Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
det är ju sant att flera byter lag så fort Zlatan gör det, hur kan du hävda motsatsen när det är så tydligt. Jag vet många Intersupportar som visade stort missnöje med alla Zlatansister som kom till forumen oså fort Ibra blev kvar. Sådana som bara gladdes åt att zlatan gjorde mål och det var så tydligt att de inte brydde sig om laget Inter.
För er som inte förstår är mitt enda problem, personer som hävdar att de gillar ett lag när de egentligen bara bryr sig om en specifik spelare i laget, och jag tror faktiskt att DU är en zlatanist.
Tyvärr, det du tror är inte sant, ännu en idiotförklaring. Ryck upp dig Masinga och bli mätt på annat håll. Jag håller Ronaldo och Messi högre än Zlatan, hur ska jag vara en zlatanist då? Alla som vet så lite som något om fotboll vet att Zlatan har tillfört laget mer än någonsin när han kom dit, men jag vet att jag inte kommer att ska sluta gilla Inter för det nu bara om man skriver på hos nåt annat lag, vadfan är det för logi bakom tanken annars? Inte en enda vanlig människa tänker som du gör Masinga, LÄGG NER din teori bara för att dina p12 kompisar värnar om Zlatan och inte du gör.