2009-03-16, 16:44
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTurbo
Mja, visst är han duktig på att lira boll men han framstår ibland som lite lat på planen. Helst när det går lite tungt. Men som så många andra stora spelare påverkas han nog väldigt mycket av humöret för dagen med.

Den Zlatan jag följer varje gång han spelar är allt annat än lat. Vem ser du på? Du kanske vill att han följer spelarna till det egna målet. Det finns faktiskt lagkamrater som täcker andra delar av planen så han behöver inte och ska INTE jobba speciellt mkt, han ska lägga sin energi på att anfalla inte försvara.

Alltid när han gör ngt bra så kommer hatarna fram och gnäller, speciellt de som inte kan ngt om fotboll men vill gnälla ändå och gör folket påminda om att Zlatan är en blatte och det ställs högre krav på han än andra, oavsett vad han uträttar.
Senast redigerad av Masinga 2009-03-16 kl. 16:47.
2009-03-16, 16:47
Bannlyst
zlatan har ingen rätt att ha en "kaxig" attityd längre, verkligen inte när han inte har kvar den spelstilen han hade i början av sin karriär. att leka med motståndarna och tunnla dem varje match och sedan vara kaxig funkar, men att gå runt utan att göra mål och sedan när man väl gör mål vara kaxig, det är patetiskt.
2009-03-16, 16:59
Medlem
MrTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Den Zlatan jag följer varje gång han spelar är allt annat än lat. Vem ser du på? Du kanske vill att han följer spelarna till det egna målet. Det finns faktiskt lagkamrater som täcker andra delar av planen så han behöver inte och ska INTE jobba speciellt mkt, han ska lägga sin energi på att anfalla inte försvara.

Alltid när han gör ngt bra så kommer hatarna fram och gnäller, speciellt de som inte kan ngt om fotboll men vill gnälla ändå och gör folket påminda om att Zlatan är en blatte och det ställs högre krav på han än andra, oavsett vad han uträttar.

Tror du missuppfattade mig en aning. Men okej, gör din tolkning....
2009-03-16, 17:24
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4RB33
zlatan har ingen rätt att ha en "kaxig" attityd längre, verkligen inte när han inte har kvar den spelstilen han hade i början av sin karriär. att leka med motståndarna och tunnla dem varje match och sedan vara kaxig funkar, men att gå runt utan att göra mål och sedan när man väl gör mål vara kaxig, det är patetiskt.

Han bär laget på sina axlar och ligger på andra plats i skytteligan oxå. Vad mer begär du??
Senast redigerad av pirate 2009-03-16 kl. 17:26.
2009-03-16, 17:59
Medlem
Igår gjorde Zlatan två underbara mål men efter frisparksmålet i slutet så blev jag lite fundersam.
Han knuffar bort lagkamraterna och ser riktigt förbannad ut. Någon som vet varför?
2009-03-16, 18:02
Medlem
Gårdagens frispark var riktigt svettig
2009-03-16, 18:18
Medlem
Fotzens avatar
Han har all rätt att vara "kaxig". Hur han firar målet? Vem fan bryr sig. Killen bär ett tragiskt inter på sina axlar. Inter måste bygga om hela sitt lag. Precis som Zlatan säger så räcker det här spelet i Serie A men inte CL. Minst 5-10 spelare måste ryka till nästa säsong och vettiga nyförvärv måste skaffas.
2009-03-16, 18:21
Medlem
Killen sätter ett skott i 109 km/h från 32 meter och folk klagar på hur han firar målet
2009-03-16, 18:26
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ianji
Igår gjorde Zlatan två underbara mål men efter frisparksmålet i slutet så blev jag lite fundersam.
Han knuffar bort lagkamraterna och ser riktigt förbannad ut. Någon som vet varför?

Ingen aning, mer än att det verkar vara standardbeteende hos Inters spelare. Någon gång hade Zlatan gjort ett toppenmål och var hur glad som helst, då kom Maicon och mer eller mindre gav honom en lusing, for whatever reason (på ungefär samma spontana sätt som Zlatan gjorde igår). Tog upp det här i tråden tror jag och fick inget riktigt svar. Jag tror att de, som sydbor med hett temperament (sydamerikaner och sydeuropéer som de är, inklusive Zlatan) uttrycker känslor på det sättet helt enkelt. Ungefär som en stark dunk i ryggen ackompanjerat av "fan vad bra du är!".
2009-03-16, 19:01
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ianji

Jag har sett lite intervjuer från efter matchen och han gjorde massa uttalanden om hur han var arg över att Inter aldrig kan gå vidare i Champions League. Om jag ska gissa tror jag att det kan vara frustration eller något över att det gick så dåligt för laget i Champions League. Som att han skiter i ligan för tillfället.
2009-03-16, 21:11
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Han har all rätt att vara "kaxig". Hur han firar målet? Vem fan bryr sig. Killen bär ett tragiskt inter på sina axlar. Inter måste bygga om hela sitt lag. Precis som Zlatan säger så räcker det här spelet i Serie A men inte CL. Minst 5-10 spelare måste ryka till nästa säsong och vettiga nyförvärv måste skaffas.
Mouriniho vinner på resterna av Mancinis bygge, han har inte byggt upp något själv.

Dock är Zlatan bättre än någonsin. han börjar nästan komma upp i Tottis nivå i förmågan att göra drömmål.
2009-03-16, 21:12
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Mats Magnusson gjorde många mål i portugisiska ligan.
Om du dömer ut italienska lag måste du vara väldigt kritisk mot din egen liga som med jämna mellanrum släpper fram italienska lag till seger i Champions League.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in