2009-05-09, 18:04
Medlem
Förr fanns det en diskussion när folk klagade på Zlatan. Men nu är det ju bara löjligt att snacka ner Zlatan. Allt från alla titlar hos Ajax, 2x Juventus och 3x Inter och som den största stjärnan i dom lagen. T.om. engelska fans ute på fotbollsforumen på nätet uppskattar Zlatan och vill ha honom i sitt lag. Den dagen Drogba och Torres vinner lika mycket som Zlatan och är typ 80% av sitt lag kan ni komma tillbaka.
2009-05-09, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mutu
Förr fanns det en diskussion när folk klagade på Zlatan. Men nu är det ju bara löjligt att snacka ner Zlatan. Allt från alla titlar hos Ajax, 2x Juventus och 3x Inter och som den största stjärnan i dom lagen. T.om. engelska fans ute på fotbollsforumen på nätet uppskattar Zlatan och vill ha honom i sitt lag. Den dagen Drogba och Torres vinner lika mycket som Zlatan och är typ 80% av sitt lag kan ni komma tillbaka.

OK. Då försöker vi med samma argument som dig.

Den dagen Zlatan vinner Champions League som Ronaldinho gjorde så kan du komma tillbaka.
Den dagen Zlatan vinner Champions League som Kaka gjorde så kan du komma tillbaka.
Den dagen Zlatan vinner Champions League som Gerrard gjorde så kan du komma tillbaka.
Den dagen Zlatan vinner Champions League som Henrik Larsson gjorde så kan du komma tillbaka.
Den dagen Zlatan vinner Champions League som Cristiano Ronaldo gjorde så kan du komma tillbaka.

Det fungerar inte, eller hur?
2009-05-09, 18:43
Medlem
ejjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR
OK. Då försöker vi med samma argument som dig.

Den dagen Zlatan vinner Champions League som Ronaldinho gjorde så kan du komma tillbaka.
Den dagen Zlatan vinner Champions League som Kaka gjorde så kan du komma tillbaka.
Den dagen Zlatan vinner Champions League som Gerrard gjorde så kan du komma tillbaka.
Den dagen Zlatan vinner Champions League som Henrik Larsson gjorde så kan du komma tillbaka.
Den dagen Zlatan vinner Champions League som Cristiano Ronaldo gjorde så kan du komma tillbaka.

Det fungerar inte, eller hur?

Men du kan väl ta en titt på vilka lag de spelade i när de vann. Hur jävla svårt kan det vara att förstå att det faktiskt spelar roll?!
2009-05-09, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ejjan
Men du kan väl ta en titt på vilka lag de spelade i när de vann. Hur jävla svårt kan det vara att förstå att det faktiskt spelar roll?!

Då kan man likväl använda samma argument och påstå att Zlatan faktiskt spelade i Inter när han vann scudetton. Och att han spelade i hollands bästa lag när han vann titlar där.
2009-05-09, 18:45
Medlem
P.Gs avatar
Vill ha din syn på ex. Alan Shearer, Mendieta, Baggio eller Dennis Bergkamp. Spelare som under toppen av sin karriär inte vann något annat än den inhemska ligan. De var aldrig tungan på vågen för sitt lag i Europa-spelet. Var de inte världens bästa vid den tidpunkten ändå?
2009-05-09, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vill ha din syn på ex. Alan Shearer, Mendieta, Baggio eller Dennis Bergkamp. Spelare som under toppen av sin karriär inte vann något annat än den inhemska ligan. De var aldrig tungan på vågen för sitt lag i Europa-spelet. Var de inte världens bästa vid den tidpunkten ändå?

Min? Inte jag som har påstått att man måste vinna titlar för att tillhöra världsklassen. Jag påstår det motsatta. Kolla mina inlägg igen.
2009-05-09, 19:59
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Min? Inte jag som har påstått att man måste vinna titlar för att tillhöra världsklassen. Jag påstår det motsatta. Kolla mina inlägg igen.
Om du inte tycker att det är på grund av meriterna som Zlatan ligger efter kan du inte då ge en utförlig förklaring till varför han i dagsläget inte är i toppen? Vad är det han, som spelare, fattas för att nå upp?
2009-05-09, 20:03
Medlem
ejjans avatar
Citat:

Är du på allvar? Du satt ju precis och radade upp spelare som Zlatan inte kunde mäta sig med just för att de vunnit en titel som han inte gjort. Ge dig nu, du skämmer ju bara ut dig.
2009-05-09, 20:03
Medlem
Paulinhos avatar
Citat:
Då kan man likväl använda samma argument och påstå att Zlatan faktiskt spelade i Inter när han vann scudetton. Och att han spelade i hollands bästa lag när han vann titlar där.

Ja, han spelade i Italien och Hollands bästa lag när han van dem. Men varken Inter eller Ajax har ens varit nära Europas bästa lag
2009-05-09, 20:07
Bannlyst
Citat:

HAHAHAHAHA! Det är ju precis det du gör? Nämner spelare som har vunnit internationella titlar och som du enligt din åsikt påstår att man som spelare är bättre då. Vanligtvis är det ju Zlatan man klampar ner på.
2009-05-09, 20:15
Bannlyst
Han suger han måste ta de stora titlarna innan han gör det är han inte bra. Han jobbar inte hem heller, han spelar inte för laget. Han är kaxig också.
2009-05-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Kaka har dessutom varit med och vunnit ett VM och Shevchenko tog Dinamo Kiev till en CL-semi om jag inte minns fel, två bedrifter som är väldigt imponerande.

Kaka spelade bara 25 minuter under hela turneringen när de vann VM. Jag antar att du har tagit ditt info från Wikipedia, om du hade bara scrollat upp och läst lite hade du sett att han spelade endast 25 minuter i hela turneringen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in