2008-08-31, 15:08
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikSvensson
Zlatan citat i Bosnisk tidning:

'' Det vore super om jag kunde spela för Bosnien. Hade jag bara kunnat hade jag spelat med dem på en gång, men nu är det för sent. Nu måste jag koncentrera mig på andra saker.''

Jag bryr mig om Sverige, jag bryr mig inte om enskilda spelare som ni fanboys gör. Jag vill ha spelare som brinner för att spela för Sverige och det gör uppenbarligen inte Zlatan, han kämpar knappt när han spelar i landslaget, han lunkar bara runt.
Vilken tidning, ge oss en länk så får vi läsa om det stämmer.
2008-08-31, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vilken tidning, ge oss en länk så får vi läsa om det stämmer.

Det var i en intervju med det bosniska magasinet BiH Dani, för flera år sedan.

Som sagt jag bryr mig om Sverige inte enskilda spelare som du och övriga fanboys, du är säkert blatte va? Ni håller bara på Sverige för Zlatans skull.
2008-08-31, 15:17
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:

Som sagt jag bryr mig om Sverige inte enskilda spelare som du och övriga fanboys, du är säkert blatte va? Ni håller bara på Sverige för Zlatans skull.

Jösses vad många troll som hittat hit på sistone.
2008-08-31, 15:19
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Zlatan citat i Bosnisk tidning:

'' Det vore super om jag kunde spela för Bosnien. Hade jag bara kunnat hade jag spelat med dem på en gång, men nu är det för sent. Nu måste jag koncentrera mig på andra saker.''

Jag bryr mig om Sverige, jag bryr mig inte om enskilda spelare som ni fanboys gör. Jag vill ha spelare som brinner för att spela för Sverige och det gör uppenbarligen inte Zlatan, han kämpar knappt när han spelar i landslaget, han lunkar bara runt.

Det där citatet känns verkligen seriöst, ingen källa överhuvudtaget...
2008-08-31, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Jösses vad många troll som hittat hit på sistone.

Så du vill ha spelare som säger sånt här:

''- Det vore super om jag kunde spela för Bosnien. Hade jag bara kunnat hade jag spelat med dem på en gång, men nu är det för sent. Nu måste jag koncentrera mig på andra saker.''

Det där är ingen attityd jag vill ha hos en spelare i vårt landslag, ni fanboys måste förståa att fotboll är en lagsport, det handlar inte om individer utan LAGET.
2008-08-31, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Det där citatet känns verkligen seriöst, ingen källa överhuvudtaget...

Inte mitt fel, men Zlatan sa det där, han vill spela för Bosnien, vilket förklarar att han inte kämpar i landslaget utan är loj som fan.
2008-08-31, 15:23
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Inte mitt fel, men Zlatan sa det där, han vill spela för Bosnien, vilket förklarar att han inte kämpar i landslaget utan är loj som fan.

Ja han var väldigt loj i EM, rent ut sagt värdelös.

Föresten vi må vara fanboys men borde du inte vara hos psykologen vid det här laget?
2008-08-31, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ja han var väldigt loj i EM, rent ut sagt värdelös.

Föresten vi må vara fanboys men borde du inte vara hos psykologen vid det här laget?

Sluta gå OT, tråden handlar om Zlatan.

Jag ska till ett möte om några dagar då har jag en tid inbokad.
2008-08-31, 15:28
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Sluta gå OT, tråden handlar om Zlatan.

Jag ska till ett möte om några dagar då har jag en tid inbokad.

Ok men hur var han loj i EM?
2008-08-31, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ok men hur var han loj i EM?

I det stora hela var han loj, men han blixtrade till ibland. Men han kämpar inte för laget, han jobbar inte som de andra gör, det är divigt och lojt tycker jag.
2008-08-31, 15:36
Bannlyst
Citat:
I det stora hela var han loj, men han blixtrade till ibland. Men han kämpar inte för laget, han jobbar inte som de andra gör, det är divigt och lojt tycker jag.
Du kan ju inte jämföra Zlatans arbetsinsats med typ sidleds.. Förövrigt tycker jag som aldrig gillat Zlatan att han verkligen var bra i landslaget under em, i stort sett den enda som var mer än godkänd.
2008-08-31, 15:37
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Varför ska han springa runt som någon jävla idiot och stressa? Han ska fokusera på offensiven.

Varför ska han ändra sin spelstil helt plötsligt när han spelar i landslaget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in