2009-07-23, 14:53
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Moratti har svängt från "Eto'o är våran" till "vi får se vad som händer" nu..låter som att han mer eller mindre gett upp. Zlatan bör nog vara helt inställd på att det är Inter som gäller kommande säsong
2009-07-23, 14:59
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Moratti har svängt från "Eto'o är våran" till "vi får se vad som händer" nu..låter som att han mer eller mindre gett upp. Zlatan bör nog vara helt inställd på att det är Inter som gäller kommande säsong

Gillar när folk kommer med påstående som detta utan källa. Vad jag läst så är Eto'o på väg till Milan för att diskutera själv.
2009-07-23, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Gillar när folk kommer med påstående som detta utan källa. Vad jag läst så är Eto'o på väg till Milan för att diskutera själv.

Vad jag har läst på Goal så är allt redan klart förutom signaturen i båda fallen.
2009-07-23, 15:00
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:

Varför då? Jag själv tror att Zlatan vill gå den här säsongen. Han behöver en ny start och han är sugen på titlar såsom CL. Det får han inte i Inter.
2009-07-23, 15:02
Medlem
Kan inte tänka mig att det skrivs lika mkt i respektive länder om t ex Ballack, Kaka eller Messi ska byta klubb. Visserligen är jag Fotbollsfan men hela den här övergången kring Zlatan har ju fått överdrivna proportioner och är löjlig.
2009-07-23, 15:06
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish

Moratti citaten finns ju överallt.."vi får se vad som händer" sa han tidigare idag. Nu hävdar aftonbladet och gazzetan för tusende gången att dom är överens efter ett möte nu på förmiddagen, det är en enda cirkus detta
2009-07-23, 15:10
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Varför då? Jag själv tror att Zlatan vill gå den här säsongen. Han behöver en ny start och han är sugen på titlar såsom CL. Det får han inte i Inter.

Klart han vill gå..jag vill också att han ska lämna för han har inget mer att hämta i Italien. Jag tror bara att affären inte blir av, är pessimist av naturen

Och vad är det för jävla arbetslösa WT människor som kommer in och ifrågasätter Zlatans svenskhet?
Senast redigerad av Fyrkantig_boll 2009-07-23 kl. 15:14.
2009-07-23, 15:15
Medlem
Citat:
Moratti citaten finns ju överallt.."vi får se vad som händer" sa han tidigare idag. Nu hävdar aftonbladet och gazzetan för tusende gången att dom är överens efter ett möte nu på förmiddagen, det är en enda cirkus detta

Det enda som är intressant är om affären blir avslutad sen kan man spekulera hur mkt som helst. Zlatan kanske spelar i Manchester United nästa säsong, vem vet...
2009-07-23, 15:17
Medlem
NirvanAs avatar
Nu står det att "allt är klart" får se hur länge det står sig...
2009-07-23, 15:21
Medlem
Kupsans avatar
Och givetvis bajsar aftonbladets journalister på sig av upprymdhet när Sport.es skriver välkommen på Svenska...
2009-07-23, 15:38
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Klart han vill gå..jag vill också att han ska lämna för han har inget mer att hämta i Italien. Jag tror bara att affären inte blir av, är pessimist av naturen

Och vad är det för jävla arbetslösa WT människor som kommer in och ifrågasätter Zlatans svenskhet?

Ja, men dåså. Själv är jag säker på att affären blir av så småningom.
2009-07-23, 15:39
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nu står det att "allt är klart" får se hur länge det står sig...

Stod så förra veckan också..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in