenals forwards gick sönder en efter en. Med en hel och frisk forwardsuppsättning så är nog Bendtner trea eller fyra i att få starta.

Enligt mig.
2009-06-04, 16:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Men Pele har inte alla hästarna i hagen, den gamle negern...
2009-06-04, 16:43
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier

Det är kutym att länka.
2009-06-04, 16:46
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Det är kutym att länka.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5302374.ab

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in