2008-09-12, 10:33
Medlem
elds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Han är inte speciellt omtyckt som person av lagkamraterna - dom tvingas väl se mellan fingrarna eftersom han faktiskt kan lira riktigt bra fotboll ibland.

Jaha, gärna källa på detta? Eftersom du skriver det som en sanning.
2008-09-12, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eld
Jaha, gärna källa på detta? Eftersom du skriver det som en sanning.
Han/Materazzi pratade inte på något år i alla fall, det är ett som är säkert. Det betyder i alla fall att de inte var de bästa vänner ett tag.
2008-09-12, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pete D
Så lugn denna tråden varit medan Zlatan presterat. En dålig match och trollen kryper fram. Lustigt.

Att kritisera honom för insatsen i onsdagens match: Okey!
Att kritisera honom för bristande fotbollskunskaper och att vara diva: Inte okey!

Zlatan har mognat enormt de senaste åren och är en av världens bästa fotbollsspelare ("Hyffsade" ( ) placeringar i diverse seriösa omröstningar, team of the year etc.)

http://www.fotbollsexpressen.se/Nyheter/1.1297492/for-daliga-knan-for-zlatans-tradgard

Citat:
Ralf Edström själv tar Zlatan Ibrahimovics sågning med en klackspark.
- Det finns väl sämre yrken än att vara Zlatans trädgårdsmästare, säger Edström och lägger till:
- Zlatan kanske sa det med skratt bakom, och jag tar det med glimten i ögat.

Rätt kul faktiskt!
2008-09-12, 11:50
Medlem
Bosnies avatar
När Zlatan är dålig = Sveriges standard.

Även ifall han spelar dåligt, så har han minst 2 man på sig och ger ytor för de andra i laget, vilket är väldigt hjälpsamt....

Vad är det Zlatan har som gör folk så avundsjuka? Allt som de inte har...
2008-09-12, 13:37
Medlem
elds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Han/Materazzi pratade inte på något år i alla fall, det är ett som är säkert. Det betyder i alla fall att de inte var de bästa vänner ett tag.

Var inte anledningen till det att Materazzi hade skadat zlatan när han spelade i Juventus?

Jag har läst en del inlägg på tex http://www.pazza-inter.com/forums och där har jag inte sett något om att Zlatan bråkar med andra medlemmar i laget . (detta är ju förvisso inte fakta men det pekar ju åt något håll i alla fall)
Senast redigerad av eld 2008-09-12 kl. 13:41.
2008-09-12, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eld
Var inte anledningen till det att Materazzi hade skadat zlatan när han spelade i Juventus?

Jag har läst en del inlägg på tex http://www.pazza-inter.com/forums och där har jag inte sett något om att Zlatan bråkar med andra medlemmar i laget . (detta är ju förvisso inte fakta men det pekar ju åt något håll i alla fall)
Det sägs att de började bråka på grund av Zlatans uttalanden på presskonferens efter Liverpool mötet förra året, angående just Materazzi.

Zlatan fick frågan, Vad händer i omklädningsrummet? (eller något liknande.)
Då svarade han, det får du fråga Materazzi om och garvade.

Materazzi tog illa vid sig och bitchade, pratade inte med Zlatan på någon månad tydligen, det är i alla fall vad jag har hört.
2008-09-12, 14:45
Medlem
Ephidels avatar
Jag är besviken på Zlatan, han var kanske sämst på plan mot Ungern, då borde han acceptera det och ta kritiken som en man istället för att komma med barnsliga kommentarer som han gjorde, han är inte 12 längre, dags att mogna?
2008-09-12, 14:45
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Finns många här i denna tråd som är subjektiva, kolla bara på ärke-pajasen Odes.

Självklart, men killen gjorde ganska klart att han hatar blattar i sin signatur...
2008-09-12, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thakiing
Självklart, men killen gjorde ganska klart att han hatar blattar i sin signatur...
Jo jag förstår, frågan är hur man kan hata blattar och gilla fotboll. Det finns inte många helsvenskar som är bra på fotboll.
2008-09-12, 14:55
Medlem
Ballooos avatar
Zlatan sög ju getpung i matchen bara att konstatera. Vad är det som gör att alla invandrare tar åt sig så mycket när man skriver att Zlatan har spelat dåligt.
Han var inte bra i matchen helt enkelt
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitterna
I can´t wait. Å tänk va bra vårat landslag blir då när vi
slipper den där jävla divan ståendes trampande på bollen.

Zlatte kan fortsätta med sina apelsiner istället, de va han ju bra på.
Ja det vore väl skönt, då kan man börja ägna sig åt annat än att se ett svenskt landslag få stryk av finland, venezuela, österoke, kina etc
Medlem
Ephidels avatar
Citat:
Jo jag förstår, frågan är hur man kan hata blattar och gilla fotboll. Det finns inte många helsvenskar som är bra på fotboll.

Finns många rasister som gillar fotboll, kolla Kroaterna som gjorde apljud mot Heskey i England t.ex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in