2009-06-05, 16:13
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vad snackar du om? det är ju sant, kolla bara på alla som helt plötsligt blev Interistas och Juventinis så fort han gick till dessa klubbar. Skriv inget alls om ni inte vet ngt.

Vänta bara och se.

Vad spelar det för roll om man väljer att börja gilla en annan klubb för just en spelare spelar där? Ett bra tips är att sluta tänka så efterblivet.
2009-06-05, 16:14
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Du ska inte skriva om du är obildad heller för den delen, jävla nöt. Jag höll på Inter redan vid 2002, men såklart höll jag och smöra på packen redan när Zlatan kom dit för han är ju vår lilla fantastiska stjärna.

Vem har skrivit om dig din clown, hetsa inte upp dig din tönt. Jag menar generellt så har det dykt sk fans till en klubb så fort Ibra skrivit på för klubben.
2009-06-05, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck_Taylor
Vad spelar det för roll om man väljer att börja gilla en annan klubb för just en spelare spelar där? Ett bra tips är att sluta tänka så efterblivet.

Mata inte trollet ytterligare.
2009-06-05, 16:16
Bannlyst
Citat:
Vem har skrivit om dig din clown, hetsa inte upp dig din tönt. Jag menar generellt så har det dykt sk fans till en klubb så fort Ibra skrivit på för klubben.

"Generellt" finns inte. Du är en nöt, vilket de flesta redan vet, vet också att alla riktiga interisti fans höll på Inter innan Zlatan kom till klubben. Samma med Juventus, inte en jävel gillar han där. Därför ouppskattar jag gärna din okunnighet när du sitter och skriver för den generella delen, för det stämmer inte.
2009-06-05, 16:17
Medlem
Masingas avatar
Citat:

Att folk väljer att heja på en klubb bara för att en spelare gör det och under tiden skrika att de hejar på tex Inter eller Juve är ju bara pinsamt. Skriv då hellre att du är Zlatanist istället fär ebn Interisa.
2009-06-05, 16:21
Medlem
Masingas avatar
Citat:
"Generellt" finns inte. Du är en nöt, vilket de flesta redan vet, vet också att alla riktiga interisti fans höll på Inter innan Zlatan kom till klubben. Samma med Juventus, inte en jävel gillar han där. Därför ouppskattar jag gärna din okunnighet när du sitter och skriver för den generella delen, för det stämmer inte.

Kom in i matchen, om du nu va en Interista som du själv hävdar så hade du vetat att det dök upp många nya "fans" så fort Zlatan blev kvar för Inter. Lika många kommer försvinna när han säljs. Pajas.
2009-06-05, 16:21
Bannlyst
Citat:
Att folk väljer att heja på en klubb bara för att en spelare gör det och under tiden skrika att de hejar på tex Inter eller Juve är ju bara pinsamt. Skriv då hellre att du är Zlatanist istället fär ebn Interisa.

DU ÄR PINSAM! Det du snackar om är hur barn resonerar, det är alltid så. Barn håller på spelare, inte på lag. När du väl har tagit dina nivåer uppåt så fattar du precis hur det går till, vänta bara med förtalen.
2009-06-05, 16:23
Bannlyst
Citat:
Kom in i matchen, om du nu va en Interista som du själv hävdar så hade du vetat att det dök upp många nya "fans" så fort Zlatan blev kvar för Inter. Lika många kommer försvinna när han säljs. Pajas.

Nackskott direkt på dig, tyvärr. Vi pratar om riktiga interisti, eller pratar vi om sånt pack som varken följer Serie A och kommer med förtal? En sån är du.
2009-06-05, 16:24
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:

Vem tycker att det är pinsamt för att jag gillar Zlatan och blivit mer intresserad av Inter? Du? Men du var ju lite efterbliven?

Får hålla på vilket lag jag vill och vilken spelare jag vill, jag stör mig på personer som du. Hittar på regler och ska störa sig på folk, fan gräv ner dig istället slipper du dina problem på internet.
2009-06-05, 16:26
Medlem
Masingas avatar
Citat:
DU ÄR PINSAM! Det du snackar om är hur barn resonerar, det är alltid så. Barn håller på spelare, inte på lag. När du väl har tagit dina nivåer uppåt så fattar du precis hur det går till, vänta bara med förtalen.

Du kan ju alltid intala dig det. Du menar att det är barn som skriver på forumen som här tex som bytt lag efter att Ibra gjort det.
Du har ju ingen belägg för att det är bara barn som sympatiserar med Zlatan och inte klubben han spelar för.
2009-06-05, 16:28
Bannlyst
Citat:
Du kan ju alltid intala dig det. Du menar att det är barn som skriver på forumen som här tex som bytt lag efter att Ibra gjort det.
Du har ju ingen belägg för att det är bara barn som sympatiserar med Zlatan och inte klubben han spelar för.

Nej, ingen har bytt efter att Ibra har gjort det. De flesta på detta forum håller inte på Inter eller höll på Inter innan Ibra kom till klubben, så jag förstår inte vart du vill komma, troll. Det jag menar med ditt generella förtal är just barn.
2009-06-05, 16:28
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Vem tycker att det är pinsamt för att jag gillar Zlatan och blivit mer intresserad av Inter? Du? Men du var ju lite efterbliven?

Får hålla på vilket lag jag vill och vilken spelare jag vill, jag stör mig på personer som du. Hittar på regler och ska störa sig på folk, fan gräv ner dig istället slipper du dina problem på internet.

Skulle du inte tycka de vore pinsamt om du som ex barca supporter och som har hejat på laget i flera år märker att så fort Ibra kommer till laget så strömmar det in massor med fans som skriker Barca Barca, inte Ibra Ibra och sen så fort han lämnar så försvinner dom också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in