2009-01-20, 15:01
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Så han fick inte guldbollen då? Det finaste en svensk fotbollspelare kan få i Sverige, sedan så finns det ju bra många världstjärnor inom olika sporter i Sverige. Bara för att man gillar fotboll bäst innebär det ju inte att det är den enda sporten som får uppmärksamhet i Sverige.

Självklart, men tycker det var konstigt att han hamnade såpass långt ner i listan för jerringpriset. Och att den där golfaren Robert Karlsson kunde gå före Zlatan i årets manliga idrottare förstår jag inte heller. Att han vann Guldbollen var ju ganska självklart då det inte fanns någon som kunde konkurrera med honom där.
2009-01-20, 19:32
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Han kanske kan bli årets idrottare när han gjort sig förtjänt av det, exempelvis genom att börja leverera i det svenska landslaget för det har han fanimig inte gjort hittills.
Är det du Odes? Sluta skriv en massa goja när du inte vet för 5 öre hur det ligger till
2009-01-20, 22:01
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Vad fick du i julklapp?

– Jag fick många. Av Helena fick jag ett dinosaurieägg.

Ändå fett.
2009-01-22, 14:25
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Vad har han gjort med håret...?

Det ser för jävligt ut.
2009-01-22, 14:28
Medlem
jaochss avatar
Någon som vet om det finns någon video på när Mexes "sparkar ner" Zlatan nu senast?
2009-01-22, 15:28
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Någon som vet om det finns någon video på när Mexes "sparkar ner" Zlatan nu senast?

Japp. "Mexes+Zlatan" i sökrutan på Youtube ger dig svaret. Jag tänker dock av princip inte direktlänka bara för att du är så lat.
2009-01-22, 16:19
Medlem
jaochss avatar
Bra att han står upp i alla fall och inte lägger sig, även om det inte hade varit en filmning om han gjort det. Gillade även hur han "näsade" Mexes efteråt.
2009-01-22, 17:54
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Japp. "Mexes+Zlatan" i sökrutan på Youtube ger dig svaret. Jag tänker dock av princip inte direktlänka bara för att du är så lat.

Tycker det ser så elegant ut när Zlatan behandlar bollen.
2009-01-22, 18:14
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs

http://se.youtube.com/watch?v=4RNw_C5WbIs
2009-01-23, 13:59
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Vad har han gjort med håret...?

Vilken syftar du på? Den senaste frisyren jag sett, den han hade i Roma-matchen, har han ju haft rätt länge nu.
2009-01-29, 12:42
Medlem
Linkzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Vilken syftar du på? Den senaste frisyren jag sett, den han hade i Roma-matchen, har han ju haft rätt länge nu.

Den han hade i Oscar del Calcio/Italienska fotbollgalan.

http://images.gazzetta.it/Hermes%20Foto/2009/01/19/0KDQK6YA--346x212.jpg

http://se.youtube.com/watch?v=sgmDrQx6xYg
Senast redigerad av Linkzie 2009-01-29 kl. 12:51.
2009-01-29, 23:35
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Han kanske kan bli årets idrottare när han gjort sig förtjänt av det, exempelvis genom att börja leverera i det svenska landslaget för det har han fanimig inte gjort hittills.
Hmm, det här var spännande.

Jag tycker mig minnas en EM-turnering där Ibrahimovic smäller in 1-0 mot Grekland, kvitterar mot Spanien efter att ha satt Sergio Ramos på gräsmattan, och att Sverige sedan tappade allt spel när han gick ut skadad i halvtid.

Såg du den turneringen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in