2009-07-29, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Länk?
har ingen länk men bör finnas i svt´s arkiv. Det var dock ett tag sedan. Var det ingen mer än jag som reagerade på ett av hälsningsplakaten där det var slrivet på svenska välkommen Zigenaren+någon harang på spanska? Visades minst 2 gånger under sändningen.
2009-07-29, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_zz
har ingen länk men bör finnas i svt´s arkiv. Det var dock ett tag sedan. Var det ingen mer än jag som reagerade på ett av hälsningsplakaten där det var slrivet på svenska välkommen Zigenaren+någon harang på spanska? Visades minst 2 gånger under sändningen.

Jo jag såg den skylten också, dock var det felstavat med bara ett m i välkommen Men det är ju kul att fans tar reda på vad vissa ord betyder på spelarens språk, Anna Brolin fick ju även lära de spanska tv-snubbarna (och den snygga bruden) frasen Heja Zlatan...

Sorry för OT.
2009-07-29, 18:56
Bannlyst
http://www.dn.se/sport/fotboll/i-barca-galler-laget-fore-jaget-1.920077

Citat:
För honom är det l-a-g-e-t som gäller i alla lägen. Är du inte beredd att offra liv och lem för den rödblå tröjan utan reklam kan du hälsa hem.

Kommer vi få se en annan Zlatan?

Inte den gamle Zlatan som muttrade vid straffområdet när han missat en konstspark

Citat:
Nån som sett Iniesta protestera mot ett domslut?

Nån som sett Xavi gestikulera ilsket mot en medspelare som slagit bort en enkel passning?

Nån som sett Messi hånskratta åt en motståndare?

Så inga mer diva fasoner från Zlatan?

Citat:
Med Ibrahimovic i laget i stället för Eto’o är det knappast möjligt att spela på det viset eftersom svensken är 20 kilo tyngre än kamerunaren och därför inte kan löpa lika mycket och lika intensivt.

2009-07-29, 19:47
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Du menar att det hade varit omöjligt att genomföra en presentation utan att kyssa klubbmärket man har tillhört i ett par timmar och inte spelat en match för?

HAN BLEV TILLSAGD AV SIN LEDSAGARE OCH DE 200 FOTOGRAFERNA ATT KYSSA KLUBBMÄRKET PÅ SIN TRÖJA FÖR HELVETE HUR ORKAR NI GRÅTA OM DET FORTFARANDE.

Allt gnäll om prestationerna i landslaget, som vissa lågpannor fortfarande mumlar om, håller ta mig fan på att ta livet av mig. Varför? I landslaget är den stackaren omringad av 10 bönder med downs syndrom. En diamant i en kolsäck.

Han kommer att ÄGA i Barca med sina lika briljanta medspelare. Sen kan ni tomtar sitta där och tugga sönder era underbett. Avundsjuka obildade bönder. Shas.
2009-07-29, 19:49
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander Lias
HAN BLEV TILLSAGD AV SIN LEDSAGARE OCH DE 200 FOTOGRAFERNA ATT KYSSA KLUBBMÄRKET PÅ SIN TRÖJA FÖR HELVETE HUR ORKAR NI GRÅTA OM DET FORTFARANDE.

Allt gnäll om prestationerna i landslaget, som vissa lågpannor fortfarande mumlar om, håller ta mig fan på att ta livet av mig. Varför? I landslaget är den stackaren omringad av 10 bönder med downs syndrom. En diamant i en kolsäck.

Han kommer att ÄGA i Barca med sina lika briljanta medspelare. Sen kan ni tomtar sitta där och tugga sönder era underbett. Avundsjuka obildade bönder. Shas.
Bara han håller sig skadefri, det är ju önskvärt... han verkar inte direkt vara den helaste spelaren på planeten om man säger så
2009-07-29, 19:52
Medlem
zzwampens avatar
Citat:

Ja, förmodligen har Mino Raiola ett finger med i spelet. Han är ju även Maxwells agent och om jag inte missminner mig så kysste även han klubbmärket på sin presentation. Det var likväl inte en speciell fin gest mot Interfansen.
2009-07-29, 19:57
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bara han håller sig skadefri, det är ju önskvärt... han verkar inte direkt vara den helaste spelaren på planeten om man säger så
Han har haft ljumskproblemsom han har opererats för och hans hopparknä som även det har blivit behandlat. Utöver det är han väldigt lite skadad, han råkar väldigt sällan ut för bristningar och dylikt. Han spelade över 60 matcher förra året och startade näst flest matcher av utespelarna i Inter i Serie A.
2009-07-29, 20:06
Medlem
Citat:
Bara för jag blir tillsagd att hoppa ner för ett stup så gör jag väll inte det?
Man har även en egen vilja.

Tycker absolut inte det var rätt gjort av Zlatan, speciellt när han har sagt att andra klubbar var hans favoriter. Medgångsfan?
Men men, han kanske inte pallade trycket.
2009-07-29, 20:10
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Bara för jag blir tillsagd att hoppa ner för ett stup så gör jag väll inte det?
Man har även en egen vilja.

Tycker absolut inte det var rätt gjort av Zlatan, speciellt när han har sagt att andra klubbar var hans favoriter. Medgångsfan?
Men men, han kanske inte pallade trycket.

Stå emot 200 fotografer inför 70'000 pers som vrålar ens namn. Som tagit sig dit en måndag kväll. Som fått vänta i över 2 timmar. Jorå serru...
2009-07-29, 20:21
Medlem
Citat:
Stå emot 200 fotografer inför 70'000 pers som vrålar ens namn. Som tagit sig dit en måndag kväll. Som fått vänta i över 2 timmar. Jorå serru...
Enligt Marca så var det bara runt 50k som kom på Zlatans presentation.
Verkar som ingen är överens om siffran.

Dessutom ska man kunna ha en egen vilja. Zlatan kanske inte fick lära sig att man inte ska gå med på grupptryck?

Ajja gjort är gjort. Även om det var fel gjort.
2009-07-29, 21:19
Medlem
Secunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Dessutom ska man kunna ha en egen vilja. Zlatan kanske inte fick lära sig att man inte ska gå med på grupptryck?

Eller så var det hans egen vilja och han står för det, som han brukar göra. Punkt.

2009-07-29, 21:32
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:

oj oj oj vilka stora ord du använder, akta så du inte skadar dig.
Motbjudande att kyssa klubbmärket innan han ens har spelat en träning med dom.
Jag tycker om Zlatan men som han gjorde gör man inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in