2009-07-27, 22:24
Medlem
Dekomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Inte rätt att han kysser klubbmärket, blir lite äcklad.

Han landade i Barcelona igår, herregud.

Barca är en klubb som är lätt att bli förälskad i.
2009-07-27, 22:25
Medlem
NirvanAs avatar
Rooney kysste väl man utd märket rätt tidigt efter att han bytt från everton, och man utd kan väl knappast ha varit sitt drömlag.. måste väl varit LFC eller? En scouse som håller man united som favoritlag låter sjukt.

Tycker inte det är konstigt att zlatan kysser barca märket, kanske han hade kunnat vänta till efter första målet men man kan ju förstå snubben han är ju helt exalterad över att vara i världens bästa klubblag.
2009-07-27, 22:32
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Rooney kysste väl man utd märket rätt tidigt efter att han bytt från everton, och man utd kan väl knappast ha varit sitt drömlag.. måste väl varit LFC eller? En scouse som håller man united som favoritlag låter sjukt.

Tycker inte det är konstigt att zlatan kysser barca märket, kanske han hade kunnat vänta till efter första målet men man kan ju förstå snubben han är ju helt exalterad över att vara i världens bästa klubblag.
Eh, va?
2009-07-27, 22:33
Medlem
Tycker Zlatan är kass, han fötjänar inte Barcá
2009-07-27, 22:34
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordakim
Klassisk kommentar

2009-07-27, 22:38
Medlem
headnods avatar
Att han kysser klubbmärket är väl antagligen för att flirta lite med fansen. Han har alltid uppskattat sina fans och vill väl ge nånting tillbaka. Likadant med ärevarvet som någon tyckte var löjligt. Jag tolkar det som att han tyckte alla fansen på camp nou var lika mycket värda, inte bara den smockfulla läktaren på ena sidan.

Han ger alltid 100% och uppskattar stödet från sina fans jävligt mycket.
2009-07-27, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordakim

å fan. han måste vara kass som vann italienska skytteligan.
2009-07-27, 22:42
Medlem
jag tyckte presentationen när han kom ut på arenan vart dåligt organiserad , inte så att zlatan gjorde bort sig utan mer att klubben borde planerat det bättre.
2009-07-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sammy1980
å fan. han måste vara kass som vann italienska skytteligan.

Serie A håller väl allsvensk klass bortsett från the big 4
2009-07-27, 22:45
Medlem
Citat:
Grejjen är den att det går typ inte att uppgradera sig från Barcelona så det finns ingen anledning att byta klubb nu, han kan gå till typ chelsea/man utd/liverpool efter detta kontrakt i 1-2år, då har han varit i alla toppklubbar i alla topp ligor :P

jo precis, blir väl ett par år i spanien sen är det väl premier league som gäller.
2009-07-27, 22:47
Moderator
Semesters avatar
Citat:

Shevchenko kysste Chelsea märket efter bara någon match i klubben. Detta gjorde honom väldigt impopulär hos stora delar av Milan-fansen. Det sitter kvar än idag. http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/shevchenko-kiss-arouses-anger-for-milan-fans-411936.html

Jag tror inte Zlatan insåg vad den gesten betyder i Sydeuropa. Ni som såg presentationen på TV4 kunde höra Hussfelt förvånat fråga någon annan i studion "Kysste han klubbmärket?!"
Zlatan tänkte sannolikt att det var ett sätt att säga "jag gillar klubben". Men det är betydligt mer än så. Man säger inte "Jag älskar dig" till en tjej på första dejten oavsett hur starkt man känner vid det tillfället.
2009-07-27, 22:47
Medlem
Hakapelitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Att han sagt till Inter att Barca är det enda laget som får köpa mig vittnar väl en del om att han känner ngt för klubben.

Sen vet vi inte hur mycket sanning det ligger i det, lätt att säga det i efterhand.

Han skulle säkert kunna stå på Santiago Bernabéu och kyssa Real Madrids klubbmärke, hade inte förvånat mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in