2008-09-11, 17:49
Medlem
Håller man inte med om att Zlatan stundtals hyllas även efter mediokra prestationer, att hans insatser gärna förstoras upp, samt att han ibland har tilldelats epitetet "världens bäste" av diverse proffstyckare måste man ha bott i en grotta dom senaste åren.

Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Fördomsfull som jag är tror jag den gamle alkoholisten är lite smygrasse, gillar bara ordentliga svenska fotbollsgrabbar som Alexandersson, Linderoth och Svensson.

Han gillar väl Henke?
2008-09-11, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isglass
Håller man inte med om att Zlatan stundtals hyllas även efter mediokra prestationer, att hans insatser gärna förstoras upp, samt att han ibland har tilldelats epitetet "världens bäste" av diverse proffstyckare måste man ha bott i en grotta dom senaste åren.

Han gillar väl Henke?
Kanske är färgblind? Henke har ett svensk namn trots allt.
2008-09-11, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Går inte, det vet du väl?

Har inte zlatte dubbla?
2008-09-11, 18:40
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Har inte zlatte dubbla?
Det spelar ingen som helst roll. Han har spelat tävlingsmatcher för Sverige duvet.
2008-09-11, 18:57
Bannlyst
Zlatan påminner om Carola Häggqvist.

Båda två är duktiga på det de gör, men uttrycker sig så ointelligent och barnsligt att det blir pinsamt så fort de öppnar munnen.

"Han kan få jobba i min trädgård"...... Zlatte glömmer att den enda orsaken att han slipper livnära sig på bidrag är att han råkar vara bra på att sparka på en boll. Utan den gåvan hade han drivit omkring i Rosengård och bara kunnat drömma om att ha en egen trädgård.
2008-09-11, 20:01
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Zlatan påminner om Carola Häggqvist.

Båda två är duktiga på det de gör, men uttrycker sig så ointelligent och barnsligt att det blir pinsamt så fort de öppnar munnen.

"Han kan få jobba i min trädgård"...... Zlatte glömmer att den enda orsaken att han slipper livnära sig på bidrag är att han råkar vara bra på att sparka på en boll. Utan den gåvan hade han drivit omkring i Rosengård och bara kunnat drömma om att ha en egen trädgård.

Du är så jävla bitter för att en blatte från Rosengård är det största som kommit från det här landet i modern tid. Slappna av istället.
2008-09-11, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Du är så jävla bitter för att en blatte från Rosengård är det största som kommit från det här landet i modern tid. Slappna av istället.

Bitter är jag definitivt inte eftersom jag är tämligen ointresserad av fotboll. Men det går ju inte att undvika skriverierna om Zlattes utbrott och barnsliga beteende. Killen är inte precis någon Einstein - och det rår han inte för - men han borde, efter så många år i rampljuset, ha lärt sig vanligt folkvett.

Sedan får du ursäkta mig när jag småskrattar åt ditt påstående att den där primitive serben skulle vara det största som kommit från Sverige... Fotboll är en lek (med stora pengar i och för sig) men det finns faktiskt de som har uträttat något för mänskligheten och jag håller dessa bra mycket högre än en kaxig post-pubertal förorts-nolla som tar sig själv på alldeles för stort allvar.
2008-09-11, 20:17
Medlem
Masingas avatar
Det är en sak som jag tycker är riktigt märklig med Zlatan. Jag ser alla matcher med han i Inter och i landslaget och jag tycker att han ser klumpig, orapp och oharmonisk ut i landslaget men när han spelar i Inter så blir man snabbt påmind om varför man älskar att se han spela. Zlatan i Inter är en fröjd att skåda han dribblar, utmanar och ligger bakom 98 % av anfallspelet och gör dessutom en hel del mål.

Varför är det så? Kan väl inte vara så enkelt att lagkamraterna i Inter är avsevärt bättre än dom i landslaget?! Kom med edra funderingar om detta då jag funderat på det under en lång tid.

Mvh M
2008-09-11, 20:21
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Bitter är jag definitivt inte eftersom jag är tämligen ointresserad av fotboll. Men det går ju inte att undvika skriverierna om Zlattes utbrott och barnsliga beteende. Killen är inte precis någon Einstein - och det rår han inte för - men han borde, efter så många år i rampljuset, ha lärt sig vanligt folkvett.

Sedan får du ursäkta mig när jag småskrattar åt ditt påstående att den där primitive serben skulle vara det största som kommit från Sverige... Fotboll är en lek (med stora pengar i och för sig) men det finns faktiskt de som har uträttat något för mänskligheten och jag håller dessa bra mycket högre än en kaxig post-pubertal förorts-nolla som tar sig själv på alldeles för stort allvar.

Du ska nog se att han är den mest kände personen från det här landet utanför rikets gränser just nu.

Och sen vad gäller Zlatans humör så finns det väl betydligt fler fotbollsspelare med mycket sämre humör. Kolla Joey Barton i England t.ex. Eller du kanske inte vet vem det är? Du intresserar ju inte dig för fotboll förutom när du tror att du kan vinna billiga främlingsfientliga poänger på någon spelare eller klubb... Du är ju inte direkt frekvent på fotbollsforumet i rena sportdiskussioner.
2008-09-11, 20:50
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Ralf Edström hatar Zlatan Ibrahimovic och har så gjort sedan dag ett. Det är inte ett rättmätigt kritiskt omdöme efter den svaga insatsen igår som Zlatan svarar på här utan åratal av missunsamhet och gnäll. Ralf Edström är av samma skrot och korn som alla dessa inmedAllbäckare som dyker upp vartannat år i Pippi Långstrump-peruker och Sportbladet-handskar när det vankas EM och VM. Minns målet mot Italien i EM04. Minns hur Ralf inte kunde glädjas ordentligt utan tonade ner Lasse Granqvists spontana glädje.
http://www.youtube.com/watch?v=RjnSvpEBOLo
Man hör tydligt hur Ralf försöker låta glad men inte ens i denna gigantiska stund för svensk fotboll lyckas han lägga sina illaluktande preferenser åt sidan.
2008-09-11, 21:36
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Minns målet mot Italien i EM04. Minns hur Ralf inte kunde glädjas ordentligt utan tonade ner Lasse Granqvists spontana glädje.
http://www.youtube.com/watch?v=RjnSvpEBOLo
Man hör tydligt hur Ralf försöker låta glad men inte ens i denna gigantiska stund för svensk fotboll lyckas han lägga sina illaluktande preferenser åt sidan.

Det är människans jobb att vara en trygg motpol till den hysteriske (iofs underbara) Lasse Granqvist. Kom in i matchen.
2008-09-11, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Du ska nog se att han är den mest kände personen från det här landet utanför rikets gränser just nu.

Möjligt men det förändrar ju inte det faktum att han är en omogen tönt som inte har koll på hur man uppför sig civiliserat. Överhuvudtaget känns Zlatan så pojkaktig. Ralf Edström och grabbarna var män - men Zlatten är bara så jävla liten...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in