Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Så jag undrar i vilken liga är han världens bästa forward samt kung? knappast i den liga som jag trodde han representerade!? Han är en bra forward givetvis, men knappast världens bästa som familjen popcorn samt svensk media försöker få honom att vara, statistiken överbevisar blindheten.
Nu verkar det vara så att du bara tycker det är en kul grej att argumentera mot Zlatan för sakens skull, men är du fullt seriös kan jag meddela att han är ansedd som bästa anfallare i Serie A och har varit det rätt länge nu. I italien, av italienska 1) Tränare 2) Fans 3) "Experter".
Dina påhopp om "familjen popcorn" är rätt löjliga i sig, men dom blir ju ännu värre när du är påfallande clueless i ämnet.
Han är en högoddsare för världens bästa spelare, eftersom Ronaldo tagit den taktpinnen. Men världens bästa anfallare.... Frågan är om han inte blir utsedd till det i år. Skulle det avgöras nu skulle han ligga jävligt bra till. Skulle väl vara typ Torres som konkurrerar?
Men jag tror som sagt inte att du är helt seriös. Du har enligt egen utsago ingen koll på sydamerikansk fotboll och dess spelare. Du har bevisligen ingen koll på italiensk fotboll och dess spelare. Är intresset av fotbollsspelare då så stort att du kan säga åt alla dessa tränare, experter, fotbollsfans att dom har fel? Knappast. Bläddrat i statistiken har du dock gjort (av någon konstig anledning), vilket som sagt föranleder mig att tro att du bara har valt en sida och sedan försöker vinna en debatt. Sånt där funkar bara inom politiken.