2009-06-05, 02:36
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Han börjar ju iofs bli lite till åren, kanske är därför, dessutom så är det silly season!

Haha, Eto'o är endast 7 månader äldre än Z, så det resonemanget köper jag inte. Dessutom så tycker jag att Eto'o är en mycket vassare målskytt, och han gör ju bevisligen fler mål än Z.
2009-06-05, 09:11
Medlem
Rocky69s avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/article5312237.ab

Då får han i alla fall en rejäl chans att vinna CL. Om detta stämmer dvs.
Stannar han i Italien lär det ju inte bli något mer än italienska titlar.
2009-06-05, 09:38
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Riktigt sjukt om han skulle försvinna.
Förväntade mig minst att han skulle stanna en säsong till.

Han har väl inte så mkt kvar att uträtta i Italien om nu inte Inter byter ut halva laget så att dom blir ruskigt farliga i Europa, vilket jag har svårt att se.
2009-06-05, 10:41
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Vad i helvete? Eto'o + 574 miljoner för Zlatan? Vad är det för ett jävla vansinne? Någon mer än jag som håller Eto'o mycket högre än Zlatan?
Eto må vara en snäppet bättre målskytt, men det är just det enda han är bättre på. Dessutom skapar en zlatan ännu större intresse och ännu mera intäkter i form av reklam mm.mm
2009-06-05, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Haha, Eto'o är endast 7 månader äldre än Z, så det resonemanget köper jag inte. Dessutom så tycker jag att Eto'o är en mycket vassare målskytt, och han gör ju bevisligen fler mål än Z.

Följer du Serie A överhuvudtaget? Kom inte med påståenden som inte stämmer. Eto är ingen vass målskytt, han är vass på att bli serverad sina bollar av antingen Iniesta eller Xavi. Om du kanske följer Inters matcher så hade du förmodligen sett att Zlatans mål är skapade av hans eget initativ och egna chanser, varken serverad av någon på mittfältet. Att säga att Eto är vassare än Zlatan är bara nonsens, då killen uppenbarligen gör mål när väl bollen sitter där den ska när man ser att zlatte gör mål från alla kanter och håll. Vart sitter hjärnan på dig? Nöt.
2009-06-05, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Följer du Serie A överhuvudtaget? Kom inte med påståenden som inte stämmer. Eto är ingen vass målskytt, han är vass på att bli serverad sina bollar av antingen Iniesta eller Xavi. Om du kanske följer Inters matcher så hade du förmodligen sett att Zlatans mål är skapade av hans eget initativ och egna chanser, varken serverad av någon på mittfältet. Att säga att Eto är vassare än Zlatan är bara nonsens, då killen uppenbarligen gör mål när väl bollen sitter där den ska när man ser att zlatte gör mål från alla kanter och håll. Vart sitter hjärnan på dig? Nöt.
Kommer du börja heja på Barca nu om Zlatan går dit? Bevare mig väl.
2009-06-05, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme

Nej, håller på Man U.
2009-06-05, 11:53
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme

Tro mig det finns sjukt mkt Zlatanister därute och jag kan garantera dig att det kommer krylla av "Barcafans" om han går dit.
2009-06-05, 12:12
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Tro mig det finns sjukt mkt Zlatanister därute och jag kan garantera dig att det kommer krylla av "Barcafans" om han går dit.

Sen behöver du inte ta det så allvarligt sötnos
2009-06-05, 14:49
Medlem
NICKE6000s avatar
Citat:

Lugna dig nu.
2009-06-05, 16:09
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NICKE6000
Lugna dig nu.

Vad snackar du om? det är ju sant, kolla bara på alla som helt plötsligt blev Interistas och Juventinis så fort han gick till dessa klubbar. Skriv inget alls om ni inte vet ngt.

Vänta bara och se.
2009-06-05, 16:11
Bannlyst
Citat:
Vad snackar du om? det är ju sant, kolla bara på alla som helt plötsligt blev Interistas och Juventinis så fort han gick till dessa klubbar. Skriv inget alls om ni inte vet ngt.

Vänta bara och se.

Du ska inte skriva om du är obildad heller för den delen, jävla nöt. Jag höll på Inter redan vid 2002, men såklart höll jag och smöra på packen redan när Zlatan kom dit för han är ju vår lilla fantastiska stjärna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in