2009-03-22, 19:07
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centrum
Bull, lägg ner. Världens bästa hade kliniskt avslutat chansen han fick mot Man Utd i MÅL. Jag tycker Messi är lätt bäst just nu. Zlatan är duktig på att sänka sketlag i serie A. Det finns typ 15 bättre spelare än honom anser jag.

Vilka då?
2009-03-22, 19:20
Medlem
Centrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Vilka då?

Ok Xavi, Iniesta, Messi, Klose, Toni, Casillas, Torres, Gerrard, Alonso, Ronaldo, Van der sar, Drogba, Lampard, Terry, Van persie exempelvis alla är vidare i CL ej Cassilas men han är bättre än Zhlatte också
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Bull, lägg ner. Världens bästa hade kliniskt avslutat chansen han fick mot Man Utd i MÅL. Jag tycker Messi är lätt bäst just nu. Zlatan är duktig på att sänka sketlag i serie A. Det finns typ 15 bättre spelare än honom anser jag.
Typ Milan, Fiorentina, Genoa och Roma då eller?

En missad chans gör honom till en dålig spelare? Han var väldigt bra mot Manchester United och har varit överlägset bäst i Serie A i år.

Nämn gärna de 15 spelare som är bättre
Medlem
Fotzens avatar
Hahahah, seriöst.Komedi på hög nivå.
Det ska du ha propps för iaf.haha
2009-03-22, 19:23
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ok Xavi, Iniesta, Messi, Klose, Toni, Casillas, Torres, Gerrard, Alonso, Ronaldo, Van der sar, Drogba, Lampard, Terry, Van persie exempelvis alla är vidare i CL ej Cassilas men han är bättre än Zhlatte också
Haha, ja herregud. Vi fick oss ett gott skratt iallafall.
2009-03-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Hahahah, seriöst.Komedi på hög nivå.
Det ska du ha propps för iaf.haha

Det kommer bli bättre. I skvallertråden i den forumdelen har användaren (trollet) Ewws gått med på att ranka de spelarna han tycker är bättre än Zlatan, enligt egen utsago är han just nu uppe i runt 90 stycken.
2009-03-22, 19:25
Medlem
Du kan ju sitta o säga att zlatan är sämre än terry casillas, andra positioner för fan..............
2009-03-22, 19:28
Medlem
Centrums avatar
Men varför äger inte Zlatan i Landlaget?

Varför äger inte Zlatan i de stora cuperna(Cl)?

T o m Panathinaikos spöade Inter på San Siro... Var höll "Kungen" hus?
Senast redigerad av Centrum 2009-03-22 kl. 19:31.
Medlem
Centrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allers
Du kan ju sitta o säga att zlatan är sämre än terry casillas, andra positioner för fan..............

Spelar mindre roll, Jag ser på helheten..
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:

Den ende som är bättre än Zlatan där är Messi..sen finns det några gränsfall. Men Van Persie och Klose, vilket skämt
2009-03-22, 19:30
Medlem
En anledning till att han kritiseras så mycket, förutom de ni har nämnt, skulle ju kunna vara att han ofta omnämns som världens bästa, så fort någon inte delar uppfattningen passar man på att kritisera honom och leta brister hos honom.
2009-03-22, 19:32
Medlem
Citat:
Men varför äger inte Zlatan i Landlaget?

Varför äger inte Zlatan i de stora cuperna(Cl)?

T o m Panathinaikos spöade Inter på San Siro... Var höll "Kungen" hus?

Så Panathinaikos ska räknas som ett storlag nu, men inte Milan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in