2009-07-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Haha så muppigt att hejja på enbart en spelare snacka om fanboy :P

Varför det? Är väl mer fanboy att heja på ett lag man inte har någon relation alls till, och dessutom låtsas som att man är en äkta supporter. Pinsamt.

edit: var inte menat mot dig utan mer allmänt
2009-07-21, 17:56
Medlem
Secunduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article5540909.ab

Det blir nog ingen affär.

Vad i den artikeln får dig att tro det?
2009-07-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secundus
Vad i den artikeln får dig att tro det?
Den sista kommentaren. Lät inte alls lika säkert som de låtit innan från Interhåll..
2009-07-21, 18:00
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Varför det? Jag har mitt lag sen håller jag på Messi och Zlatan, så skulle vara optimalt för mig om Zlatan gick till Barca
Det är väl för fan laget&organisationen du älskar inte bara en inviduell spelare, att se på den sport/laget enbart för sin älskling lirar där är riktigt homosexuellt.
2009-07-21, 18:01
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Den sista kommentaren. Lät inte alls lika säkert som de låtit innan från Interhåll..
Då får dom väl betala dom där 770miljonerna istället och varva zlatan och eto'o
2009-07-21, 18:02
Medlem
Citat:
Det är väl för fan laget&organisationen du älskar inte bara en inviduell spelare, att se på den sport/laget enbart för sin älskling lirar där är riktigt homosexuellt.
Vilken skam hörrödu. Plöjt färdigt för dagen?
2009-07-21, 18:03
Medlem
lanafishs avatar
Citat:

Haha va? Det är väl inte annorlunda än att kolla på 100-meterslopp bara för att man gillar Usain Bolt? Jag gillar inte Barcelona speciellt mycket, man jag ser deras matcher för att jag älskar att se Messi spela fotboll. Samma sak med Inter och Zlatan.
2009-07-21, 18:05
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Haha va? Det är väl inte annorlunda än att kolla på 100-meterslopp bara för att man gillar Usain Bolt? Jag gillar inte Barcelona speciellt mycket, man jag ser deras matcher för att jag älskar att se Messi spela fotboll. Samma sak med Inter och Zlatan.
Så om barca rent teoretiskt tradar bort messi, xavi, iniesta och zlatan stannar i inter så hoppar du över skeppet som alla andra fanboys? vart är klubbhjärtat?
2009-07-21, 18:07
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Så om barca rent teoretiskt tradar bort messi, xavi, iniesta och zlatan stannar i inter så hoppar du över skeppet som alla andra fanboys? vart är klubbhjärtat?

Klubbhjärta? Mitt hjärta är hos Liverpool. Jag kommer att se matcherna som Messi spelar vilket lag han än spelar i. Samma med Zlatan.
2009-07-21, 18:08
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Klubbhjärta? Mitt hjärta är hos Liverpool. Jag kommer att se matcherna som Messi spelar vilket lag han än spelar i. Samma med Zlatan.
Ja dåså, jag trodde du hejjade på barca.

Jag hoppas du skulle hejja på liverpool även om inte torres, gerrard, xabi alonso, carragher, kyut m.fl lirade där annars är du rätt patetisk.
2009-07-21, 18:14
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Åter igen...Barçafansen vill inte ha zlatan och kommer att frysa ut honom till max om han inte överpresterar från dag 1 såsom "el favorito" Eto´o gjorde.
2009-07-21, 18:19
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ja dåså, jag trodde du hejjade på barca.

Jag hoppas du skulle hejja på liverpool även om inte torres, gerrard, xabi alonso, carragher, kyut m.fl lirade där annars är du rätt patetisk.

Jag höll på Liverpool innan dessa herrar spelade där, så ja. Vad nu det har med saken att göra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in