2009-03-16, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4RB33
han kan väl vara lite schysst mot lagkamraterna som kramar om honom.

Vad gjorde han som var oschysst? Av ovan länkade youtube-video finner jag inga fientligheter mot några lagkamrater.
2009-03-16, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ritte
Vad gjorde han som var oschysst? Av ovan länkade youtube-video finner jag inga fientligheter mot några lagkamrater.

aggressiva rörelser där han agerar respektlöst och nonchalant.
2009-03-16, 07:31
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritte

Han slog ifrån när flera lagkamrater ville gratulera till målet. För att sedan krama om en annan lagkamrat. Skön teamkänsla. Där sänktes Zlatan i mina ögon.

Finns få saker jag stör mig på mer än när spelare som gjort mål väjer undan för lagkamrater som vill krama om honom. Värst är det om de vill gå fram till hörnflaggan och göra någon übertöntig och inövad målgest.
2009-03-16, 09:10
Medlem
Rocky69s avatar
Mats Magnusson gjorde många mål i portugisiska ligan.
2009-03-16, 10:05
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Han slog ifrån när flera lagkamrater ville gratulera till målet. För att sedan krama om en annan lagkamrat. Skön teamkänsla. Där sänktes Zlatan i mina ögon.

Finns få saker jag stör mig på mer än när spelare som gjort mål väjer undan för lagkamrater som vill krama om honom. Värst är det om de vill gå fram till hörnflaggan och göra någon übertöntig och inövad målgest.

Äh frustration bara som legat under från united matchen säkert...han brukar vara gladare i vanligt fall.
2009-03-16, 10:36
Medlem
4522s avatar
Föga oväntat går Frey ut och grinar till Sky med tanke på Ibragols första mål. "Hans fot är högt upp vilket gör att jag blir rädd och avvaktande i utrusningen". Visst, han spelar lite farligt med dobbarna i den höjden men orka lipa över det. Gjort är gjort och inget kan få skiten ogjort. Hatar den här mentaliteten, varför inte bara vara professionell och acceptera förlusten?
2009-03-16, 11:27
Medlem
Äh, det där med att han som det ser ut rycker sig loss från Muntari det är ju bara en helt vanlig "ni som tvivlade, tvivlar ni än?" reaktion.

Zlatan har ju blivit lite kritiserad för sin oförmåga att lyckas i CL och med tanke på besvikelsen efter United matchen så vart det bara ett sånt där moment efter frisparksmålet där han helt enkelt fick chansen att göra sig av med sina frustration och det var nog extremt viktigt och underbart för honom att visa dom som kritiserat honom hur det ska gå till helt enkelt.

Jag har varit med om det där själv, man har hånats av motståndarna en hel match och man har kämpat och slitit som en gris... sen lyckas man tillslut stänka in det avgörande målet i slutet, det blir som ett stort aggresionsrus som bara gå genom kroppen och allt bara släpper, man blir helt spänd i kroppen och känner sig odödlig.. var väl det som hände Zlatan antagligen! Ingenting gentemot Muntari eller så alltså.
2009-03-16, 11:41
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Äh frustration bara som legat under från united matchen säkert...han brukar vara gladare i vanligt fall.

Då kan han ju puckla på en motståndare, inte sina egna kamrater...

Jag kanske överdriver, men jag stör mig riktigt mycket på spelare som beter sig muppigt mot sin lagkamrater.
2009-03-16, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Då kan han ju puckla på en motståndare, inte sina egna kamrater...

Jag kanske överdriver, men jag stör mig riktigt mycket på spelare som beter sig muppigt mot sin lagkamrater.

Puckla var väl nästan lite för grovt sagt, rev sig loss skulle jag snarare säga!
2009-03-16, 12:31
Medlem
Quorthons avatar
Om det är någon som beter sig muppigt så är det väl Maicon när han går fram för att "gratulera" Zlatan?
2009-03-16, 16:29
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Ja, det finns få anfallare som är så kompletta. Sådan snabbhet, teknik, styrka och spelsinne finns inte hos många spelare. Skulle väl vara nickar mot mål som kunde förbättras.

Kunde inte sagt det bättre
2009-03-16, 16:33
Medlem
MrTurbos avatar
Mja, visst är han duktig på att lira boll men han framstår ibland som lite lat på planen. Helst när det går lite tungt. Men som så många andra stora spelare påverkas han nog väldigt mycket av humöret för dagen med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in