2009-06-01, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Men Inter gör ju inte dessa värvningar som Barca eller Man Utd och Chelsea gör och därför kommer dom inte kunna utmana dessa lag i CL
Det är väl det som är det konstiga. Inter har ju så jävla mycket pengar och borde kunna spendera utan några som helst problem.
2009-06-01, 00:10
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutu
Det är väl det som är det konstiga. Inter har ju så jävla mycket pengar och borde kunna spendera utan några som helst problem.

Tyvärr har Inter en historia av att spendera sina pengar vårdslöst på spelare som Grezko, Solari, Choutos plus mkt mkt mer som inte har gett klubben ett skit. Nu verkar de gå i samma fälla igen genom att klpa Motta och Deco, som jag inte tror ett dugg på. Nåja, tror inte Ibra blir speciellt impad av dessa två köp.
2009-06-01, 00:15
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutu

Morattis lilla företag har halverat sitt värde på ett år. Hans pengar brann upp i takt med att oljepriset dalade. Trots det har han ett ganska soft kassaflöde men det kan nog påverka sommarens affärer en del.
2009-06-01, 01:03
Medlem
4522 har tidigare hånat mig å det kraftfullaste när jag skrev att Barca var Zlatans drömlag. Men detta bekräftar nu den store Zlatan i aftonbladets intervju:

Om du själv skulle fått välja; hur ser ditt drömspel ut?
-Om jag själv fått valt hade vi spelat som Barcelona eller Brasilien...

Hur skulle du beskriva skillnaden mellan Barcelonas spel och landslagets?
-Det känns som att Barcelona spelar fotboll som det kommer spelas år 2015. Det känns som folk kommer ta efter det om fem år.

Vad är det de gör som får dig att känna att det är framtidens fotboll?
-Allting...Vad är det du vill att jag ska förklara? Försök ta bollen från dem om du kan...De gör allt rätt. Guardiola verkar ha bra koll på läget. Mycket bra koll.

Källa: den pinfärska intervjun i Aftonbladet.

Läs 4522. Sen kan det kanske vara läge för en ursäkt. Men jag antar att du inte är man nog för det den här gången heller...
2009-06-01, 01:16
Medlem
hbys avatar
Capocannonieri!
Grattis Zlatan, du är störst!

Fyfan, vilken känsla när han satte det 25'e efter man sett att både Di Vaio och Milito satt sina 24'e. Gåshud, minst sagt.
2009-06-01, 03:11
Medlem
Grattis Zlatte Flytta till spanien i sommar.
2009-06-01, 07:49
Medlem
Kungligt! Vilka mål snubben gör! Hade varit kul om han gick till barcelona
2009-06-01, 08:36
Medlem
Kommer nog krävas mer än 500 miljoner att köpa Zlatan, tror inte Barcelona vill köpa honom då de redan har Eto. Och RM kan ju annars köpa David Villa.
2009-06-01, 09:31
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
4522 har tidigare hånat mig å det kraftfullaste när jag skrev att Barca var Zlatans drömlag. Men detta bekräftar nu den store Zlatan i aftonbladets intervju:

Om du själv skulle fått välja; hur ser ditt drömspel ut?
-Om jag själv fått valt hade vi spelat som Barcelona eller Brasilien...

Hur skulle du beskriva skillnaden mellan Barcelonas spel och landslagets?
-Det känns som att Barcelona spelar fotboll som det kommer spelas år 2015. Det känns som folk kommer ta efter det om fem år.

Vad är det de gör som får dig att känna att det är framtidens fotboll?
-Allting...Vad är det du vill att jag ska förklara? Försök ta bollen från dem om du kan...De gör allt rätt. Guardiola verkar ha bra koll på läget. Mycket bra koll.

Källa: den pinfärska intervjun i Aftonbladet.

Läs 4522. Sen kan det kanske vara läge för en ursäkt. Men jag antar att du inte är man nog för det den här gången heller...

Hans drömlag? Vart står det? Det står att han vill att Inter ska spela som Barcelona eller Brasilien. Jag hade gärna sett att Tottenham och Udinese spelade som United eller Liverpool, inte fan är det mina drömklubbar för det. Du får nog vänta på din ursäkt ...
2009-06-01, 09:37
Medlem
Khapis avatar
Citat:
4522 har tidigare hånat mig å det kraftfullaste när jag skrev att Barca var Zlatans drömlag.

Inter har varit Zlatans favoritlag sedan barnsben, och det har alltid varit hans dröm att spela i just Inter. Att han vill vidare nu handlar helt enkelt om att han vill lyckas i Champions League och har insett att det inte är möjligt i Inter. Han kommer att lämna Inter med vemod, men jag tror ändå att han är nöjd över vad han har gjort, samt att han i alla lägen hade föredragit att vinna CL-bucklan i just Inter och ingen annanstans. Bara för att man har ett favoritlag så innebär det inte automatiskt att man tycker att det är bäst i världen på ett prestationsmässigt plan.
2009-06-01, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Hans drömlag? Vart står det? Det står att han vill att Inter ska spela som Barcelona eller Brasilien. Jag hade gärna sett att Tottenham och Udinese spelade som United eller Liverpool, inte fan är det mina drömklubbar för det. Du får nog vänta på din ursäkt ...
det handlade om vart han ville gå till numera, vilka som spelade den bästa fotboll. Du skällde ut mig när jag skrev att Zlatan råbeundrade Barcas spel. Tydligen hade du fel.
2009-06-01, 12:36
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
det handlade om vart han ville gå till numera, vilka som spelade den bästa fotboll. Du skällde ut mig när jag skrev att Zlatan råbeundrade Barcas spel. Tydligen hade du fel.

Nej det handlar om hur dom spelar, hur skulle han kunna gå till det brasilianska landslaget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in